ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حرکت قابل تقدیر ستاره پرتغالی رئال مادرید



اخبار,اخبار ورزشی , کریستیانو رونالدو

 

اخبار ورزشی - حرکت قابل تقدیر ستاره پرتغالی رئال مادرید

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا تمام هزینه های عمل جراحی مغز یک نوزاد 10 ماهه را پرداخت کرد.

به گزارش روزنامه آاس چاپ اسپانیا، این نوزاد دهه ماهه اسپانیایی اریک اورتیز کروز نام دارد که از بدو تولد به نوعی ناهنجاری مغزی به نام دیسپلازی قشر مغز مبتلا بوده است.

خانواده و آشنایان این نوزاد در تلاش برای جمع کردن پول برای پرداخت هزینه های عمل وی، از رونالدو خواستند که یک جفت کفش و یکی از پیراهن هایش را به آنها بدهد تا با به حراج گذاشتنشان، بخشی از هزینه ها را تأمین کنند.

اما رونالدو در عوض تصمیم گرفت پا پیش بگذارد و کل مبلغ 83 هزار دلار این عمل جراحی را متقبل شود.

رونالدو تقریبا هفته ای 461 هزار دلار دستمزد می گیرد بنابراین پولی که او بابت عمل جراحی این نوزاد 10 ماهه پرداخت کرده، با وجود اینکه زیاد هم برایش سنگین نبوده ولی حرکتی قابل تقدیر از یک شخصیت برجسته و مشهور ورزشی به شمار می رود.
اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
تست سرعت کریس رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید........

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد/ ستاره پرتغالی پردرآمدترین بازیکن جهان



تمدید قرارداد رونالدو با رئال مادرید ,کریستیانو رونالدو

رونالدو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد/ ستاره پرتغالی پردرآمدترین بازیکن جهان

باشگاه رئال مادرید اعلام کرد کریستیانو رونالدو قرارداد جدیدی با این باشگاه به امضا رسانده که طی آن تا سال 2018 در سانتیاگوبرنابئو خواهد ماند.

 ستاره پرتغالی در مراسمی در ساعت 12:45 به وقت محلی در رویال باکس سانتیاگوبرنابئو و در حضور فلورنتینو پرز رئیس باشگاه قرارداد جدید خود با رئال مادرید را امضا می کند و بعد از آن در کنفرانسی خبری شرکت می کند.

رونالدو که در سال 2009 با 80 میلیون پوند از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست در 203 بازی برای این تیم آمار فوق العاده 203 گل را ثبت کرده و آخرین بار در دیدار شنبه شب رئال مقابل ویارئال برای تیمش گل زده است.

گفته می شود قرارداد جدید رونالدو برای 5 سال آینده 76 میلیون پوند ارزش دارد و او را بالاتر از لیونل مسی  و زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل خواهد کرد. رونالدو در قرارداد جدید سالی 17 میلیون یورو دریافت می کند که یک میلیون یورو بیشتر از درآمد لیونل مسی در بارسلوناست.

این بازیکن 28 ساله در اوایل فصل گذشته نارضایتی خود را از شرایطش در رئال اعلام کرد و شایعات ترک این تیم و بازگشت به منچستریونایتد قوت گرفت. اما قرارداد جدید و پرسود رونالدو او را برای ماندن در رئال مادرید متقاعد کرده است./مهر