ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خاوی مارتینس هم آسیب دید


ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ در دیدار برابر هوفنهایم آسیب دید و پیش بینی شده چند هفته‌ای دور از میادین باشد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از رویترز، بدبیاری‌های بایرن مونیخ در فصل جاری ادامه دارد. بازیکنان زیادی از این تیم آلمانی مصدوم می شوند و همین باعث شد تا شاگردان پپ گواردیولا در ادامه فصل به مشکل بخورند.

هفته قبل نیز ژروم بواتنگ، ستاره کلیدی بایرن در خط دفاعی با آسیب دیدگی مواجه شد و اکنون نوبت به خاوی مارتینس اسپانیایی رسیده است. از او به عنوان جانشین بواتنگ در خط دفاعی نام برده می‌شد.

بایرن مونیخ در هفته نوزدهم بوندسلیگا موفق شد با دو گل، هوفنهایم را از پیش رو بردارد. مارتینس که در این دیدار در پست بواتنگ بازی می کرد، با آسیب دیدگی مواجه شد. ماتیاس سامر، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ درباره آسیب دیدگی این ستاره تیمش گفت: متاسفانه مارتینس هم با آسیب دیدگی مواجه شد. وضعیت او وخیم نیست اما پیش بینی می شود چند هفته‌ای دور از میادین باشد. البته باید بگویم بایرن به دنبال انتخاب جانشین برای او و بواتنگ نیست چراکه معمولا در فصل جابه‌جایی زمستانی، باشگاه ها بازیکنان بزرگ خود را حفظ می کنند.

خود مارتینس هم بعد از آسیب دیدگی در توییترش نوشت: از هواداران می خواهم زیاد نگران نباشند شرایطم تا حدودی خوب است و به زودی به میادین بازمی‌گردم.


ویدیو مرتبط :
مجسمه حضرت مسیح آسیب دید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صورت جاستین بیبر آسیب دید !



جاستین بیبر,عکس جاستین بیبر

 

سه شنبه شب ، جاستین بیبر در حال برگزاری یک کنسرت در شهر پاریس بود که به دیوار شیشه ای پشت صحنه برخورد کرد .

 

سه شنبه شب ، جاستین بیبر در حال برگزاری یک کنسرت در شهر پاریس بود که به دیوار شیشه ای پشت صحنه برخورد کرد و ابرویش بی حس شد.

 

در یک ویدئو که روز جمعه توسط وب سایت "ویدی دات کام"منتشر شد ، جاستین بیبر شرح داده است که این حادثه به طرف راست صورت اوصدمه زده است.

 

او گفت:"چیز خیلی عجیبی است ، من دیگر نمی توانم ابروی سمت راستم را تکان بدهم."

بعد جاستین سعی می کند ابرویش را تکان دهد و می گوید :"می بینید ، هیچ چروکی روی پیشانیم ایجاد نمی شود."

 

بیبر حادثه سه شنبه شب را مسخره می کند و می گوید :"من با پنجره شیشه ای دعوا کردم"

 

منبع:aftabir.com