ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خرید هزارمیلیاردی هدایتی در فصل بعد!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,هدایتی

حسین هدایتی با برنامه ای ویژه در فصل آینده در فوتبال ایران حضور خواهد یافت؛ در حال حاضر بمب بیش از هزار میلیاردی او در لیگ شانزدهم منفجر شد.

به گزارش ورزش سه، عابربانک اینبار هم دست به کار شده و به دنبال این است که فصل شانزدهم را با قدرت آغاز کند و به همین منظور مذاکره برای خرید باشگاه فولاد را استارت زده است. پیشنهاد اولیه در این رابطه برای خرید مجموعه فولاد که شامل کارخانه فولاد نیز می باشد مبلغ هزار میلیارد و هشتاد میلیون تومان است که مورد موافقت طرفین نیز قرار گرفته است.

حسین هدایتی برای خرید فولاد و پرداخت این مبلغ در حال حاضر پیشنهاد پرداخت 750 میلیارد به صورت نقد و الباقی آن را در ازای دریافت ملک های خود را داده است که مورد موافقت قرار نگرفته است. پیش از این گفته می شد حسین هدایتی با توجه به تمایل نفت برای واگذاری خواهان خرید این باشگاه است که بروز مشکلاتی در این رابطه مانع از تحقق این مساله شد و او از این خرید منصرف شد.

در حالی که در مناقصه واگذاری پرسپولیس در فصل گذشته بالاترین مبلغ مربوط به پیشنهاد حدود 300 میلیاردی بود که توسط هدایتی ارائه شده، گفته می شود مبلغ بیش از هزار میلیارد به فولاد به دلیل واگذاری کل مجموعه فولاد است.

 


ویدیو مرتبط :
خرید همه بلیط های بازی پرسپولیس توسط هدایتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدایتی ملوان را خرید



هدایتی ملوان را خرید

حسین هدایتی بار دیگر به لیگ برتر بازگشت اما این بار با تیمی که سابقه ای طولانی در فوتبال ایران دارد.

گل : درحالی که زمزمه های خرید تیم داماش گیلان توسط حسین هدایتی به گوش می رسید، خبر رسید مالک متمول استیل آذین، با مسئولان ورزشی نیروی دریایی به توافق رسیده و از فصل آینده، مالکیت تیم ملوان انزلی به هدایتی واگذار می شود.

هدایتی که برخی رسانه ها به او لقب رومن آبراموویچ ایرانی را داده اند، سه فصل پیش قصد داشت پرسپولیس را بخرد که در آن ناکام بود. بعد از آن هر وقت تیمی با مشکلات مالی مواجه می شد، نام هدایتی هم به عنوان خریدار آن باشگاه مطرح می شد؛ از جمله شاهین بوشهر و داماش. اما بالاخره رویای بازگشت هدایتی به لیگ برتر با خرید امتیاز تیم ملوان انزلی محقق شد. ملوان سال گذشته مشکلات شدید مالی داشت و به گفته پورغلامی، تا روزهای آخر فصل فقط 5 درصد قراردادهای بازیکنان این تیم پرداخت شده بود.

با ورود قریب الوقوع هدایتی به ملوان و حل شدن مشکلات مالی این باشگاه ریشه دار، باید دید آیا ایده انزلی چی ها برای بازگرداندن چهره های سرشناسی مثل پژمان نوری و مازیار زارع به انزلی محقق خواهد شد./گل