ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خامس: دوست دارم در رئال بمانم


بازیکن کلمبیایی رئال گفت: در فینال هر کسی می تواند چیزهایی یاد بگیرد.

کاپ: خامس رودریگز درباره قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: خوشحال هستم. همه بازی بی نظیری داشتند و فینال خوبی بود.

وی درباره بازی نکردن خود گفت: تلاش کردم تا تیم ببرد. مهم این بود که قهرمان چمپیونزلیگ شدیم.

خامس درباره این فصل عجیب بیان داشت: کمی عجیب بود اما زمانی که به مشکل می خوری باید درس بگیری. در فینال هر کسی می تواند چیزهایی یاد بگیرد.

وی درباره ماندن در رئال  گفت: نمی دانی در فوتبال چه اتفاقاتی رخ می دهد اما دوست دارم سالها در رئال بمانم. این جا باشگاه ایده آل من است. نمی خواهم به عقب نگاه کنم. به آینده امیدوار هستم. در این جا راحت هستم.


ویدیو مرتبط :
من رونالدو و رئال را دوست دارم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدینیو: دوست دارم برابر رئال مادرید بازی كنم



 

 

 

رونالدینیو: دوست دارم برابر رئال مادرید بازی كنم

 

مهاجم برزیلی تیم فوتبال باشگاه میلان ایتالیا گفت: مشکلی نداشته و دوست دارم برابر رئال مادرید بازی کنم.

رونالدینیو تصریح کرد: مشکل جسمی من برطرف شده و پزشکان نیز نامم را از فهرست خود حذف کرده‌اند. از مربی تیم می خواهم خوش بین باشد و بداند که برای گلزنی به رئال مادرید بمبی از انگیزه هستم.

رونالدینیو ادامه داد: این اولین باری نیست که عطش گشودن دروازه کاسیاس را دارم و می‌دانم که چگونه او را از پای دربیاورم.

رئال مادرید و آ.ث میلان چهارشنبه در سن‌سیرو به مصاف یکدیگر می‌روند. در بازی رفت رئال مادرید با گل زودهنگام رونالدو و گلزنی مسعود اوزیل با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.