ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حذف خالدان از مسابقه‌های فیوچرز رومانی


شاهین خالدان با شکست برابر تنیس‌باز صربستانی از مسابقه‌های فیوچرز رومانی حذف شد.

خبرگزاری ایسنا: شاهین خالدان با شکست برابر تنیس‌باز صربستانی از مسابقه‌های فیوچرز رومانی حذف شد.

در ادامه مسابقه‌های تنیس فیوچرز رومانی تنیس‌بازان ایران در جدول اصلی مسابقه‌ها به رقابت پرداختند و از میان آنها تنها شاهین خالدان توانسته بود به جدول اصلی راه یابد.

خالدان در دور اول برابر میلان زکیچ از صربستان با نتیجه 2 بر یک (4-6 ، 4-6) بازی را واگذار کرد و از دور مسابقه‌ها حذف شد.

محسن حسین‌زاده و انوشا شاهقلی، دیگر ملی‌پوشان ایران در دور اول جدول مقدماتی از مسابقه‌ها کنار رفتند.

تیم انوشا شاهقلی و شاهین خالدان در دور اول بخش دو نفره باید به مصاف تیم رومانی بروند. ملی‌پوشان تنیس ایران برای کسب آمادگی جهت رقابت با کویت در مسابقه‌های دیویس کاپ به مسابقه‌های فیوچرز رومانی اعزام شدند.

رقابت ایران و کویت برای ماندگاری در گروه 2 منطقه آسیا و اقیانوسیه از 26 تا 28 تیر در مجموعه انقلاب تهران برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
مسابقه ال90 و پژو 301 در رومانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صعود خالدان به جدول اصلی فیوچرز رومانی


شاهین خالدان با شکست تنیس باز کانادایی توانست راهی جدول اصلی مسابقات فیوچرز رومانی شود.

خبرگزاری ایسنا: شاهین خالدان با شکست تنیس باز کانادایی توانست راهی جدول اصلی مسابقات فیوچرز رومانی شود.

 در مسابقات تنیس فیوچرز رومانی، شاهین خالدان برای راهیابی به جدول اصلی مسابقات، ابتدا انوشا شاهقلی دیگر ملی پوش ایران را شکست داد. پس از آن رادو استلیان از رومانی را با نتیجه 2 بر یک (6-4، 3-6 و 4-6) از پیش رو برداشت.

در بازی سوم نیز برابر اساما زوگلامی از کانادا قرار گرفت که با نتیجه 2 بر یک (6-4 ، 6-7 و 3-6) به برتری رسید و راهی جدول اصلی مسابقات شد.

روز گذشته محسن حسین زاده در راند اول جدول مقدماتی برابر ماریوس کودیسکو از رومانی قرار گرفت که با نتیجه 2 بر صفر (6-3 و 7-5) بازی را واگذار کرد و حذف شد.

تنیس بازان ایران برای کسب آمادگی در جهت رقابت با تیم کویت در مسابقات دیویس کاپ آماده می شوند. ایران از 26 تیرماه باید به مدت سه روز برابر تیم کویت قرار بگیرد و در صورت شکست به گروه سه آسیا سقوط خواهد کرد.