ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خبری بد برای پرسپولیسی ها؛ مانع بزرگ برای تمدید قرارداد بازیکن محبوب



 اخبار,اخبار ورزشی,نیلسون کوره آ


 اخبار ورزشی - خبری بد برای پرسپولیسی ها؛ مانع بزرگ برای تمدید قرارداد بازیکن محبوب

قانون جدید محدودیت مالی برای قرارداد بازیکنان مانع تمدید قرارداد دروازه بان پرسپولیس خواهد شد.

 نیلسون، سنگربانی است که علی دایی با وجود بازی ضعیف فصل گذشته‌اش مقابل راه‌آهن که یکی از عوامل ناکامی پرسپولیس در راه رسیدن به قهرمانی لیگ سیزدهم بود، اصرار به حفظ او دارد.

 از طرفی با توجه به درخواست دلاری مدیربرنامه‌های نیلسون، تمدید قرارداد این گلر برزیلی هزینه فراوانی روی دست پرسپولیس می‌گذارد.


از آنجایی که پرسپولیس در فصل آینده با محدودیت مالی مواجه است، این مساله مانعی بر سر تمدید قرارداد نیلسون به شمار می‌رود.

بر همین اساس رحیمی و علی دایی پس از مشورت به دنبال یک سنگربان ایرانی کم‌اشتباه و البته ارزان‌تر از نیلسون هستند، اما هنوز به جمع‌بندی لازم نرسیدند.

 منابع آگاه می‌گویند دایی نام رحمان احمدی، محمدباقر صادقی، محسن فروزان و وحید طالب‌لو را در لیست دروازه‌بانان موردنظر خود ثبت کرده است.

 این در حالی است که نیلسون با وجود داشتن پیشنهادات خوب از تیم های عربی، تمایل دارد فصل آینده را هم در این تیم پرطرفدار حاضر باشد و شاید همین مساله موجب شود تخفیف ویژه ای برای پرسپولیسی ها در نظر بگیرد.
 اخبار ورزشی - رادنیوز


ویدیو مرتبط :
آموزش تمدید آنلاین قرارداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمدید قرارداد این بازیکن، بهانه جدید پرسپولیسی ها برای تجمع



اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

تجمع هواداران پرسپولیس در حالی صورت گرفت که عده ای از لیدرهای باشگاه معتقد بودند آنها از جایی خط می گیرند..

هواداران معترض پرسپولیس که در هفته اخیر چند باری مقابل درب این باشگاه حاضر شدند و به نقل و انتقالات اعتراض کردند، روز گذشته برای چندمین بار به باشگاه پرسپولیس رفتند و با سر دادن شعارهایی انتقاد خود را بیان کردند.

آنها این بار بهانه جدیدی داشتند و دیگر به جذب نشدن سیدجلال اشاره ای نکردند، بهانه آنها تمدید قرارداد خالقی فر بود.


این افراد بدون توجه به نفراتی که در چند روز اخیر با نظر برانکو ایوانکوویچ جذب تیم شدند، همچنان معتقدند تیم در نقل و انتقالات ضعیف عمل کرده است.

عده ای از لیدرهای باشگاه معتقد بودند آنها از جایی خط می گیرند. رییس کانون هواداران پرسپولیس در میان هواداران معترض حاضر شده و اعلام کرد که با این کارها فقط آرامش باشگاه را بر هم می زنید و از این کارتان دست بردارید.

اخبار ورزشی - جام نیوز