ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حاشیه دیدار پرسپولیس - پیکان; درگیری بازیکنان و اخراج کریم باقری



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


حاشیه دیدار پرسپولیس - پیکان
درگیری بازیکنان و اخراج کریم باقری/ اعتراض مرزبان به بازیکنانش

در اواخر نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس و پیکان با یکدیگر درگیر شدند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی عصر امروز از ساعت 18 و 40 دقیقه آغاز شد.

* در دقیقه 63 پیکانی‌ها صاحب یک موقعیت شدند که بازیکنان آنها نتوانستند از آن استفاده کنند و همین مسئله باعث شد که علیرضا مرزبان به شدت نسبت به آنها معترض شود.

* پس از اینکه داور مسابقه در دقیقه 67 برای پرسپولیس خطای پنالتی اعلام کرد بازیکنان پیکان نسبت به این تصمیم داور معترض بودند.

* هواداران پرسپولیس پس از اینکه داور ضربه پنالتی به سود سرخ‌پوشان اعلام کرد تماشاگران مهدی طارمی را مورد تشویق خود قرار دادند.

* تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه 6 هزار و 800 نفر بود.

* امید عالیشاه در جریان نیمه دوم برخوردی با بازیکن پیکان داشت که از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و ادامه بازی را سر بانداژ شده دنبال کرد.

* در دقیقه 83 محمد صادق بارانی خطایی را روی امید عالیشاه مرتکب شد که بازیکن پرسپولیس پس از اینکه روی زمین افتاد با پایش به کمر بازیکن پیکان کوبید. این حرکت عالیشاه باعث ناراحتی بارانی شد و او به سمت بازیکن پرسپولیس رفت و با دست به سر او کوبید. این مسائل باعث درگیری در زمین مسابقه شد که داور به بارانی کارت زرد دوم را نشان داد و از زمین مسابقه اخراجش کرد.

بارانی به شدت نسبت به تصمیم داور معترض بود اما محسن بنگر به سمت او رفت تا وی را آرام کند. در این درگیری کریم باقری نیز که وارد زمین مسابقه شده بود با اخراج داور روبرو شد.

* کمیته ضد دوپینگ در این حضور پیدا نکردند و از بازیکنان دو تیم تست دوپینگ گرفته نخواهد شد.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
‫درگیری بازیکنان پرسپولیس پیکان و اخراج صادق بارانی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت



 

ا

حاشیه دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت

 

ستقبال از پرسپولیس با پرتاب اشیا در آبادان ! اعضای تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در مسیر فرودگاه تا هتل محل اقامت خود در آبادان با پرتاب اشیا مواجه شدند.


این تیم روز گذشته برای بازی امشب مقابل صنعت نفت راهی آبادان شد.

به گزارش فارس، كاروان این تیم در بدو ورود به فرودگاه آبادان مورد استقبال قرار گرفت كه عمدتا از هواداران تیم صنعت نفت آبادان بودند و برای پرسپولیسی ها كری می خواندند و شعار "صنعت صدر جدول " سر می دادند.

در مسیر فرودگاه آبادان تا هتل كاروانسرای این شهر چندین اتومبیل و موتورسوار، اتوبوس سرخ پوشان را همراهی می كردند كه در بعضی مواقع مانع حركت اتوبوس می شدند؛ حتی اشیائی نیز به سمت اتوبوس پرتاب شد.
بازیكنان و مربیان این تیم پس از صرف شام بازی تیم های استیل آذین و استقلال را در لابی هتل تماشا كردند.

دیدار تیم های نفت آبادان و پرسپولیس امشب ساعت 21:45 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.../تابناک