ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور مخفیانه علیخانی و شعار علیه افشانی


مجری تلویزیون به صورت مخفیانه در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده است.

خبرگزاری فارس: در حالی که محسن افشانی بازیگر تلویزیون قصد داشت تا به جایگاه ویژه برود تماشاگران استقلال علیه وی شعار دادند. افشانی بارها اعلام کرد که یک پرسپولیسی است.

*در کنار زمین هرج و مرج فراوانی وجود دارد و افراد متفرقه در فاصله کمتر از یک ساعت به آغاز بازی کنار پیست حضور دارند.

*هواداران پرسپولیس یک بنر آورده اند که روی آن نوشته شده است 6 تایی ها.

*بازیکنان تیم استقلال دقایقی پیش برای گرم کردن وارد زمین شدند. تمامی بازیکنان استقلال برای شرکت در مراسم عزاداری به زمین چمن آمدند.

* عکس غلامحسین مظلومی که توسط سرپرست تیم استقلال تهیه شده قرار است روی نیمکت استقلال گذاشته شود. مظلومی چند سال پیش مدیر تیم استقلال بود و به همین دلیل عکس او روی اولین نیمکت استقلال در بازی امروز گذاشته خواهد شد.

* به محض ورود تیم استقلال به زمین پرچم بزرگ دیگری به رنگ آبی و سفید باز شد که این مساله واکنش طرفداران پرسپولیس را در پی داشت.

*  سعید افجه ای شاهین بیانی،سعید مراغه چیان و محمد پنجعلی در جایگاه ویژه نشسته اند.

* قرار است از 10 پیشکسوت استقلال و پرسپولیس در این بازی تجلیل شود.

* احسان علیخانی و ایمان غیاثی خواننده در جایگاه ویژه نشسته اند. علیخانی با ریش بلند و کلاه سفید رنگ، به صورت مخفیانه در جایگاه نشسته تا هیچکس او را نشناسد.

* بازیکنان استقلال عکسی از مظلومی در دست دارند که روی آن نوشته شده آقای گل به امام حسین(ع) پیوست.


ویدیو مرتبط :
محسن افشانی:چرا تاوان احسان علیخانی را من باید میدادم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک درخواست درباره شعار علیه مشایی



 

 

یکی از مسئولان ارشد دولت اخیرا در گفت وگویی با رئیس جمهور، با اشاره به افزایش تجمعاتی که در آن علیه اسفندیار رحیم مشایی شعار داده می شود، درخواستی را از رئیس جمهور مطرح کرده است.

به گزارش شفاف به نقل از جهان: این مقام دولتی، از دکتر احمدی نژاد در خواست کرده است که نهادهای زیر مجموعه دولت را موظف کند،‌ تجمعاتی که در آن ها علیه رئیس دفتر رئیس جمهور شعار داده اند بررسی و اطلاعات لازم در مورد آن ها را کسب کنند.

وی عنوان کرده است که این نهادهای مسئول بررسی کنند که شعارهای مردم علیه مشایی که برخی از آن ها در حضور خود رئیس جمهور هم بوده،‌ سازماندهی شده یا به صورت خودجوش بیان شده است.

رئیس جمهور تاکنون پاسخی به این درخواست نداده و روشن نیست که آیا چنین دستوری را به نهاد زیر مجموعه خواهد داد یا خیر.

البته دکتر احمدی نژاد در ماه های اخیر چندین بار به دفاع از مشایی و دیگر چهره های جنجالی دولت پرداخته و آنان را افرادی پاک، زلال و خدمتگزار توصیف کرده است..../جهان