ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمایت مدیرعامل پرسپولیس از غریبی: دو سال بود میلاد را می‌خواستم/ بهترین تصمیم را برای آینده او می‌گیرم



حمایت مدیرعامل پرسپولیس از غریبی ,باشگاه پرسپولیس

حمایت مدیرعامل پرسپولیس از غریبی: دو سال بود میلاد را می‌خواستم/ بهترین تصمیم را برای آینده او می‌گیرم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نظر خود را در مورد میلاد غریبی اعلام کرد.

 میلاد غریبی یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس است که این فصل به دلیل ترافیک شدید در خط حمله قرمز‌پوشان موفق به حضور در ترکیب پرسپولیس نشده است. از همین رو این بازیکن قصد دارد نیم‌فصل با نظر دایی و رویانیان به تیم دیگری برود تا فوتبال خود را ادامه دهد.

رویانیان در خصوص میلاد غریبی  گفت: راستش را بخواهید من دو سال است بود که می خواستم میلاد غریبی را به پرسپولیس بیاورم و الان هم حاضرم هر کاری بکنم تا این جوان خوش تکنیک و خوب ما موفق شود.

وی افزود: غریبی بازیکن آینده‌دار ایران است و شک نداریم جا پای بزرگان خواهد گذاشت. به زودی شرایط را با نظر دایی درباره غریبی بررسی می‌کنیم و هر کاری که صلاح او باشد انجام خواهیم داد البته دایی نیز علاقه عجیبی به میلاد غریبی دارد و نمی‌دانم با  رفتن او موافق است یا خیر.

 

تصمیم‌گیری در مورد غریبی برای ما  سخت است اما هر کاری که لازم باشد برای پیشرفت این بازیکن انجام خواهم داد و نمی‌گذارم که او از بین برود. در آینده نزدیک جلساتی خواهیم داشت. خوشبختانه داشتن این بازیکن آرزوی خیلیهاست./فارس

 


ویدیو مرتبط :
‫تصمیم دارم رابطه‌ام را ظرف یکی دو روز آینده تمام کنم ولی می‌ترسم عجولانه تصمیم گرفته باشم‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون وزیر راه و شهرسازی:اگر سال آینده قیمت مصالح بالا برود، درباره افزایش قیمت ها تصمیم می گیریم



 

معاون وزیر راه و شهرسازی:اگر سال آینده قیمت مصالح بالا برود، درباره افزایش قیمت ها تصمیم می گیریم

 

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تلاش وزیر راه و شهرسازی این است كه با كنترل قیمت ها به متقاضیان كمك كند تا میزان آورده ی آنها كمتر باشد.

ابوالفضل صومعلو در گفت وگو با خبرنگار مسكن خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره ی نظارت بر قیمت ساخت مسكن مهر خود مالك در سال ۱۳۹۱ اظهار كرد: اگر قیمت مصالح در سال ۹۱ بالا برود، آنگاه برای افزایش قیمت ها تصمیم می گیریم، اما تاكنون هیچ انبوه سازی نسبت به افزایش قیمت ها به وزیر راه گله نكرده است.

در این راستا چندی پیش علی نیكزاد ـ وزیر راه و شهرسازی ـ اعلام كرد كه قیمت ساخت مسكن مهر سال ۹۱ با توافق دولت و انبوه سازان انجام می شود.

مسكن مهر مهمترین برنامه ی اقتصادی دولت های نهم و دهم

صومعلو با اشاره به این كه وزارت راه و شهرسازی تا سال ۹۰ هیچ گونه افزایش قیمت را نپذیرفته است، ادامه داد: در تفاهم نامه ها آمده بود كه اگر قیمت مصالح به یكباره بیش از ۲۰ درصد افزایش یافت، مابه التفاوت را بپذیریم كه چنین امری رخ نداد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه با بیان این كه بنا به اعلام بانك مركزی، مسكن در سال ۸۸ نقش ۳.۵ درصدی در رشد اقتصادی داشته است، تصریح كرد: این سهم در سال ۸۹ با رشد بیش از۵۰ درصدی به بیش از ۵.۵ درصد رسیده است.

وی در ادامه قیمت ساخت مسكن به روش صنعتی سازی را به طور میانگین ۳۵۰ هزار عنوان و خاطرنشان كرد: اعتقاد دولت دهم این است كه تا پایان این دولت هیچ ایرانی بدون مسكن نباشد..... /  خبرگزارى ایسنا