ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خارجی ها نمی توانند به فیفا شکایت کنند!


بر اساس مصوبه سازمان لیگ مرجع رسیدگی به اختلاف باشگاه و بازیکنان شورایی به نام حل اختلاف خواهد بود.

خبرآنلاین: بر اساس مصوبه سازمان لیگ مرجع رسیدگی به اختلاف باشگاه و بازیکنان شورایی به نام حل اختلاف خواهد بود.

جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ امروز برگزار شد و یکی از مهمترین مصوباتی که در این جلسه به تصویب رسید این است که سازمان لیگ پیش‌نویس قراردادی را به باشگاه‌ها ارائه نخواهد کرد و هر قراردادی که بین بازیکنان و باشگاه‌های مختلف امضا شود، معتبر خواهد بود.

در این مصوبه آمده است مرجع رسیدگی به اختلاف بازیکن و باشگاه شورایی به نام شورای حل اختلاف شود که در این صورت بازیکنان خارجی دیگر نمی‌توانند برای شکایت از باشگاه‌های ایرانی به فیفا مراجعه کنند و باید شکایت خود را به شورای حل اختلاف در داخل ایران ارائه کنند!

 


ویدیو مرتبط :
‫خداوند میفرماید هرکس از مصیبت شکایت کند از من شکایت کرده است‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکنان خارجی استقلال از این تیم به فیفا شکایت کردند



اخبار,اخبارورزشی,استقلال

 

 اخبار ورزشی -  بازیکنان خارجی استقلال از این تیم به فیفا شکایت کردند

 سخنگوی باشگاه استقلال با تشریح مصوبات هیات مدیره آبی پوشان گفت: برای ضربه نخوردن تیم باید پول بازیکنان خارجی را پرداخت کنیم.

به گزارش خبرآنلاین؛ سید سعید افجه ای در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره جلسه هیات مدیره آبی پوشان که روز گذشته (یکشنبه) در ساختمان این باشگاه برگزار شد گفت: این جلسه بدون حضور آقایان نجف نژاد و صاحب پناه برگزار شد که آقای صاحب پناه به دلیل کسالت و با اعلام قبلی در این جلسه موفق نشد حاضر شود.


وی درباره بخش نخست جلسه هیات مدیره استقلال اظهار کرد: در ابتدای جلسه گزارشی کامل از حوادث رخ داده دربازی تراکتورسازی و استقلال ارائه شد و اعضای هیات مدیره درباره آن صحبت کردند و قرار شد درباره آن اتفاقات تمهیدات لازم اتخاذ گردد.


عضو هیات مدیره استقلال ادامه داد: بیشتر وقت جلسه را مسئله تامین بودجه تا پایان نیم فصل اختصاص داد. به هرحال ما باید تعهداتمان را انجام دهیم ولی با یک مسئله جدی روبه رو هستیم و آن هم مسئله قرارداد خارجی های استقلال است. برخی از بازیکنان خارجی استقلال که تعداد قابل توجهی هم هستند، از باشگاه به فیفا شکایت کرده اند و قرار شد درباره شکایت آنها و پرداخت بدهی مان به آنها اقداماتی انجام دهیم.

 

هیات مدیره استقلال برای حل مشکل آنها پیگیری های زیادی را انجام داد ولی متمم هایی در قرارداد این بازیکنان وجود دارد که کار را خیلی سخت می کند. در حال حاضر ما برای ضربه نخوردن استقلال چاره ای جز پرداخت پول نداریم. این پرداخت ها مربوط به بازیکنانی است که از دو سال گذشته جذب باشگاه شده اند و قبل از تعیین هیات مدیره جدید باشگاه را ترک کرده اند و اکنون به فیفا شکایت کرده اند. لیکن پیگیری های مکرر ما به سرانجام نرسید و جهت جلوگیری از متضرر شدن باشگاه حل این مسئله اجتناب ناپذیر است و این بدان معنی است که رقم قابل توجهی برای حل این مشکل می بایست در آینده نزدیک از بودجه سال جاری باشگاه پرداخت شود.


او درپاسخ به سوالی درباره وضعیت کرار عنوان کرد: علی رغم توصیه های مکرر کادرفنی به کرار این بازیکن در بازی با تراکتورسازی کارت زرد گرفت. جالب است که بدانید شخص آقای قلعه نویی به سایر بازیکنان دو کارته هم توصیه کرده بود که مراقب باشند کارت نگیرند و از محروم شدن در بازی بعد و نیز ایجاد تنش در تیم جلوگیری شوند.

 

با این همه کارتی که کرار گرفت، منجر شد تا آقای قلعه نویی دست به یک تعویض اجباری بزند و بطور کلی تیم دچار عدم تمرکز شد. درحال حاضر هم باید بگویم که مجموعه باشگاه استقلال و کادرفنی روی اصولش پایبند است و به سادگی از آن نمی گذرد. مطمئن باشید به هیچ بازیکنی اجازه داده نخواهد شد تاثیری روی سیاست باشگاه بگذارد و کرار با توجه به گزارش کادرفنی، به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شده و نتیجه بررسی این کمیته حتما به اطلاع هواداران می رسد.


سخنگوی استقلال در ادامه با ابراز خرسندی از برگزاری داربی در دوم آذر گفت: جا دارد از مسئولان شورای تامین و سازمان لیگ بابت همکاری جهت برگزاری داربی در تاریخ دوم آذر تشکر کنیم. به هرحال آنها همکاری لازم را با ما برای این دیدار حساس داشته اند.


افجه ای در پایان درباره مصوبات هیات مدیره استقلال تصریح کرد: در جلسه روز گذشته مسائل دیگری هم مطرح شد که به دلیل کمبود وقت بررسی آنها به جلسه بعدی موکول شد.


 اخبار ورزشی  - خبر آنلاین