ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جواد نکونام در دوراهی تیم ملی و سایپا


کاپیتان سابق تیم ملی ظرف چند روز آینده تصمیمی مهم را اتخاذ خواهد کرد.

کاپ: کاپیتان سابق تیم ملی ظرف چند روز آینده تصمیمی مهم را اتخاذ خواهد کرد.

جواد نکونام که هنوز درباره آینده فوتبالی خود و اینکه به بازیگری ادامه می دهد و یا به عرصه مربیگری قدم می گذارد صحبتی نکرده است، این روزها در اندیشه اتخاذ یک تصمیم مهم است.

کاپیتان سابق تیم ملی از باشگاه سایپا پیشنهاد بازیگری دارد و از سوی دیگر کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی از وی خواسته تا به عنوان مربی به کادر فنی تیم ملی اضافه شود و حتی گفته می شود که وی امشب به محل اردوی ملی پوشان دعوت شده بود تا مذاکرات جدی را با کی روش انجام دهد اما نکونام هنوز بر سر دوراهی قرار دارد و تصمیم خود را نگرفته است.

وی فعلا وقت خود را در آکادمی خود می گذراند و در کنار بردارش و سعید رجبی دوست قدیمی اش امور مربوط به آن را پیگیری می کند.
 


ویدیو مرتبط :
افشاگری جواد نکونام درباره تیم ملی بعد از 2 سال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جمله تاریخی جواد نکونام: تیم ملی ببازد، تقصیر وزارتخانه ورزش است!



 

 

 

جمله تاریخی جواد نکونام: تیم ملی ببازد، تقصیر وزارتخانه ورزش است!

 

جواد نکونام پیشاپیش ناکامی تیم ملی را به گردن طرح تشکیل وزارت ورزش انداخت!

هنوز ساعتی از ورود کاروان تیم ملی به تهران نگذشته بود که علی کفاشیان دست جواد نکونام را گرفت و برد به دفتر علی سعیدلو . دیداری ویژه که در پایان اردوی 10 روزه تیم ملی در قطر و در شرایطی که نکونام یکشنبه شب 90 دقیقه سنگین را برابر تیم ملی آنگولا سپری شده بود برگزار شد آن هم ساعت 8 صبح.

ساعتی که کلا کمتر فوتبالیستی در این ساعت از خواب بیدار می شود. آن هم اگر شب قبل بازی داشته باشد ، ساعت 2 صبح سوار هواپیما شده باشد و از همه مهمتر تازه ساعت 4 صبح رسیده باشد تهران!

در این دیدار اما کاپیتان تیم ملی غیر از تشریح شرایط بازیکنان در فرصت استراحت دو روزه قبل از اعزام دوباره به قطر برای شروع بازی ها از روحیه خوب هم بازی هایش سخن گفت. از اینکه می خواهند این بار پیام آور شادی برای مردم باشند و در پایان هم بزرگترین دغدغه این روزهایش را با رئیس سازمان ورزش در میان گذاشت؛« ما نگرانیم که این طرح وزارتخانه شدن ورزش سبب پایین آمدن روحیه بچه های تیم ملی شود و روی نتیجه گیری تیم مان اثر بگذارد.»

اینکه جامعه ورزش نسبت به طرح تشکیل وزارت ورزش نگاهی منفی دارند و اینکه معتقدند این تغییر ساختار ناگهانی می تواند روی عملکرد ورزش در بازی های المپیک لندن اثر بگذارد نکته ای غیر قابل کتمان است اما اینکه این تغییرات چگونه به دغدغه بزرگ کاپیتان تیم ملی بدل شده و ناکامی احتمالی در بازی های جام ملتها به آن نسبت داده شده در حالی که کلا فوتبال در 4 سال گذشته در هیچ رقابتی موفق نبوده نکته ای است که نکونام حرفی درباره اش نزده !