ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جوانان ایران با برد مقابل میانمار آخر شدند!


تیم ملی جوانان ایران در یک بازی تشریفاتی مقابل میانمار پیروز شد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی جوانان ایران که با دو شکست مقابل تایلند و یمن از گردونه رقابت‌های زیر 19 سال آسیا حذف شده در آخرین مسابقه مرحله گروهی که مسابقه‌ای تشریفاتی برای ایران محسوب می‌شد به مصاف میانمار رفت که  با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید. یک برد بی‌حاصل که حتی نتوانست مانع آخر شدن ما در جدول شود.

به این ترتیب تیم جوانان ایران با یک برد و دو باخت وداعی تلخ با رقابت‌های قهرمانی زیر 19 سال داشته باشد.

تیم تایلند هم 3 بر 2 مقابل یمن به پیروزی رسید تا به عنوان صدرنشین از این گروه صعود کند و میانمار هم با حضور در رده دوم صعود کرد.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی: جوانان ایران ۲-۰ جوانان میانمار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برد بسکتبال جوانان ایران از سوریه


تیم بسکتبال جوانان ایران چهارمین دیدار خود در مسابقات قهرمانی غرب آسیا را با پیروزی برابر سوریه به پایان برد.

خبرگزاری مهر: در ادامه رقابت های بسکتبال جوانان غرب آسیا که به میزبانی اردن برگزار می شود، امروز چهارشنبه تیم ایران به مصاف تیم سوریه رفت و موفق شد با نتیجه 77 بر 74 این تیم را شکست دهد.

این پیروزی در شرایطی رقم خورد که تیم جوانان ایران در سه دیدار گذشته خود برابر تیم های فلسطین (69 بر 66) و یمن (76 بر 39) به پیروزی رسیده بود و در دیدار برابر اردن 57 بر 69 تن به شکست داده بود.

شاگردان ایرانی "میلوش پی‌ایچ" در پنجمین دیدار خود روز پنجشنبه به مصاف تیم بسکتبال جوانان عراق خواهند رفت. تاکنون تیم اردن تنها تیم بدون باخت این دوره از مسابقات و شانس اول قهرمانی است.

چهاردهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب آسیا که از یکشنبه گذشته با حضور 6 تیم در اردن آغاز شد، روز پنجشنبه به پایان می‌رسد.  تیم بسکتبال جوانان ایران به منظور آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا (28 مردادماه تا 6 شهریورماه - قطر) در مسابقات غرب آسیا شرکت کرده است.