ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حیدری: در استقلال ماندم تا قهرمان آسیا شویم/ اگر کسی مانده به خاطر پول نیست



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

قراردادمان در استقلال نجومی نیست

حیدری: در استقلال ماندم تا قهرمان آسیا شویم/ اگر کسی مانده به خاطر پول نیست

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: هر چند بسیار سخت است اما در استقلال ماندم تا قهرمان آسیا شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، خسرو حیدری پس از حضور در هیئت فوتبال استان تهران گفت: پیش از این قرارداد بسته بودیم و امروز برای پر کردن مشخصات فردی به هیئت فوتبال آمدیم.

وی در مورد اینکه با وجود داشتن پیشنهادهای پرشمار به استقلال پیوست، عنوان کرد: چند پیشنهاد به جز استقلال داشتم. یک تیم قطری و یک تیم ایرانی من را می‌خواستند که پس از برگزاری چند جلسه با علی فتح‌الله‌زاده قرار شد برای یک سال دیگر نیز در استقلال حضور پیدا کنم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد پول‌های زیادی که به بازیکنان داده می‌شود، عنوان کرد: مطمئن باشید در باشگاه استقلال اگر کسی بماند به خاطر پول نیست، همه می‌دانند این تیم مشکلات مالی زیادی دارد و خواهد داشت. نمی‌گویم پول نگرفته‌ایم اما مبالغ قراردادمان نجومی نیست.

حیدری در صحبت با هواداران اظهار داشت: در استقلال ماندیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم هرچند بسیار سخت است اما می‌گویم در استقلال ماندیم تا قهرمان آسیا شویم./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
گلایه های قهرمان دو ومیدانی آسیا از پول و پارتی بازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حیدری: با کی‌روش قهرمان آسیا می‌شویم


مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید ایران با حضور کی‌روش تیم متفاوت‌تری شده است.

ایسنا: خسرو حیدری  درباره اردوی پرتغال اظهار کرد: مدت‌ها بود می‌خواستیم اردوی پرتغال را برگزار کنیم اما شرایطش مهیا نمی‌شد. قبل از جام ملت‌ها اردوی خوبی را برگزار کردیم. بعد از آن هم قرار است به آفریقای جنوبی برویم و فکر می‌کنم در بازی دوستانه‌ای که با کره در تهران داریم می‌توانیم تیم‌مان را مهیای حضور در جام ملت‌ها کنیم.

وی افزود: این گونه مسافرت‌ها همیشه طولانی است و خستگی را به تن بازیکنان می‌دهد. ما از پرتغال تا تهران، با توقف‌هایی که در سالن ترانزیت داشتیم، حدود 20 ساعت سفر کردیم.

مدافع تیم ملی درباره حضور بازیکنان جوان در تیم ملی نیز اظهار کرد: کی‌روش از جوانان خوب لیگ در تیم ملی استفاده کرد و با توجه به اینکه آن‌ها انگیزه زیادی برای کار کردن در تیم ملی دارند مطمئنا می‌توانند در آینده مثمرثمرتر باشند. آن ها در اردوی پرتغال هم عملکرد خوبی داشتند و نشان دادند که آینده‌دار هستند.

حیدری در پایان درباره شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: ما در دوره‌های قبل خیلی موفق عمل نکردیم. ان‌شاءالله این دفعه با حضور آقای کی‌روش یک تیم متفاوت داریم. از هیچ تیمی هم نمی‌ترسیم و فقط برای قهرمانی می‌جنگیم. مطمئن باشید ما شانس قهرمانی داریم.