ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خانه تکانی در استقلال/تفاوت چشمگیر قرارداد حمودی با استقلال و سپاهان + سند



 

اخبار ورزشی - خانه تکانی در استقلال؛ قلعه‌نویی فقط 6 بازیکن را می‌خواهد

سرمربی تیم استقلال فقط شش بازیکن این تیم را برای فصل آینده در نظر گرفته است.

به گزارش نامه نیوز،در حالی که هنوز تکلیف مدیریت و سرمربیگری استقلال برای فصل آینده مشخص نیست، اما در صورتی که قلعه‌نویی مربی آبی‌پوشان باقی بماند، فقط شش بازیکن این تیم را می‌خواهد.


 حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، هاشم بیگ‌زاده، خسرو حیدری، محمد قاضی و پژمان نوری مدنظر قلعه نویی قرار دارند و تنها از عملکرد این بازیکنان در طول این فصل راضی است و به همین دلیل به نزدیکان این باشگاه اعلام کرده رضایتنامه‌های بقیه بازیکنان صادر شود و نیازی به آنها ندارد.

با این اتفاق و در حالی که یک تیم فقط می‌تواند شش بازیکن جذب کند، به نظر می‌رسد در استقلال زلزله‌ای به راه خواهد افتاد و بازیکنانی مثل رحمتی، ساموئل، برهانی، غلام‌نژاد، اولادی، کبه، نیکبخت‌واحدی، تونی کاروالیو، مبعلی و چند بازیکن جوان این تیم جایی در پازل تاکتیکی قلعه‌نویی ندارند.


لازم به ذکر است، ایمان مبعلی تنها بازیکنی از این جمع است که با آبی‌پوشان قرارداد یک سال و نیمه امضا کرده و تکلیف او باید روشن شود.
 
برخی از بازیکنان مثل آندرانیک تیموریان نیز علاقه ای به ماندن ندارند و ترجیح می دهند به لیگ های خارجی بپیوندند.


                                          .......................................


تفاوت چشمگیر قرارداد حمودی با استقلال و سپاهان + سند

مدافع سابق استقلال با رقمی قابل توجه به سپاهان رفت اما اصفهانی‌ها تلاش می کنند قراردادهای میلیاردی را انکار کنند.

به گزارش نامه نیوز، هم زمان با انتشار لیست قرارداد اعضای استقلال و پرسپولیس مسئولان این تیم خواستار انتشار قراردادهای تیم های صنعتی از جمله سپاهان شدند؛ اتفاقی که رخ نداده است.

در این شرایط رقم قرارداد برخی از ستاره های سپاهان با ارقامی بیش از یک میلیارد منتشر شد که سپاهانی ها با انتشار بیانه ای آن را تکذیب کردند.

زمانی که علی حمودی از استقلال جدا شد و به اصفهان رفت آبی ها اعلام کردند که این بازیکن رقم چشمگیری دریافت کرده و به خاطر این مبلغ حاضر به ترک استقلال و سفر به اصفهان شده است و اکنون انتشار یک سند از ارقام قرارداد وی با استقلال و سپاهان نشان می دهد اصفهانی ها به خوبی توانسته اند بازیکنان را به حضور در سپاهان ترغیب کنند.

طبق این سند، حمودی قراردادی 400 میلیون تومانی با استقلال منعقد کرد و فصل بعد به پیشنهاد یک میلیارد و یک صد میلیون تومانی سپاهان پاسخ مثبت داد و راهی اصفهان شد

اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال

اخبار ورزشی -  نامه نیوز

 


ویدیو مرتبط :
بازی استقلال پرسپولیس و تشویق لیدر متعصب استقلال و همراهی هواداران تیفوسی استقلال ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشجاری با استقلال قرارداد بست/مدافع استرالیایی به سپاهان پیوست



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اشجاری با استقلال قرارداد بست

بازیکن پیشین تیم فوتبال سپاهان به استقلال پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس در حالی که چند روز قبل صادق درودگر مدیرعامل باشگاه ملوان اعلام کرده بود با حسن اشجاری که به تازگی از سپاهان جدا شده برای پیوستن به ملوان به توافق رسیده است این بازیکن در جلسه شبانه‌ای که با مسئولان استقلال داشت با این تیم به توافق رسید.

اشجاری در جلسه‌ای که با مسئولان استقلال در محل این باشگاه داشت قرارداد شش ماهه‌ای را با آبی‌ها امضا کرد که این قرارداد شنبه هفته آینده در هیئت فوتبال ثبت می‌شود.

با عقد قرارداد یک سال و نیمه

مدافع استرالیایی به سپاهان پیوست

باشگاه سپاهان با یک بازیکن استرالیایی قرارداد امضا کرد.

باشگاه سپاهان با شروع فصل نقل و انتقالات اقدام به جذب بازیکن کرده است.

امشب مسئولان این تیم با یک مدافع استرالیایی به نام میلان سوشِک قرارداد یک سال و نیمه امضا کردند و این قرارداد در هیئت فوتبال اصفهان ثبت شد.

این بازیکن سابقه بازی در آدلاید یونایتد استرالیا را دارد و همچنین سال گذشته در لیگ چین در تیم تآدا بازی می‌کرد./فارس