ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خبر بد برای یک پرسپولیسی متعصب / برانکو تصمیمش را گرفته



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,بنگر

بعد از عملکرد موفق زوج ماریچ و اومانیا در قلب خط دفاعی پرسپولیس در برابر صبای قم، شنیده می‌شد برانکو تصمیم گرفته در مسابقات بعدی هم از همین دو نفر استفاده کند.

به گزارشجام نیوز، بعد از عملکرد موفق زوج ماریچ و اومانیا در قلب خط دفاعی پرسپولیس در برابر صبای قم، شنیده می‌شد برانکو تصمیم گرفته در مسابقات بعدی هم از همین دو نفر استفاده کند. اتفاقی که در بازی دوستانه با تیم عمانی رخ داد، این فرضیه را تقویت کرد.

ترکیب ابتدایی سرخپوشان در این مسابقه، بسیار نزدیک به ارنج اصلی برانکو در دیدارهای رسمی بود.
 
ایوانکوویچ برای شروع بازی، از زوج ماریچ و اومانیا استفاده کرد و بنگر را هم مثل نورمحمدی روی نیمکت نشاند؛ آنچه می‌تواند علامتی نگران‌کننده برای شماره شش متعصب قرمزها باشد.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
یک هوادار متعصب پرسپولیسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر بد برای برانکو و پرسپولیسی‌ها


هافبک تیم پرسپولیس دربی روز جمعه پایتخت را به علت مصدومیت از دست داد.

خبرگزاری تسنیم: مهرداد کفشگری هافبک تیم پرسپولیس به علت مصدومیت از ناحیه چهارسر پای راست بازی حساس این تیم مقابل استقلال را از دست داد.

کفشگری در این باره گفت: در تمرین امروز مصدومیتم تشدید شد و به خاطر همین دربی را از دست دادم البته تلاش می‌کنم به بازی حساس هفته آینده مقابل الهلال  برسم.

این در حالی است که کادر پزشکی تیم پرسپولیس تلاش فراوانی کرد که کفشگری با بازی روز جمعه مقابل استقلال برسد که این اتفاق رخ نداد.