ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خسرو حیدری: این گونه بازی کنیم قهرمان نمی‌شویم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

خسرو حیدری می‌گوید بازیکنان این تیم اگر این گونه بازی کنند استقلال قهرمان نخواهد شد.

مدافع استقلال درباره دیدار هفته آینده استقلال مقابل سپاهان گفت: مطمئنا هفته آینده اینگونه که مقابل استقلال خوزستان بازی کردیم مقابل آن‌ها بازی نمی‌کنیم. می‌دانیم سپاهان یک تیم قدرتمند است و سعی می‌کنیم این تیم را شکست دهیم.

او اضافه کرد: در این مدت کوتاه چند بازی باید انجام دهیم بنابراین فشار بازی‌ها زیاد است و مطمئنا بازیکنان هم مصدوم می شوند.

حیدری اضافه کرد: وقتی لیگ تعطیل می‌شود بعضی از تیم‌ها مثل ما که در روند رو به رشدی دارند لطمه می‌خورند. البته برای برخی از تیم‌ها که نتیجه نگرفته‌اند بهتر است زیرا تیم‌ها از حال و هوای بازی‌ها بیرون می‌آیند. بالاخره باید همه بازیکنان‌مان بدانند اگر قرار باشد این گونه بازی کنیم قهرمان نمی‌شویم.

وی درباره وضعیت مصدومیت خودش هم گفت: امروز گرفتگی عضله داشتم و این موضوع را به کادر فنی گفتم. برای اینکه هفته آینده و بعدش بازی سختی داریم دیگر ریسک نکردیم.

حیدری درباره وضعیت ملی‌پوشان استقلال هم گفت: ملی‌پوشان ما وضعیت خوبی دارند. امروز هم امید ابراهیمی خوب بازی کرد اما سرماخوردگی جزئی داشت که روی کارش تاثیر گذاشته بود.

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
گل خسرو حیدری و پیروزی استقلال در بازی رفت با بوریرام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حیدری: در استقلال ماندم تا قهرمان آسیا شویم/ اگر کسی مانده به خاطر پول نیست



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

قراردادمان در استقلال نجومی نیست

حیدری: در استقلال ماندم تا قهرمان آسیا شویم/ اگر کسی مانده به خاطر پول نیست

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: هر چند بسیار سخت است اما در استقلال ماندم تا قهرمان آسیا شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، خسرو حیدری پس از حضور در هیئت فوتبال استان تهران گفت: پیش از این قرارداد بسته بودیم و امروز برای پر کردن مشخصات فردی به هیئت فوتبال آمدیم.

وی در مورد اینکه با وجود داشتن پیشنهادهای پرشمار به استقلال پیوست، عنوان کرد: چند پیشنهاد به جز استقلال داشتم. یک تیم قطری و یک تیم ایرانی من را می‌خواستند که پس از برگزاری چند جلسه با علی فتح‌الله‌زاده قرار شد برای یک سال دیگر نیز در استقلال حضور پیدا کنم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد پول‌های زیادی که به بازیکنان داده می‌شود، عنوان کرد: مطمئن باشید در باشگاه استقلال اگر کسی بماند به خاطر پول نیست، همه می‌دانند این تیم مشکلات مالی زیادی دارد و خواهد داشت. نمی‌گویم پول نگرفته‌ایم اما مبالغ قراردادمان نجومی نیست.

حیدری در صحبت با هواداران اظهار داشت: در استقلال ماندیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم هرچند بسیار سخت است اما می‌گویم در استقلال ماندیم تا قهرمان آسیا شویم./فارس