ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جوانگرایی در دستور کار کمیته داوران


رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از برنامه‌های این کمیته برای جوانگرایی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران گفت: برنامه کمیته داوران با توجه به طرح استعدادیابی در آینده این است که جوانگرایی را در دستور کار اصلی خود قرار دهد. در همین راستا برای اولین بار در فستیوال زیر 14 سال آسیا در منطقه مرکز و جنوب مرکز آسیا که امسال در تاجیکستان برگزار شد از سه داور جوان به نام های عارف توسلی از استان بوشهر، سامان سلطانی از استان زنجان و حامد سیری از استان گیلان را به عنوان نمایندگان داوران به این مسابقات معرفی کردیم. خوشبختانه پیش از آغاز مسابقات تست های آمادگی جسمانی را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

وی عنوان کرد: جوانگرایی اولویت برنامه‌های کمیته داوران فدراسیون فوتبال است و این موضوع برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که در صورت میدان ندادن به داوران جوان، پشتوانه ما در سال‌های آینده از بین می‌رود و به خوبی به اهمیت استفاده از نیروهای جوان در قضاوت مسابقات فوتبال و فوتسال آگاه هستیم.

رئیس کمیته داوران گفت: درخشش نمایندگان ایرانی در این فستیوال می‌تواند نوید خوبی برای داوران جوان باشد و ما را امیدوار می‌کند. با توجه به استعدادهای خوبی در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور وجود دارد که می‌توان آنها را کشف و در رده‌های بالای قضاوت فوتبال کشور استفاده کرد. باید اعتماد به نفس داوران جوان را بالا ببریم و این امر زمانی میسر می‌شود که به آنها میدان داده شود.


ویدیو مرتبط :
فرق کمیته داوران با دپارتمان داوران از نظر جناب خان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلترینگ "تانگو، وایبر، واتس آپ و کوکو" در دستور کار کمیته تعیین مصادیق مجرمانه قرار گرفت



اخبار ,اخبار اجتماعی ,فیلتر شدن وی چت

اخبار اجتماعی - فیلترینگ "تانگو، وایبر، واتس آپ و کوکو" در دستور کار کمیته تعیین مصادیق مجرمانه قرار گرفت

دامنه اصلی اینستاگرام فیلتر نشده است و تنها برخی از صفحات مجرمانه آن فیلتر شده است.برای فیلتر دامنه اصلی اینستاگرام هیچ دستوری صادر نشده است.

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: دامنه اصلی اینستاگرام فیلتر نشده است و تنها برخی از صفحات مجرمانه آن فیلتر شده است.

 

عبدالصمد خرم‌آبادی دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در گفت‌وگو با فارس، با اعلام این خبر گفت: برای فیلتر دامنه اصلی اینستاگرام هیچ دستوری صادر نشده است.

 

وی افزود: البته این در حالی است که قبلا دستور فیلتر چندین صفحه مجرمانه از این سایت توسط کارگروه صادر و اجرا شده است.

 

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه همچنین درباره فیلتر شدن سایر نرم‌افزارهای خارجی  شبیه We chat نیز گفت: فیلتر شدن نرم‌افزارهای خارجی مشابه WE chat هم در دستور کار کارگروه است.

 

وی افزود: فیلتر شدن نرم‌افزارهای ( Tango، viber، Coco، Whats app ) تانگو، وایبر، واتس آپ و کوکو در دستور کارگروه بوده و هنوز هم از دستور خارج نشده‌اند. 

 

خرم‌آبادی تصریح کرد: استنباط من به عنوان دبیر کارگروه این است اگر کارگروه به این نتیجه برسد که نرم افزارهای داخلی مشابه وی چت می توانند نیاز ارتباطی صوتی و تصویری کاربران را برآورده کند کارگروه دستور فیلتر آنها را هم صادر می‌کند.

 

وی افزود: البته این بستگی به نظر اعضای کارگروه دارد و همه اعضای کارگروه باید در این خصوص اظهار نظر کنند.

 

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تصریح کرد: معمولا کشورها اجازه نمی‌دهند که زیرساخت ارتباطی آنها و بستر ارتباطی شهروندان انها در اختیار عوامل بیگانه باشد چرا که ارتباطات شهروندان حاوی اطلاعاتی است که جمع اوری و تحلیل آنها توسط بیگانگان می‌تواند ضررهای جبران ناپذیری برای کشور به دنبال داشته باشد.

 

خرم‌آبادی گفت: کارگروه تعیین مصادیق نیز در تصیم‌گیری‌ها خود این ملاحظات را مد نظر قرار می‌دهد.

اخبار اجتماعی - فارس