ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حرکت جالب هواداران رونالدو پس از حمایت پلاتینی از نویر



اخبار,اخبارورزشی,توپ طلا


 اخبارورزشی  -  کوبیدن 61 شوت به دیوار منزل پلاتینی؛
حرکت جالب هواداران رونالدو پس از حمایت پلاتینی از نویر

گروهی از طرفداران ستاره پرتغالی رئال مادرید در واکنش به اظهارات اخیر رئیس یوفا در خصوص تمایل وی به پیروزی سنگربان تیم ملی آلمان در کورس کسب توپ طلا، اقدام عجیبی انجام دادند.

یک آژانس تبلیغاتی پرتغالی کمپینی با عنوان "بیایید از شر پلاتینی خلاص شویم" به راه انداخته است تا هواداران کریستیانو رونالدو از این طریق از رئیس فرانسوی یوفا به خاطر اظهارات اخیرش در خصوص رقابت سه نامزد کسب توپ طلای سال 2014 انتقام بگیرند.

پلاتینی اخیراً در بیانیه‌ای از مانوئل نویر، سنگربان تیم ملی آلمان به خاطر درخشش وی در جام جهانی 2014 به عنوان شایسته‌ترین گزینه برای کسب توپ طلای فیفا در سال 2014 یاد کرد و گفت ترجیح می‌دهد که دروازه‌بان بایرن مونیخ باارزش‌ترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال را کسب کند تا کریستیانو رونالدو و لیونل مسی.

اظهارات اخیر پلاتینی به مذاق طرفداران رونالدو خوش نیامده است و در این بین گروهی از هواداران دوآتشه او اعتراض خود را به شیوه‌ای عجیب نشان داده‌اند.

چندین نفر از طرفداران برنده توپ طلای سال 2013، مقابل منزل میشل پلاتینی در حومه پاریس گردهم آمدند و در مجموع 61 بار توپ را به دیوار منزل رئیس یوفا کوبیدند. آن شوت‌ها به نشانه گل‌هایی است که رونالدو در سال گذشته به ثمر رسانده است.

برترین بازیکن فوتبال جهان دوشنبه شب طی مراسمی در مقر فیفا در شهر زوریخ، توپ طلای فیفا را در سال 2014 دریافت خواهد کرد و به نظر می‌رسد که رقابت اصلی میان رونالدو و نویر است.

 اخبار ورزشی  -  تسنیم


ویدیو مرتبط :
یورش هواداران رونالدو به خانه پلاتینی در پاریس با 61توپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنایه جالب آلکس فرگوسن به لیونل مسی در حمایت از رونالدو



اخبار,اخبار ورزشی ,منچستریونایتد

سرمربی اسبق منچستریونایتد مقایسه ای بین مسی ورونالدو، دو بازیکن برتر دنیا انجام داده است.

 این بار نوبت به رسیدن سوال معروف، البته تکراری از سر الکس فرگوسن رسید. کدام یک بهتر هستند، مسی یا رونالدو؟ اما سرمربی اسکاتلندی اسبق یونایتد بدون هیچ شکی معتقد است که بازیکن سابق خودش بهتر از مسی است.

 فرگوسن در مصاحبه با بی بی سی گفته: رونالدو این توانایی را دارد که برای میلوال، کوئینزپارک رنجرز و دونکاستر هم بازی کند و در بازی های این تیم ها هت تریک کند. اما مطمئن نیستم که مسی هم بتواند چنین کاری کند. رونالدو دوپا است، سریع است، در هوا فوق العاده عمل می کند و شجاع بازی می کند. البته مسی هم بازیکن شجاعی است. اما به نظر من مسی فقط بازیکن بارسلونا است.

فرگی همچنین اعتراف کرده که رونالدو بازیکنی است که او در دوران حضورش در یونایتد بیش از همه بازیکنان قبول داشته است. دلیلش هم پیشرفت زیاد در مدتی بسیار کم در آن تیم بوده است: رونالدو بهترین پیشرفت را در تاریخ فوتبال داشت. او زمانی که به تیم ما آمد یک بچه جوان بود و 17 سال سن داشت. تمام خصوصیت هایی که منتقدان دوست داشتند را داشت.

 

دایو می کرد و کارهایی شبیه این. اما او تبدیل به بازیکنی ستودنی شد و می شد پیشرفتش را در تمرینات دید. او فوق العاده بود. مهم ترین چیز برای یک بازیکن قدرت تصمیم گیری است و او بارها از این نظر خودش را نشان داده است. او، اسکولز و گیگز، به نظر من این 3 بازیکن بیشترین پیشرفت را در فوتبال داشتند. البته رابسون، کین و کانتونا هم از این نظر فوق العاده بودند. آن ها هم شایسته تمجید هستند.

اخبار ورزشی - کاپ