ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حقیقی 4 گل خورد


در چارچوب هفته بیست و یکم سوپر لیگ پرتغال، پانافیل در حضور علیرضا حقیقی به مصاف مارتیمو رفت.

خبرگزاری فارس: در ادامه هفته بیست و یکم سوپر لیگ پرتغال پانافیل که علیرضا حقیقی را در اختیار دارد به مصاف ماریتیمو رفت و در دیدار که 7 گل داشت در نهایت این میهمان بود که با نتیجه 4 بر 3 بر یاران حقیقی غلبه کرد.

علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی کشورمان از ابتدا در ترکیب پانافیل بود و در شبی که مدافعان تیم نمایش خوبی نداشتند بازی را واگذار کردند.

پانافیل در جدول لیگ پرتغال با 13 امتیاز در انتهای جدول قرا دارد.


ویدیو مرتبط :
زیباترین گل هایی که علیرضا حقیقی خورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علیرضا حقیقی در فینال جام حذفی پرتغال ۶ گل خورد!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,حقیقی

تیم فوتبال ماریتیمو در حالی که دروازه بان ایرانی خود را در اختیار داشت در فینال جام حذفی پرتغال شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش مهر، تیم های فوتبال بنفیکا و ماریتیمو دیدار فینال جام حذفی باشگاه‌های پرتغال را برگزار کردند که طی آن تیم بنفیکا با حساب ۶ بر ۲ حریف خود را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد. بنفیکا در لیگ پرتغال نیز عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود.

گل های این دیدار را جوناس (۱۲)، میتروگلو (۱۸ و ۳۸)، گایتان (۷۷)، ژاردل (۹۱) و خیمنز (۹۳) برای بنفیکا به ثمر رساندند و در تیم ماریتیمو نیز دیوگو (۴۵) و فرانسریگو (۸۴ - پنالتی) موفق به گلزنی شدند.

علیرضا حقیقی دروازه بان ایرانی تیم ماریتیمو از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و به رغم دریافت شش گل تعویض نشد.