ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خشم کی روش از این بازیکن تیم ملی؛ به جای عذرخواهی کردن از تیمت جدا شو!



اخبار,اخبار ورزشی,علیرضاحقیقی

دروازه بان اصلی تیم ملی فوتبال که با اولتیماتوم جدی سرمربی پرتغالی مواجه شد، با مربی دروازه بان ها درد دل کرد و او هم بابت این که سمت کی روش رفته، وی را سرزنش کرد!

بعد از نمایش ضعیف علیرضا حقیقی مقابل ترکمنستان، دن گاسپار که به شکل عجیبی حامی حقیقی است، به او گفت: «فعلا سمت کارلوس کی روش نرو که به شدت از دست تو شاکی است و حتی عذرخواهی تو را هم قبول نمی کند.»

 

اما حقیقی بدون توجه به توصیه دن گاسپار، در فرودگاه امام (ره) قبل از پرواز کاروان تیم ملی به دبی برای پرواز به سئول و سفر به گوام، سراغ کی روش رفت تا از او بابت اشتباهش معذرت بخواهد که سرمربی تیم ملی به او گفت: «به جای عذرخواهی کردن از کازان جدا شو و به تیمی برو که بازی کنی تا در تیم ملی نیمکت نشین نشوی چون در صورت تکرار اشتباهات اخیر، نیمکت نشین می شوی.»

 

کی روش همچنین به او گفت: «چوب خط تو پر شده است و بیشتر از این نمی توانم اعتبارم را پای تو بگذارم. این ضعف شدید تو ثمره نیمکت نشینی در کازان است و اگر در نقل و انتقالات زمستانی از کازان جدا نشوی و به تیمی نروی که بازی کنی، مجبورم تو را روی نیمکت بنشانم.»

 

بعد از این اتفاق حقیقی با دن گاسپار حرف زد و موضوع را با مربی دروازه بانی تیم ملی که حامی اش است، در میان گذاشت.

 

برابر با شنیده ها، دن گاسپار هم از حقیقی بابت این که بدون هماهنگی او، با کی روش حرف زده، گلایه کرد و به حقیقی گفت: «مگر نگفتم فعلا به کی روش نزدیک نشو؟ خیلی از دست تو شاکی است و می گوید حقیقی با نیمکت نشینی در روبین کازان به روزهای ضعیف گذشته برگشته و دیگر نمی توانم بیشتر از این به او اعتماد کنم که زحمات تیم را هدر بدهد.»

 

دن گاسپار همچنین به حقیقی گفته: «نباید با کی روش حرف می زدی تا من با او حرف می زدم و کمی آرام می شد.»

 

حالا حقیقی از مربی دروازه بانی تیم ملی خواسته واسطه شود تا کی روش او را ببخشد.

 

اخبار ورزشی - رادنیوز


ویدیو مرتبط :
بهترین بازیکن تیم ملی والیبال؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی‌روش: کریمی در تیم ملی بازیکن- مربی است/اکثر تیم‌ها با ما همکاری نمی‌کنند



من را با کسانی که فقط به دنبال منافع خودشانند مقایسه نکنید

کی‌روش: کریمی در تیم ملی بازیکن- مربی است/اکثر تیم‌ها با ما همکاری نمی‌کنند

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: علی کریمی در تیم ملی نقش یک مربی- بازیکن را دارد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش پیش از آغاز تمرین امروز صبح تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره اردوی آماده سازی تیم ملی گفت: همان طور که می دانید از دو روز پیش وارد اردو شدیم و برای بازی با تاجیکستان آماده شویم. پس از این بازی تعداد بازیکنان را به 24 یا 23 نفر کاهش می‌دهیم تا تمرین‌های مخصوص مان را برای بازی با ازبکستان انجام دهیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا تاجیکستان را حریف قدرتمندی برای ایران می‌داند یا خیر؟ گفت: من نمی‌خواهم به این مساله فکر کنم، چون انتخاب تاجیکستان به خاطر قدرت این تیم نبوده است، بلکه به این خاطر بود که برای آماده سازی ما مفید باشد. سوال این است که پیش از بازی با ازبکستان با چه تیمی باید بازی کنیم، آیا با برزیل و آرژانتین بازی کنیم یا تیمی مثل تاجیکستان. مساله دیگر این است که باید از تیم‌هایی که حاضرند با ما همکاری کنند، تشکر کنیم. واقعیت این است که اکثر تیم‌ها حاضر نیستند با ما همکاری کنند و دلیلش هم این است که مبالغ هنگفتی را طلب می‌کنند. در درجه دوم باید با تیم‌های بازی کنیم که به روند آماده سازی ما کمک کنند نه این که صرفا شبیه حریفان ما باشند بنابراین از بازی دوستانه با تاجیکستان رضایت داریم.

در ادامه خبرنگاری به کی‌روش گفت با دیدن بازیکنانی همچون دهنوی، مکانی و عباس فرد در تمرین تیم ملی متوجه می شویم که شما نگاه ویژه‌ای به لیگ برتر داشته اید، پس چرا بازیکنی مثل علی کریمی را دعوت کردید که دو ماه است که در تیمش بازی نکرده است؟ کی‌روش در پاسخ گفت: پاسخ این سوال بسیار ساده است. ما در لیگ مان افراد زیادی نداریم که دانش و تجربه بین‌المللی کریمی را داشته باشد. وقتی می‌توانیم در تیم ملی از حضور بازیکنانی با تجربه و با دانشی مثل کریمی که سال‌ها در اروپا بازی کرده و 120 بازی تیم ملی دارد استفاده کنیم، بهره نبردن از چنین کسی توجیه منطقی ندارد. ما تیم جوانی داریم که حضور کریمی در آن می‌تواند در قالب یک مربی -بازیکن کمک زیادی باشد. او می‌تواند به بازیکنان تیم تجربه و دانشش را انتقال دهد و مهم است از چنین کسی در تیم استفاده کنیم.

در ادامه همان خبرنگار از کی‌روش پرسید‌ آیا دعوت از کریمی به خاطر اختلاف وی با مانوئل ژوزه، سرمربی تیم پرسپولیس نبوده است که سرمربی تیم ملی در پاسخ گفت: کریمی می‌تواند در تیم نقش‌های مثمر ثمری ایفا کند و به سایرین نیز در تمرین و بازی بهتر کمک کند. اصلا نمی‌خواهم راجع به مساله‌ای مثل اختلاف با ژوزه صحبت کنم، چنین مساله‌ای قابل صحبت نیست. به هیچ وجه قابل باور نیست که سرمربی تیم ملی منافع شخصی‌اش را در اولویت قرار دهد. من آمده‌ام که از منافع تیم ملی ایران دفاع کنم پس خواهش می‌کنم من را به با کسانی که فقط به فکر منافع خودشان هستند مقایسه نکنید و اگر سوال دیگری درباره تیم ملی دارید بپرسید.

در ادامه خبرنگاری از کی‌روش درباره دعوت نشدن هادی عقیلی پرسید که وی گفت: همان طور که می‌دانید هادی از یک مصدومیت رنج می‌برد و به تازگی بهبود پیدا کرده است. ضمن این که از عملکرد بازیکنانمان در بازی با کره رضایت داشتیم. بنابراین دو یا سه هفته‌ دیگر به عقیلی فرصت می‌دهیم که به شرایط ایده‌آل باز گردد. او بازیکن مهمی برای تیم ملی است و مطمئنا جزو گروهی خواهد بود که معتقدیم می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

در ادامه خبرنگار دیگری از کی‌روش پرسید به دلیل غیبت عقیلی آیا نگران نبود مدافع سرزن برابر ازبکستان نیستید؟ که سرمربی تیم ملی پاسخ داد: هم اکنون در تیم ما کسانی مثل جلال حسینی، نصرتی و نکونام سرزن‌های بسیار خوبی هستند.

همان خبرنگار در ادامه گفت مدافعان تیم ملی برابر کره در زدن سر مشکل داشتند، کی‌روش در واکنش به این صحبت گفت: در برابر کره حتی اگر برزیل و آرژانتین باشید مشکل خواهید داشت، چون بازیکنان این تیم در طول بازی با آرنج خود ضربات خطرناکی به بازیکنان ما وارد می‌کردند./ایسنا