ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حسینی: اگر می‌دیدم بازیکن مس روی زمین افتاده توپ را بیرون نمی‌زدم!



حمیدرضا علی‌عسگر,رقابت پرسپولیس و مس,نتیجه بازی پرسپولیس و مس

علی‌عسگر: در آینده شرایط بهتری خواهیم داشت
حسینی: اگر می‌دیدم بازیکن مس روی زمین افتاده توپ را بیرون نمی‌زدم!

‌ مدافع پرسپولیس گفت: من اگر حتی می‌دیدم که بازیکن حریف روی زمین افتاده توپ را بیرون نمی‌زدم.

به گزارش  فارس، حمیدرضا علی‌عسگر پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل مس، عنوان کرد: بازی خوبی شروع کردیم. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد. به هر حال ما در دوران بدنسازی قرار داریم و مطمئن باشید روز به روز هم بهتر خواهیم شد. هنوز به شرایط ایده‌آل خود نرسیده‌ایم زیرا در دوران بدنسازی قرار داریم.

وی ادامه داد: صد درصد در آینده بهتر خواهیم شد و شرایط ایده‌آلی خواهیم داشت. زمانی که بدن‌ها به حالت عادی بازگردد کار تاکتیکی انجام می‌دهیم.

سید جلال حسینی مدافع پرسپولیس نیز در این‌باره گفت: خدا را شکر برد شیرینی به دست آوردیم و به صدر جدول نزدیک شدیم. شرایط بازی ما روز به روز بهتر می‌شود.
وی ادامه داد: درست است که دیر گل زدیم اما مهم کسب سه امتیاز بود که توانستیم به دست آوریم و خود را به صدر جدول نزدیک کنیم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان مس معتقدند در گل اول پرسپولیس بازی جوانمردانه رعایت نشده، ‌یادآور شد: من این موضوع را از شما می‌شنوم، فکر می‌کنم که ما بازی جوانمردانه را رعایت کردیم من اگر می‌دیدم که بازیکنانشان روی زمین هم افتاده توپ را بیرون نمی‌زدم زیرا معتقدم بازی جوانمردانه تعریف دارد و هر زمانی که بازیکنی زمین افتاد نباید توپ را بیرون زد./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
صحنه خنده دار برخورد توپ با صورت بازیکن در زمین والیبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسینی: توپ را در زمین بازیکن می‌اندازند


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می گوید آرزویش در سال جدید قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر است.

ایسنا: سیدجلال حسینی درباره سال 92 و ارزیابی‌اش از شرایط خود در این سال اظهار کرد: خدا را شکر سال خوبی داشتم. روزهای خوبی با پرسپولیس و هوادارانش داشتم و در حال حاضر امید زیادی برای قهرمانی داریم. اگرچه مشکلات زیادی هم در طول فصل گریبان گیرمان شد و همه آرزو داشتیم پرسپولیس با شرایط بهتری روبرو می‌شد.

او ادامه داد: سه بازی تا پایان فصل باقی مانده و امیدواریم که بتوانیم با کسب بهترین نتایج قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم. آرزوی من در سال 93 قهرمانی پرسپولیس است و اینکه هواداران خود را بعد از مدت‌ها خوشحال کنیم. امیدوارم سال جدید برای همه ایرانی‌ها سال خوب و همراه با شادی باشد.

مدافع پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود نیز گفت: دیروز دوباره MRI گرفتم و فعلا شرایط خوب است. فکر می‌کنم از امروز در تمرین‌های گروهی شرکت می‌کنم و مشکل خاصی برای سه بازی نهایی پرسپولیس ندارم.

حسینی درباره اردوی پرسپولیس در مازندران و تاثیرش در عملکرد این تیم برای ادامه فصل گفت: اردوی خیلی خوبی بود که با تشخیص کادر فنی در شمال کشور برگزار شد و فکر می‌کنم می‌توانیم نتیجه آن را در سه بازی آخر ببینیم. امیدوارم در چند روز باقی مانده هم که در تهران تمرین می‌کنیم بتوانیم با حضور هواداران و حمایت‌هایشان با روحیه خوب به استقبال سه بازی نهایی برویم.

او همچنین درباره مشکلات مالی پرسپولیس گفت: همه بازیکنان هنوز مشکل دارند. ما هنوز پولی ندیده‌ایم و مشکلات پابرجاست. متاسفانه به باشگاه کمکی نمی‌شود و توپ را در زمین بازیکنان می‌اندازند و می‌گویند بازیکنان فلان و بهمان هستند. کافی است یک بار خودشان را جای ما بگذارند. بخش زیادی از قراردادمان را نگرفته‌ایم و در آستانه سال جدید دست‌مان خالی است. فعلا هم خبری از پول نیست. فقط امیدوارم که در فصل بعد شاهد این مسائل نباشیم.