ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حرفه ای نیست فعلا درباره بازگشت به پرسپولیس حرف بزنم / ناکامی های اول فصل یک تلنگر بود



اخبار,اخبار ورزشی,سیدجلال حسینی

مدافع ملی پوش نفت تهران گفت: «سعی می کنم طی روزهای آینده با منصوریان صحبت و شرایط بازگشت بیرانوند را فراهم کنم.

سیدجلال حسینی یکی از سورپرایزهای نفت در فصل جاری بود. مدافع ملی پوشی که بعد از بازگشت از قطر مشتاق بود تا بقیه روزهای فوتبالش را با پیراهن قرمز پرسپولیس ادامه دهد اما برانکو ایوانکوویچ در یک لجبازی تاریخی او را نخواست تا به جای مدافع باتجربه و متعصب تیم ملی، یکی مثل لوکا ماریچ را بگیرد. یک مدافع وسط بی کیفیت که حتی در اصول اولیه فوتبال هم مشکل دارد.

با این وجود فصل مطابق میل سیدجلال پیش نرفته. نفت یکی از معدود تیم هایی است که هنوز برد نداشته و در انتهای جدول فانوس به دست گرفته. نفت از لیگ قهرمانان آسیا نیز کنار رفته و در کل شرایط چندان مناسب نیست.

در ادامه اظهارات سید جلال را با هم می خوانیم:

* از لیگ قهرمانان آسیا شروع کنیم.
- ما در برابر الاهلی غافلگیر شدیم. شکست در تهران اتفاق تلخی بود که شرایط ما را به هم ریخت. اگر در تهران حتی مساوی هم می کردیم، قطعا شرایط بازی برگشت متفاوت می شد. در بازی برگشت هم شرایط کاملا علیه ما بود و بسیار دشوار بود. در گرمای کشنده امارات راه رفتن هم دشوار بود چه برسد به دویدن و بازی کردن. در چنین شرایطی بدن آب و املاح خود را از دست می دهد و به نظرم بدن ها هم خالی کرد.

* در لیگ هم ناکام بوده اید.
- ناکامی های نفت دلایل متعددی دارد. تیم ما دیر بسته شد و البته تعدادی از نفرات ما تغییر کرده اند.

 

هماهنگی این نفرات و جا افتادن آنها در پازل تاکتیکی زمان می برد. از سوی دیگر موفقیت های نفت در چند فصل اخیر به ویژه فصل گذشته سبب شده تا تمامی تیم ها روی نفت حساب ویژه ای کنند و روی نفت برنامه ریزی کرده اند.

 

با این وجود اعتقاد داریم این روزها خیلی زود تمام می شود و نفت به روزهای خوب بازمی گردد. در این رابطه تردید نداشته باشید.

* یعنی منتظر پایان نتایج ضعیف نفت باشیم؟
- تصور می کنم این نتایج ضعیف ابتدای فصل می تواند به سود ما هم باشد. به موقع این تلنگر را خوردیم و از حالا دیگر با تمرکز کامل به مصاف حریفان می رویم. برخی اوقات یک تیم جوان باید ببازد تا به خود بیاید.

* قبول داری بازیکنانی که به قطر می روند و برمی گردند دچار افت می شوند؟
- نه، خیلی با این موضوع موافق نیستم. هر بازیکنی دنبال پیشرفت است و البته به پول هم فکر می کند.

 

من اگر بگویم در سال های فوتبالم به دنبال پول و تامین خانواده ام نبودم دروغ گفته ام. البته در مورد سوال شما باید به سن و سال فوتبالیستی که به قطر می رود هم توجه کرد. مثلا من در 34 سالگی رفتم ولی آندو اولین بار در 22 سالگی به قطر رفت و دیدید که افت هم نکرد.

* تو هم افت نکردی؟
- فکر نمی کنم افت کرده باشم. الان در نفت عملکردم مثل زمان پرسپولیس توی چشم نیست ولی کادر فنی تیم از من راضی اند.

* در ماجرای بیرانوند تو از او انتقاد و از منصوریان حمایت کردی. چرا؟
- چون منصوریان سرمربی و بزرگ تیم است اما بیرانوند جوانی که در ابتدای راه قرار دارد و باید احترام به بزرگتر را یاد بگیرد. او آینده درخشانی دارد به شرط آنکه به حاشیه نرود. من سعی می کنم طی روزهای آینده با منصوریان صحبت و شرایط بازگشت بیرانوند را فراهم کنم.

* این شایعه که قراردادش 2 میلیارد است حقیقت دارد؟
- من نمی دانم ولی بعید است نفت چنین پول هایی بدهد.

* از بازی ایران و عمان بگو.
- بازی ساده ای نیست و ما باید با قدرت ظاهر شویم. در واقع این جور بازی ها برای ما حکم بازی تدارکاتی را هم دارد ولی اصلا نباید عمانی ها را دست کم بگیریم.

* با توجه به نتایج بد نفت، اگر زمان به عقب باز می گشت، باز هم نفت را انتخاب می کردی؟
- شک نکنید! من به آقای منصوریان قول داده بودم و باید روی قولم می ایستادم.

* کماکان بازی های تیم محبوبت پرسپولیس را دنبال می کنی؟
- خاطرات بسیار خوبی از این تیم دارم و هرگاه فرصتی باشد و بازی یا تمرین نداشته باشیم
- بحث پرسپولیس دیگر تمام شده است. من یک بازیکن هستم و به خودم اجازه نمی دهم درباره مربیان سایر تیم ها حرف بزنم و مصاحبه کنم. ترجیح می دهم درباره نفت تهران صحبت کنم.

* برخی ها اعتقاد دارند که سیدجلال حسینی در پایان فصل به پرسپولیس برمی گردد.
- فعلا ابتدای فصل است و من هم بازیکن نفت تهران هستم. حرفه ای نیست بخواهم درباره تیم های دیگر صحبت کنم.

اخبار ورزشی - چام نیوز


ویدیو مرتبط :
میخام حرف بزنم.......

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس نیم‌فصل دوم را با ناکامی‌ آغاز کرد/ سقوط به رده سیزدهم



هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس نیم‌فصل دوم را با ناکامی‌ آغاز کرد/ سقوط به رده سیزدهم

تیم فوتبال پرسپولیس نیم فصل دوم را با تساوی خانگی برابر تیم هفدهم جدول آغاز کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش فارس، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نفت آبادان رفت که بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

علی کریمی در دقیقه 5 و محمد نوری در دقیقه 10 برای پرسپولیس گلزنی کردند. رضا خالقی‌فرد در دقیقه 54 و روح‌الله‌عرب در دقیقه 84  گل‌های صنعت نفت را به ثمر رساندند.

پرسپولیس این بازی را تهاجمی شروع کرد و در 10 دقیقه ابتدایی مسابقه دو گل زد اما به مرور تیم نفت بر توپ و میدان مسلط شد.  پرسپولیس نتوانست نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کند و ناکامی‌های سرخ پوشان در لیگ همچنان ادامه پیدا کرد.

پرسپولیس با این تساوی خانگی 22 امتیازی شدند و به رده سیزدهم سقوط کرد و نفت هم با 12 امتیاز در رده هفدهم باقی‌ماند.

سیدحسین‌زرگر داور مسابقه به مهرداد پولادی از پرسپولیس و روح‌الله عرب، رضا خالقی‌فر و حسین کعبی از نفت کارت زرد نشان داد.

*ترکیب پرسپولیس:

نیسلون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، امیرحسین فشنگچی، رضا حقیقی، مهرداد پولادی، محمد نوری( از دقیقه 88 غلامرضا رضایی)، کریم انصاری‌فرد، علی کریمی( از دقیقه 70 مهدی مهدوی‌کیا) و هادی نوروزی( از دقیقه 62 عادل کلاه کج)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

*ترکیب نفت آبادان:

حبیب دهقانی، سجاد مشکل‌پور، والری الکسانیان، محمد زیبرنیک نفس( از دقیقه 64 مهدی کیانی)، سیامک کوهنورد، مهدی دغاغله، رضا خالقی‌فرد، رسول نویدکیا، بهنام برزایی( از دقیقه 43 روح ‌الله‌ عرب)، عباس مرداسی و حسین کعبی

سرمربی: آلفردو کاسیمیرو

باید از گل‌هایمان مراقبت کنیم/مربیان داورها را تحت فشار می‌گذارند

گل‌محمدی: پرسپولیس از تنبلی درآمده است/به آینده امیدوارم

سرمربی پرسپولیس گفت: پرسپولیس از تنبلی درآمده است و من به آینده امیدوار هستم.

به گزارش  فارس، یحیی‌ گل‌محمدی پس از تساوی 2 بر 2  خانگی برابر نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم 2 گل بزنیم اما حریف با انگیزه بود و توپ را در اختیار گرفت و ما نتوانستیم بازی را کنترل کنیم.

موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و در نیمه دوم می‌خواستیم بازی را کنترل کنیم که حریف توانست به 2 گل برسد و بازی را مساوی کند. حق آنها بود که از این بازی مساوی بگیرند. بعد از گل دوم می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم بزنیم اما توپ‌هایمان گل نشد و فکر می‌کنم خطا روی حسین ماهینی پنالتی بود و این مسئله را به کارشناسان واگذار می‌کنم.

وی ادامه داد: به تازگی باب شده مربیان در مورد داوران حرف می‌زنند و داوران تحت فشار قرار می‌‌گیرند و در بازی با ملوان بحث 11 به 11 مطرح شد و مربی نفت هم همین کار را کرد و حتی ما به سازمان لیگ نیز در این زمینه نامه زدیم. نمی‌دانم نقش کمیته داوران چیست که هرکسی علیه داوران حرف می زند و اگر این‌گونه باشد ما هم حرف بزنیم تا فشار روانی روی داوران ایجاد شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه مشکلات این تیم و مربیانی که می‌آیند و نتیجه می‌گیرند و از آنها تعریف می‌شود و مشکل اصلی پرسپولیس را چه می‌داند، گفت: ما یک نیم فصل را از دست دادیم، در حالی‌که می‌توانستیم خیلی بهتر باشیم. به خاطر مشکلات به وجود آمده خوب نتیجه نگرفتیم. در این یکی دو هفته‌ای که من هستم اتفاق‌های خوبی رخ داده و پرسپولیس از تنبلی درآمده است و من مطمئنم در بازی‌های آینده خوب ظاهر می‌شویم. از بازیکنانم می‌خواهم از گل‌های زده شان مراقبت کنند و فقط به فکر گل زدن نباشند و ما باید یاد بگیریم که خوب دفاع کنیم.

در آینده تلاش می‌کنیم و مطمئنم با کمک تمامی بازیکنان بهتر نتیجه خواهیم گرفت.

گل‌محمدی در مورد اینکه شما هم اکنون در نشست خبری در مورد داوری حرف زدید، شاید بد بودن داوران با شما به دلیل اعتراض‌هایی است که در زمان سرمربیگری تان در صبا انجام می‌دادید باشد، گفت: نمی‌دانم فیلم بازی‌های آن زمان من در صبا موجود است و در بازی با ملوان حق آن تیم نبود که 2 پنالتی بگیرد. من بدبین نیستم و نسبت به اتفاقات خوش‌بین هستم و باید ببینیم داوران در آینده چه تصمیماتی می‌گیرند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه کلاه کج با نظر شما جذب شد، گفت: کلاه کج را خودم تایید کردم و مانوئل هم او را تایید کرد. با کلاه کج حرف زدم و در جریان نقل و انتقال او بودم.

وی در مورد بسته شدن درهای تمرین بر روی تماشاگران گفت: مشکلی وجود ندارد و تمرینات ما باز است.

گل محمدی در مورد تعویض آخر تیمش که خیلی دیر بود، گفت: فقط می‌خواستیم به گل برسیم و می‌خواستیم مهاجم اضافه کنیم./فارس