ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خشم پرویز این بازیکن را نیمکت نشین می کند!



اخبار,اخبارورزشی,آرش برهانی

آرش برهانی در بازی استقلال اهواز روی نیمکت می نشیند.

با عملکردی که برهانی در دو بازی قبلی استقلال داشت، در بازی هفته چهارم روی نیمکت آبی ها می نشیند. او تنها در بازی پدیده خوب بود و در دو دیدار ملوان و ذوب آهن عملکرد خوبی نداشت. مظلومی بین دو نیمه بازی با ذوب آهن به انتقاد شدید از عملکرد آرش پرداخت. حالا با بازگشت سجاد شهباززاده برهانی قطعا نیمکت نشین می شود. حتی اگر سجاد هم به بازی استقلال اهواز نرسد، بعید به نظر می رسد که مظلومی دوباره او را بازی دهد.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
دوربین مخفی نیمکت نشین پارک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2 بازیکن جدید دیگر در راه پرسپولیس/ نیلسون نیمکت نشین شد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - سوشا جای نیلسون را گرفت
2 بازیکن جدید دیگر در راه پرسپولیس/ نیلسون نیمکت نشین شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید با توجه به اشتباهی که نیلسون انجام داد، سوشا مکانی در بازی با ذوب آهن دروازه‌بان خواهد بود.

حمید درخشان درباره شکست پرسپولیس مقابل نفت تهران، اظهار کرد: ما در هفته‌های گذشته روند رو به رشدی داشتیم و نتایج خوبی را هم کسب کردیم. روز گذشته هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و همه می دانند که مستحق باخت نبودیم.


وی افزود: تیم من فوتبال زیبایی بازی می‌کند و فرصت‌های گلزنی زیادی خلق می‌کند. ما در بازی مقابل نفت روی اشتباه‌های بچگانه گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. ان‌شاءالله تمرین کرده و در بازی‌های آینده این نقیصه را برطرف می‌کنیم تا بازیکنانمان کمتر اشتباه کنند.


درخشان درباره نیلسون هم گفت: دیدید که نیلسون اشتباه‌های بدی را انجام داد و باعث شکست تیم ما شد اما اشتباه در فوتبال صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که در بازی با ذوب آهن چه کسی درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت، گفت: با توجه به اشتباهایی که نیلسون انجام داد، سوشا مکانی در این بازی دروازه‌بان ما خواهد بود.

درخشان در واکنش پخش فایل صوتی‌اش از سوی نعیم سعداوی در برنامه «90» گفت: در روزهای آینده پرینت مکالمات را گرفته و به همه ثابت می‌کنم که من با بازیکن فولاد تماسی نگرفته‌ام. بعد از این که این موضوع را به فولادی‌ها به اثبات رساندم، پرینت تماس‌هایم را رسانه‌ای خواهم کرد.

وی درباره جذب بازیکن جدید هم گفت: یکی، دو بازیکن جدید دیگر مدنظر داریم که به جمع مان اضافه کنیم اما فعلا نمی‌توانم نام آنها را مطرح کنم. اجازه دهید حضور آنها قطعی شود پس از آن نام آنها را می گویم.
اخبار ورزشی - ورزش 3