ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمایت اهالی فوتبال از علی كریمی



به نظر می رسد كه با به وجود آمدن مشكلاتی برای علی كریمی، كاپیتان اسبق تیم ملی و بازیكن ارزنده فوتبال كشور، بزرگان و پیشكسوتان در حمایت از وی نظراتی را مطرح كرده اند.

 

عصر ایران ورزشی- به نظر می رسد كه با به وجود آمدن مشكلاتی برای علی كریمی، كاپیتان اسبق تیم ملی و بازیكن ارزنده فوتبال كشور، بزرگان و پیشكسوتان در حمایت از وی نظراتی را مطرح كرده اند.

***خداداد عزیزی

با تعبیر اینکه اختلاف به وجود آمده بین آجرلو و کریمی سوء تفاهم است زیاد در این مورد حرف نمی زند.

همیشه حرف هایش تند است وهر بار که مصاحبه می کند عده ای از حرف هایش ناراحت می شوند اما بیشتر اوقات حرف میلیون ها نفر را زده است.هرچند نطق هایش کمی تلخ است اما حقیقت را همیشه بیان کرده است.خداداد عزیزی هم با اظهار نظراتی که می کند معتقد است نباید با شخصیت یک نفر بازی کرد و به دلیل اینکه او روزه خواری کرده،آبرویش را برد.به عقیده خداداد هرکسی خودش تاوان کارهایش را پس می دهد و علی کریمی هم از این قاعده مستثنی نیست!

عزیزی که می گوید در روز برگزاری مسابقات فوتبال خودش هم روزه نمی گرفته است در این مورد می گوید:«شرایط سخت است ،به خصوص حالا که فصا تابستان است.من خودم هم در روز برگزاری مسابقات روزه نمی گرفتم.نمی توان به کسی زور گفت چون هرکس خودش پاسخگوی اعمالش در آخرت است.ما امر به معروف داریم اما زور به معروف،نه»

او با اشاره به اختلاف به وجود آمده بین کریمی و آجرلو می گوید:«درست نیست در این مورد زیاد حرف بزنم.اما فکر می کنم بین آنها سوءتفاهم پیش آمده است.فوتبال ما آنقدر مشکل دارد که نباید به این بحث ها ورود کرد»

***علی پروین

پس از اینکه شایعه شد علی پروین به دلیل اینکه کریمی محروم شده است به تماشای بازی استیل آذین با مس کرمان می رود سلطان به این قضیه واکنش نشان داد و در این مورد گفت:«این چه حرف بی ربطی است؟من عاشق بازی کریمی هستم.او مثل بچه خودم دریبل می زند،اصلا به نظر من باید قطبی او را با خودش به جام ملت ها ببرد.چون تیم ملی به بازیکنی مثل او در وسط زمین نیاز دارد»

پروین در ادامه از چیزهایی که در این چند روز و پس از اخراج علی کریمی شنیده است حرف می زند.شنیده هایی که خبر از بازگشت کریمی به استیل آذین دارد:«شنیده ام که هدایتی قرار است کریمی را برگرداند.واقعا حیف است که استیل آذین بدون کریمی بازی کند.در ضمن زمانی که ما روزه می گرفتیم زمستان بود و شرایط راحت تر.اما حالا همه چیز فرق کرده و فشار بازی ها در تابستان آنقدر زیاد است که به بازیکن فشار می آید»

***ناصر حجازی

این پیشنهادی است که ناصر حجازی رییس کمیته فنی باشگاه استقلال داده است.به عقیده او وقتی این همه سر و صدا شده بهتر است در ماه مبارک رمضان لیگ را تعطیل کنند.

حجازی در اظهار نظری گفته است:«بازیکن باید روزی 12 کیلومتر بدود.این تازه به غیر از دویدن در روز مسابقه است.

برخی را دیده ام که از بازیکنان انتقاد می کنند که این انتقاد اصلا حرفه ای نیست.زیر باد کولر نشسته اند و به بازیکن،تمرین کردنش و خواسته هایی که دارد گیر می دهند!»

شایان ذكر است كه مهدی مهدوی كیا، علی دایی، حمید استیلی، مهرزاد معدنچی و جمعی دیگر از اهالی فوتبال نیز در روزهای گذشته اخراج كریمی را محكوم كرده بودند.../عصر ایران



ویدیو مرتبط :
بهترین دیریبلر تاریخ فوتبال ایران علی كریمی با استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلایل جدایی علی كریمی از تیم ملی فوتبال



اخبار,اخبار ورزشی , فدراسیون فوتبال

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دلایل جدایی علی کریمی را از تیم ملی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما شهرام دبیری در گفتگو با خبرنگاران افزود: جدایی علی کریمی از تیم ملی فوتبال هیچ ارتباطی به کی روش نداشت و از تبعیض های بوجود آمده در تیم ملی ناراحت بود.

وی گفت: در پاداش های پرداخت شده، علی کریمی هیچ سهمی نداشت و در پرواز تیم ملی به استرالیا هم برای بازیکنان بلیت فرسکلس و برای کریمی اکونومی در نظر گرفته شده بود همین موضوع باعث دلخوری وی شد و او ترجیح داد از تیم ملی جدا شود.

دبیری ادامه داد: دلایل جدایی نمازی از تیم ملی مشخص نیست او به صورت ناگهانی تصمیم گرفت از تیم ملی جدا شود.

صالح هم به دلیل این که دستیار اول کی روش نبود کار در تیم ملی را رها کرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان تصریح کرد: نشست امروز جلسه خوب و بسیار پرباری بود و مسائل مهمی به ویژه در بحث تیم ملی عنوان شد.

امروز اولین بار کارلوس کی روش پاسخگوی عملکردش بود و برنامه های تیم ملی هم مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار ورزشی - خبرگزاری صدا و سیما