ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حیدری در استقلال می‌ماند


هافبک تیم فوتبال استقلال فصل آینده نیز پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: خسرو حیدری که امروز (دوشنبه) برای رفع یکسری ابهامات قرارداد فصل 94-93 خود همراه بهرام امیری، مسئول پیشین نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال به وزارت ورزش و جوانان رفته بود، به هنگام خروج از این وزارتخانه به سؤالات هواداران استقلال پاسخ داد.

خسرو حیدری در پاسخ به این پرسش که وضعیتش در استقلال برای فصل آینده چگونه خواهد بود، گفت: سال آینده هم در استقلال می‌مانم.


ویدیو مرتبط :
آیا قلعه نویی سرمربی استقلال می ماند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خسرو حیدری در استقلال می ماند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,حیدری

استقلال در تلاش است تا قرارداد حیدری را یک فصل دیگر هم تمدید کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ خسرو حیدری هافبک راست استقلال که در فصل تمام شده لیگ برتر،هر زمان در ترکیب این تیم بود توانست بازی خوبی انجام دهد، یک فصل دیگر با آبی ها قرارداد دارد. خسرو از جمله بازیکنانی است که به طور قطع در فصل آینده هم در این باشگاه می ماند.

 

حتی خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که آبی ها می خواهند قرارداد این بازیکن را یک فصل دیگر هم تمدید کنند تا این بازیکن دو فصل در استقلال باشد. حیدری به دلیل محرومیت بازی فینال حذفی را از دست داده و در واقع آخرین بازی فصلش را مقابل صبا برای آبی ها انجام داد.