ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور خبرساز فرناندا لیما در زوریخ+عکس



اخبار ورزشی - حضور خبرساز فرناندا لیما در زوریخ

او دیروز بعد از حضور در مراسم تمرینی توپ طلا، گشتی هم خیابان های زوریخ زد تا گزارش تصویری تهیه کند و تصاویری را روی پل مونتستربوک، پل معروف شهر زوریخ به یادگار گرفت.

فرناندا لیما مجری زیبا و جنجالی مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 حالا مجری برنامه توپ طلای سال 2013 نیز هست.

این مدل زیبای برزیلی حالا در زوریخ سوئیس است و امشب در سالن فیفای این شهر مراسم توپ طلا را در کنار رود گولیت، فوتبالیست سابق دنیای فوتبال مجری گری خواهد کرد.

او دیروز بعد از حضور در مراسم تمرینی توپ طلا، گشتی هم  خیابان های زوریخ زد تا گزارش تصویری تهیه کند و تصاویری را روی پل مونتستربوک، پل معروف شهر زوریخ به یادگار گرفت.

البته جولان دادن لیما در خیابان های زوریخ از دید مردم کنجکاو این شهر و توریست ها پنهان نماند و خیلی ها عکس هایی را از او با پیراهن سبز رنگش که طراحی آن بعهده سالواتوره لائورئانو بود، تهیه کردند.

 

پیراهن نسبتا پوشیده ای که تفاوت های زیادی با لباس منشوری او در مراسم قرعه کشی جام جهانی دارد وممکن است امشب این پیراهن رابرتن او ببینیم. البته لازم به ذکر است که لیمای 36 ساله که درمراسم قرعه کشی جام جهانی همراه با همسرش مجری گری مراسم را برعهده داشت و دوقلوهای 6 ساله ای دارد، تصمیم گرفته تا لباس پوشیده تری را برتن کند تا لباس نامناسبش مانع از پخش مراسم امشب در برخی کشورها نشود.

 

اخبار ,اخبار ورزشی,فرناندا لیما

 

اخبار ,اخبار ورزشی,فرناندا لیما

 اخبار ورزشی - سایت گل

 


ویدیو مرتبط :
دوربین خبرساز - حضور پررنگ دلال ها در سرخابی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرناندا لیما و رودگولیت در حال تمرین +عکس


مراسم معرفی برترین‌های فوتبال دنیا و اهدای توپ طلابه بر‌ترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳، امشب در «کانگرس هاوس» در زوریخ سویس برگزار می‌شود.مراسم اهدای توپ طلای سال ۲۰۱۳ را رودگولیت، اسطوره فوتبال هلند و سرمربی پیشین تیم لس آنجلس گلکسی امریکا در کنار فرناندا لیما، مجری جنجالی مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ اجرا خواهند کرد.

تابناک: فرناندا لیما و گولیت مجریان مراسم امشب فیفاشمارش معکوس برای آغاز مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال دنیا در حالی آغاز شده که نماینده ای از هر یک از نسل‌های افتخار آفرین فوتبال برزیل خود را برای حضور در آن آماده می‌کنند.

مراسم معرفی برترین‌های فوتبال دنیا و اهدای توپ طلابه بر‌ترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳، در شرایطی امشب در «کانگرس هاوس» در زوریخ سویس برگزار می‌شود که تمرکز همه اهالی فوتبال به مهم‌ترین رویداد ورزشی سال میلادی جاری یعنی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل معطوف شده است.

 مراسم اهدای توپ طلای سال ۲۰۱۳ را رودگولیت، اسطوره فوتبال هلند و سرمربی پیشین تیم لس آنجلس گلکسی امریکا در کنار فرناندا لیما، مجری جنجالی مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ اجرا خواهند کرد.

در مراسم انتخاب برترین‌های دنیای فوتبال در سال ۲۰۱۳، ریبری، رونالدو و مسی در بخش بهترین بازیکن مرد، نادین آنجرر، مارتا و ابی ومباک در بخش بهترین بازیکن زن، سرالکس فرگوسن، یوپ هاینکس و یورگن کلوپ در بخش بهترین مربی مرد و پیا سونداگ، رالف کلرمان و سیلویا نید در بخش بر‌ترین مربی زن نامزدهای نهایی هستند.



تمرین قبل از اجرا رود گلیت و لیما برای مراسم امشبGetty Images



کارگاه جواهر سازی ملریو پاریس به عنوان سازنده این گوی طلای با ارزش معرفی شده که به عنوان هدیه به یکی از سه نفر برگزیده تحویل خواهد شد AFP



تمرین قبل از اجرا رود گلیت و لیما برای مراسم امشبGetty Images



توپ طلای ارزشمند فیفا به چه کسی خواهد رسید؟AFP



ریبری، رونالدو و مسی در بخش بهترین بازیكن مرد فوتبال جهان کاندید دریافت توپ طلا هستندGetty Images



سرالكس فرگوسن، یوپ هاینكس و یورگن كلوپ در بخش بهترین مربی مردAFP



بازیکن خط میانی بارسلونا سرجیو بوسکتس در حال رأی دادن FIFA



ژوردی آلبا مدافع بارسلونا در حال رأی دادنFIFA



آیا امشب نام رونالدو به عنوان ستاره سال فوتبال جهان از زوریخ مخابره خواهد
شد؟Getty Images



لیونل مسی مهاجم قدرتمند بارسا در حال انداختن رأی به صندوق فیفاFIFAPro



ژاوی بازیکن خط میانی بارسا در حال انداختن رأی به صندوقFIFAPro



کارلوس پویول، مدافع بارسا در حال رأی دادن (انتخاب بهترین گل)FIFAPro



پیکه مدافع بارسلونا در حال انداختن رأی به صندوقFIFAPro