ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور " شیرین گرامی" به نمایندگی از ایران در مسابقات سه گانه لندن (+عکس)



 حضورنخستین زن ایرانی در مسابقات ورزش سه گانه در عرصه

حضور " شیرین گرامی" به نمایندگی از ایران در مسابقات سه گانه لندن (+عکس)

حضور گرامی در حالی است که طبق اعلام مسئولان فدراسیون ورزش سه گانه، دولت بریتانیا به مسئولان فدراسیون سه گانه کشورمان ویزای حضور در این دور از مسابقات در لندن را صادر نکرده است.

شیرین گرامی  ورزشکار 24 ساله ایرانی مقیم بریتانیا روز گذشته در نهایت موفق شد به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ورزش سه گانه (شنا، دوچرخه سواری، دو) در هاید پارک لندن شرکت کند.

حضور گرامی در حالی است که طبق اعلام مسئولان فدراسیون ورزش سه گانه، دولت بریتانیا به مسئولان فدراسیون  سه گانه کشورمان ویزای حضور در این دور از مسابقات در لندن را صادر نکرده است.

تصویر زیر شیرین گرامی را در مسابقات روز گذشته در لندن نشان می دهد . گرامی در نهایت موفق شد به نمایندگی از ایران در این دور از مسابقات شرکت کند. وی بدین منظور هفته های پیش به کشورمان سفر کرده بود و با مسئولان فدراسیون ورزش سه گانه رایزنی کرده بود.

مسئولان فدراسیون بین المللی ورزش سه گانه پیشتر با استقبال از حضور گرامی به نمایندگی از ایران اعلام کرده بودند تمهیدات لازم را برای حضور او با حجاب اسلامی خواهند اندیشید. مسئولان فدراسیون بین المللی برای لباس مخصوص گرامی با او همکاری کرده بودند و نیز برای رختکن این ورزشکار زن ایرانی تمهیداتی اندیشیده بودند.

این نخستین بار است که یک زن به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ورزش سه گانه در عرصه بین المللی حضور می یابد.

ورزش سه گانه یک ورزش ترکیبی از شنا، دو چرخه سواری و دو است که در دهه 1920 در فرانسه پایه گذاری شده است./ایران



ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون فرمانده ارتش امارات: حضور سپاه در جزایر سه گانه تنها نمایش قدرت است/نگران نشت تشعشعات هسته ای از راکتورهای ایران هستیم



ارتش ما در میان ارتش های پیشرفته در سطح جهان است؛

معاون فرمانده ارتش امارات: حضور سپاه در جزایر سه گانه تنها نمایش قدرت است/نگران نشت تشعشعات هسته ای از راکتورهای ایران هستیم

عیسی سیف المرزوعی، معاون فرمانده ارتش امارات گفت: "ایران بارها اعلام کرده که انقلابش را صادر کرده ولی از اصول انقلاب این کشور چیزی وارد امارات نشده است و سخن از صادر کردن آن به امارات، حاوی عقلانیت نیست."

 انتخاب :عیسی سیف المرزوعی، معاون فرمانده ارتش امارات گفت: "نیروهای مسلح ما دژی نیرومندی است که از کشور و دستاوردهایش دفاع می کند."

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، وی در گفتگو با نشریه "درع الوطن" گفت: از نظر سلاح، آموزش و تکنولوژی، ارتش ما در میان ارتش های پیشرفته در سطح جهان است."

 

  ،  راکتورهای ایران,اخبار

 

سیف المرزوعی اضافه کرد: "توانمندی و پیشرفت ارتش امارات ادامه خواهد داشت و علیه هیچ فرد و کشوری نیست و تنها پروسه ای طبیعی برای دفاع از داشته هایمان، حقوق اعراب و حمایت از مردممان است."

این مقام ارشد نظامی امارات افزود: "امارات کشوری صلح طلب و حامی صلح و امنیت بین المللی است."

وی اظهار داشت: "ما از آنچه در اطرافمان اتفاق می افتد، مصون نیستیم و اقدام اخیر ایران(استقرار تفنگداران دریایی سپاه در جزایر سه گانه)هم تنها نمایش قدرت بود."

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب،المرزوعی گفت: "سفر احمدی نژاد به جزایر اشغالی تحریک امیز و نقض توافق طرفین بود. این حرکت مغایر با اصول همسایگی بود."

معاون رئیس ستاد نیروهای مسلح امارات اضافه کرد: "ادامه برنامه هسته ای ایران منجر به عدم توزان و تعادل سیستم امنیتی در منطقه می شود."

المزروعی اظهار داشت: "در حالی که ایران بر روی اشغال جزایر امارات اصرار دارد و ان را موضوع داخلی می داند، داشتن سلاح هسته ای توسط ایران واکنشی به نگرانی ها توسط این کشور است."

وی افزود: "جامعه بین المللی از حق امارات بر جزایر حمایت کرده است."

این مقام ارشد نظامی امارات گفت: "هر گونه تعرض و حمله به کشورهای حاشیه خلیج فارس حمله به تمام کشورها محسوب می شود و امنیت این کشورهای تفکیک ناپذیر است."

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب،وی گفت: "برنامه هسته ای ایران امنیت منطقه را از چندین زاویه تهدید می کند."

این مقام ارشد دولت امارات گفت: "در صورت دستیابی ایران به سلاح هسته ای، منطقه وارد مسابقه تسلیحات هسته ای می شود."

وی افزود: "ما نگران مشکلات فنی در برنامه هسته ای ایران و نشت تشعشعات هسته ای از راکتورهای این کشور هستیم."

معاون رئیس ستاد نیروهای مسلح امارات اضافه کرد: "تاثیر فاجعه چرنوبیل هنوز هم قابل مشاهده است. انفجار در این راکتور، برای کشورهای همسایه هم فاجعه امیز بود."

 

  ،  راکتورهای ایران,اخبار

 

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب،وی افزود: "ما نگرانیم و به همین دلیل به دنبال دور نگه داشتن منطقه از مسابقه تسلیحات هسته ای هستیم."

عیسی سیف المرزوعی، معاون فرمانده ارتش امارات گفت: "ایران بارها اعلام کرده که انقلابش را صادر کرده ولی از اصول انقلاب این کشور چیزی وارد امارات نشده است و سخن از صادر کردن آن به امارات، حاوی عقلانیت نیست."/انتخاب