ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جیمی جامپ وطنی در آغوش مهدی رحمتی



 

 

باشگاه استقلال ,مهدی رحمتی

 

در جریان برگزاری مسابقه استقلال و مس کرمان، یکی از هواداران به وسط زمین رفت. 

به گزارش خبرآنلاین، این هوادار که از طرفداران استقلال بود، بلافاصله خودش را به مهدی رحمتی دروازه بان این تیم رساند. رحمتی هم به ماموران امنیتی گفت که با آرامش با او برخورد کنند. این حرکت هوادار استقلال مثل کاری بود که جیمی جامپ، هوادار فوتبال اروپا انجام می دهد و وسط مسابقات فوتبال، به داخل زمین می رود. این اولین بار نیست که تماشاگران در بازی های استقلال وارد زمین می شوند ، 3 سال قبل هم یکی از طرفداران استقلالی که بخشعلی نام داشت به زمین مسابقه پرید و جنجالی به پا کرد.



ویدیو مرتبط :
تازه ترین جیمی جامپ ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جریمه‌ی 275 دلاری جیمی جامپ



 

 

 

جریمه‌ی 275 دلاری جیمی جامپ

 

جریمه‌ی 275 دلاری "جیمی جامپ"

هولیگان اسپانیایی که قصد داشت پیش از دیدار نهایی جام جهانی، کاپ این رقابت‌ها را لمس کند، به پرداخت 275 دلار امریکا محکوم شد.

این فرد اسپانیایی دقایقی پیش از شروع دیدار نهایی جام جهانی با ورود به زمین بازی کلاهش را روی کاپ جام جهانی قرار داد و قصد داشت این جام را لمس کند که با دخالت ماموران امنیتی این فرد دستگیر شد.

دو روز پس از پایان دیدار فینال، دادگاهی در آفریقا این هولیگان اسپانیایی را که به خاطر نوشته روی پیراهنش به "جیمی جامپ" معروف شده به پرداخت 275 دلار محکوم کرد.

سخنگوی پلیس آفریقای جنوبی همچنین اعلام کرد که پس از دیدار فینال شش نفر را که قصد ورود به زمین بازی داشتند را دستگیر کرده است. از سرنوشت این افراد اطلاعی در دست نیست.