ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور 2 خبرنگار نیجریه‌ای در تمرین تیم ملی


با نزدیک شدن به زمان دیدار ایران برابر نیجریه، توجه رسانه‌های بیشتری به تیم ملی فوتبال ایران جلب شده است.

خبرگزاری ایسنا: از برزیل، در حالی که امروز (شنبه) آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار برابر نیجریه در سائوپائولو برگزار می‌شود، رسانه‌های خارجی زیادی برای پوشش این تمرین به کمپ ایران آمده‌اند.

خبرنگاران رسانه‌هایی چون آسوشیتدپرس، عکاس خبرگزاری فرانسه به همراه چند شبکه تلویزیونی برزیل در تمرین امروز حاضر شدند.

البته حضور دو خبرنگار نیجریه‌ای از دو روزنامه این کشور نگاه‌ها را به سمت این خبرنگاران جلب کرد. آنها سعی دارند که طی صحبت با خبرنگاران ایرانی اطلاعاتی از تیم ملی به دست بیاورند.

امروز تیم ملی ساعت 4 بعد از ظهر (23:30 به وقت تهران) به سمت کوریتیبا پرواز می‌کند و این در حالی است که هاشم بیگ‌زاده تنها مصدوم تیم ملی است و هنوز مشخص نیست که به این دیدار می‌رسد یا خیر.


ویدیو مرتبط :
حضور رئیس جمهور در تمرین تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین تمرین تیم ملی با حضور تمام بازیکنان برگزار شد/ ترکیب اصلی فاش نشد + تصاویر



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - آخرین تمرین تیم ملی با حضور تمام بازیکنان برگزار شد/ ترکیب اصلی فاش نشد + تصاویر

تیم ملی فوتبال ایران آخرین تمرین خود را پیش از دیدار مقابل نیجریه برگزار کرد.

 آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار با نیجریه، امروز ساعت 15:15 تا 16:15 به وقت محلی در حالی برگزار شد که تمام 23 بازیکن تیم ملی در آن حضور داشتند.

در ابتدا بازیکنان کار با توپ و آقا وسط را در دستور کار خود قرار دادند و پس از آن زیر نظر مربی بدنساز به گرم کردن بدن‌هایشان پرداختند. همچنین دروازه‌بان‌ها زیر نظر گاسپار در گوشه‌ای از زمین مشغول به تمرین شدند.

استقبال خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های مختلف برای پوشش این تمرین بسیار بالا بود و همه خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های مختلف به دنبال ترکیب اصلی تیم ملی ایران برای دیدار با نیجریه بودند که کی‌روش همانند روزهای قبل هیچ برنامه تاکتیکی در این 15 دقیقه ابتدایی برگزار نکرد.  

 

اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

 

اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

 

اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

 

اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

اخبار ورزشی - فارس