ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمله سرلیدر پرسپولیس به استقلالی ها


رییس کانون هواداران پرسپولیس خواهان دستگیری هواداران معترض استقلال شد.

کاپ: در حالیکه ظهر امروز حضور علی اکبر طاهری در محل وزارت ورزش و جوانان با برخورد تند طرفداران استقلال روبرو شد،حالا اسماعیل بیگی با انتشار مطلبی در فضای مجازی خواهان برخورد مراجع ذیصلاح با این هواداران شده است.

وی در متن خود از این گروه به عنوان اراذل و اوباش یاد کرده و  آورده است:

حمله وحشیانه تعدادی از هواداران معترض استقلال به خودروی دکتر طاهری.. از مراجع ذیصلاح خواهان پی گیری و دستگیری اراذل و اوباشی هستیم که بدون مجوز قانونی اقدام به تجمع درمقابل وزارت ورزش کردند.


ویدیو مرتبط :
طرفدار استقلالی یا پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله «ساندویچی» استقلالی‌ها به پرسپولیس


هواداران استقلال در فضای مجازی به شکل جالبی به صحبت‌های سرپرست باشگاه پرسپولیس واکنش نشان دادند.

خبرگزاری میزان: پس از اینکه علی اکبر طاهری در نشست خبری‌اش اعلام کرد در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی برای اینکه هواداران پرسپولیس به ورزشگاه بیایند به هواداران ساندویچ می‌دهد، می‌شد پیش‌بینی کرد این اظهار نظر عجیب دست‌مایه‌ای برای استقلالی‌ها شود.

حالا هواداران استقلال و حتی تراکتورسازی در فضای مجاری با پخش تصاویری طنز به این اظهار نظر طاهری واکنش نشان داده‌اند. اینطور پیش‌بینی می‌شود که بعد از صحبت‌های طاهری هواداران استقلال لقب جدیدی را برای پرسپولیسی‌ها در نظر گرفته‌اند.

حمله «ساندویچی» استقلالی‌ها به پرسپولیس

حمله «ساندویچی» استقلالی‌ها به پرسپولیس