ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور انتقاد برانگیز آقای خاص در یک مراسم مد+عکس



 اخبار ورزشی  - حضور انتقاد برانگیز آقای خاص در یک مراسم مد+عکس

 سرمربی چلسی به دلیل حضور در مراسم یک نوع برند پوشاک مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گزارش جام جم ورزشی ، البته حضور ورزشکاران در مراسم های مد و لباس چیزی عجیب نیست اما از آنجایی که خوزه مورینیو در ساعات تمرین چلسی این کار را انجام داده مورد انتقاد قرار گرفته است. از آنجایی که مورینیو مربی ای منظم و سختگیر به شمار می رود حضور او در مراسم شوی یک نوع برند پوشاک عجیب است. شاید مورینیو بابت حضور در این مراسم تبلیغاتی پول خوبی گرفته باشد.

آقای خاص فوتبال به همراه همسر و دخترش ماتیلدا در این مراسم شرکت کرد. مورینیو را در کنار دخترش می بینید.
 

اخبار,اخبارورزشی,فوتبال

 

اخبار,اخبارورزشی,فوتبال

اخبار ورزشی  - جام جم


ویدیو مرتبط :
صحبت های خاص آقای خاص در مراسم برترین های فصل چلسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد آقای خاص از رسانه‌های اسپانیایی؛ شما بازی های لیگ برتر را تماشا نمی‌کنید؟



تیم فوتبال رئال مادرید , خوزه مورینیو , بازی‌های لیگ برتر

 

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در انتقاد از فرصت‌طلبی رسانه‌های اسپانیا گفت: «خود شما بازی‌های لیگ برتر را تماشا نمی‌کنید؟»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، خوزه مورینیو از این که از سوی رسانه‌ها به ترک رئال مادرید متهم می‌شود و مدام در جایگاه پاسخگویی درباره آینده خود و رئال مادرید قرار می‌گیرد دلخور است.

وی در این خصوص گفت: «در تعطیلات یا هر فرصتی که نصیبم شود با هماهنگی کامل با باشگاه به انگلیس می‌روم و این یکی از بزرگ‌ترین تفریحات من است که مسابقات فوتبال لیگ برتر را تماشا کنم. آیا تماشای بازی‌های لیگ برتر نشانه واضح ترک رئال مادرید است؟ خود شما بازی‌های لیگ برتر را تماشا نمی‌کنید؟»

مورینیو ادامه داد: «حین تماشای یکی از بازی‌های چلسی در استمفوردبریج مشاهده کردم که تعداد خبرنگاران اسپانیایی در جایگاه خبرنگاران از انگلیسی‌ها بیشتر است و این برای من ارزشمند بود و از این همه تلاش خبری از همه شما ممنونم اما چرا تیتر اول روزنامه خود را به هر قیمتی جذاب می‌کنید؟ رابطه خوب من با رئال مادرید این‌گونه تخریب نمی‌شود و روند رو به رشد و راه قهرمانی ما در جدول لالیگا هرگز تحت الشعاع این فعالیت‌های خبری قرار نخواهد گرفت.»