ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خرید جدید استقلال، رقیب جدی جاسم کرار در جنجال سازی



اخبار,اخبار ورزشی,رقیب جدی جاسم کرار

با خرید بازیکن برزیلی و با تمدید قرارداد هافبک عراقی، جنس حاشیه در تیم استقلال برای فصل پیش رو جور شده است..

ریوالدو هافبک دفاعی جدید استقلال مدعی است که تا دو ماه قبل در جام حذفی برزیل بازی می‌کرده، همچنین اینکه اگر قراردادش با تیم برزیلی تمام نشده بود و باید پول رضایتنامه سنگینی می‌داد و البته با تیم ودوز سوییس قهرمان لیگ سوییس شده است.

این همه اطلاعات غلط تنها برای این است که بتواند در دل هواداران استقلال جا باز کند. همنام ریوالدوست و هموطن جانواریو. آیا این اتفاقات می‌تواند برای طرفداران خوشایند باشد؟

تا اینجا استقلالی‌ها از داشتن چپ پای برزیلی خوشحال هستند ولی نگاهی به آمار این بازیکن و روزنامه‌های برزیلی نشان می‌دهد که او در سال آخر سابقه درخشانی از خود به جا نگذاشته است و بیشتر از آنکه ایرانی‌ها از این انتقال خوشحال باشند، این باشگاه پالمیراس و فیگوئرنزه هستند که از شر این بازیکن حاشیه‌ساز خلاص شده‌اند.

رفتار زشت و زننده ریوالدو در هنگام بازی فیگوئرنزه و گرمیو آنقدر جنجالی بود که واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشت. خطاب کردن داور به نام "دزد، دزد، دزد" برای باشگاه فیگوئرنزه جای توجیه و عذرخواهی نگذاشت.

در دقایق پایانی بازی در تاریخ 23 اکتبر 2014 ریوالدو به دلیل حرکت خشن از زمین اخراج شد ولی اعتراض او تمامی نداشت و حرکات دستش که به داور می گفت انگشتانت را می برم و دوربین‌های تلویزیونی هم نشان دادند، در مطبوعات هم بازتاب گسترده‌ای داشت.


داور بازی وینیسوس فورلان در گزارش داوری خود این حرکات را یادآور شد و فدراسیون فوتبال برزیل سریعا وارد عمل شد تا جلوی تکرار چنین حرکاتی را بگیرد اما در مطبوعات به این مساله هم پرداختند که داور بازی - فورلان - می‌تواند به دادگاه عالی شکایت کند و پیگیر حقوق شهروندی خود باشد چرا که ریوالدو او را دزد خطاب کرده است.

ابتدا قرار بود حکم محرومیت ریوالدو سنگین باشد و حداقل 6 بازی را از دست بدهد اما در نهایت با فرجام‌خواهی باشگاه فیگوئرنزه این محرومیت به دو جلسه رسید ولی این محرومیت خفیف باعث نشد تا صدای اعتراض‌ها بخوابد و در همان قدم اول باشگاه فیگوئرنزه تمایل نداشتن خود را برای ادامه همکاری برای فصل بعد نشان داد.

از هفته سی‌ام و اخراج مقابل گرمیو، ریوالدو فقط دو بازی انجام داد، مقابل رسیف 68 دقیقه و مقابل سائوپائولو 24 دقیقه. این پایان کار ریوالدو در برزیل بود و 6 بازی دیگر را از روی سکو تماشا کرد.


حتی پالمیراس هم دیگر علاقه‌ای به ادامه کار با ریوالدو نداشت. رفتار او برای هیچ‌کدام از این دو باشگاه قابل تحمل نبود. بدین صورت ریوالدو 8 ماه بدون تیم ماند تا بخت و اقبالش در ایران باز شود و استقلالی‌ها مجذوب او شوند.

حالا دغدغه‌های استقلال دو چندان می‌شود. سلطان حاشیه 2 که در برزیل خواهان نداشت به ایران آمده تا در کنار جاسم کرار معترض و ناآرام بازی کند.

برای هر کدام از آنها یک نیمه حاشیه کافی است تا استقلال جذاب و دیدنی شود ولی باید دید سازمان لیگ و کمیته داوران مقابل ژست‌های ریوالدو چه واکنشی نشان خواهند داد. بازیکنی که در برزیل خواهان نداشت، واقعا با چه قیمتی راهی استقلال شده است؟

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
جنجال کرار جاسم و بی احترامی به مظلومی و پورحیدری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جاسم کرار به استقلال پیوست



جاسم کرار,بازگشت جاسم کرار به استقلال,تیم جدید جاسم کرار


جاسم کرار به استقلال پیوست

هافبک عراقی مجددا به تیم فوتبال استقلال پیوست.

به گزارش فارس، جاسم کرار هافبک عراقی که دو فصل پیش به دلیل درگیری با مجتبی جباری از این باشگاه جدا شده بود امروز مجددا به جمع آبی پوشان پایتخت بازگشت.
کرار در زمان سرمربیگری مظلومی در استقلال حضور داشت و با عقد قراردادی یک ساله به استقلال بازگشت.
این بازیکن با شماره ۱۳ در فصل جدید بازی خواهد کرد.

مدیر برنامه‌های کرار :
کرار منتظر بازگشت به استقلال بود/ او ارتباط خوبی با هواداران دارد

موسوی درباره بازگشت بازیکن عراقی به استقلال گفت: کرار بعد از ترک ایران، دوست داشت دوباره به استقلال برگردد.

سید‌صادق موسوی، مدیر برنامه و وکیل جاسم کرار در گفت‌وگو با  فارس در خصوص پیوستن این بازیکن به استقلال اظهار داشت: ما خیلی وقت است که با استقلالی‌ها صحبت کرده بودیم و کرار همیشه دوست داشته به تیم سابقش استقلال بازگردد ولی متاسفانه اتفاقاتی افتاد که خودش از این باشگاه کنار کشید.

وی افزود: هیچ یک از مسئولین به کرار فشار نیاوردند که او از استقلال برود و خودش با توجه به همه شرایط ترجیح داد که این جدایی صورت بگیرد.
وی با تاکید بر اینکه کرار پیشنهاد چندان جدی‌ از ایران نداشت گفت: با توجه به اینکه او در شاهین بوشهر به میدان رفت و پول زیادی نگرفت ولی ارتباطاتش با هواداران تراکتور‌سازی و استقلال خوب بود و بعد از اینکه از استقلال پیشنهاد دریافت کرد بلافاصله این پیشنهاد را پذیرفت./فارس