ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جواب اعتمادكادرفني تكواندوباطلاي آسيا



 

جواب اعتمادكادرفني تكواندوراباطلاي آسيامي‌دهم

 

جواب اعتماد كادر فني تكواندو را با طلاي آسيا مي‌دهم

خبرگزاري فارس: تكواندوكار وزن ششم ايران گفت: اگر مربيان تيم ملي دوباره مرا به اردوها دعوت كنند، جواب اعتماد آنها را با مدال طلاي آسيا مي‌دهم.

فرزاد عبدالهي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: از چهارم فروردين تمريناتم را به طور جدي آغاز مي كنم تا در جام فجر با تيم فولاد بتوانم مقام قهرماني را بدست آورم و خودم را به كادر فني ثابت كنم. همچنين قرار است در مسابقات ارتش هاي جهان نيز شركت كنم.
وي با اشاره به پارگي رباط پايش تصريح كرد: استخوان پاي من نيز ترك خورده بود و بايد يك ماه در گچ مي ماند؛ اما براي انتخابي تيم ملي بي تجربگي كرده و آن را باز كردم و همانطور كه ديديد باختم.
قهرمان آسيا خاطرنشان ساخت: در مبارزه با روح اله طالبي 9 بر 3 تا راند سوم جلو بودم؛ اما به خاطر ضربه اي كه پايم خورد نتيجه را واگذار كردم. اين مسئله روحيه ام را به هم ريخته بود. 7 بار با طالبي مبارزه كرده و تنها يك بار باخته ام.
وي تاكيد كرد: همه هدفم اين است كه دومين مدال طلاي آسيا را بدست آورم، بعد از آن به ميادين ديگر مثل ارتش هاي جهان، جام جهاني و بازي‌هاي آسيايي فكر مي كنم. اگر كادر فني دوباره مرا به اردوي تيم ملي دعوت كند جواب اعتمادشان را با مدال طلاي آسيا مي دهم.
عبدالهي از دريافت مبلغ قرارداد خود از مس كرمان بعد از يكسال و نيم خبر داد و افزود: آنها 30درصد را كم كرده و مابقي را پرداختند. فولاد نيز 40 درصد از پولمان را داده و قرار است تا سال جديد 30 درصد ديگر هم بدهد.


ویدیو مرتبط :
ساخت نرم افزار حاضر جواب.::بهت جواب می ده::.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جواب معما



1- هيچ وقت اينکار را نمي کند ، چون جگر نداره

 

 

2- ني ني گاوا !!

 

 

3- عينک را مي زنند و مي بينند ولي تفنگ را مي بينند و مي زنند

 

 

4- در زمستان ما را گرم مي کند

 

 

5- چون ميکروبهاي آن مي سوزند و فرياد مي کشند

 

 

6- برايش صندلي مي گذاريم


7- ميوز ...... ميوز

 

8- چون خيلي خسته است.

 

 

9- وقتي هوا آفتابي باشد.

 

 

10- آن را از بالاي صخره به پائين پرتاب مي کنيم.

 

 

11-چون هميشه دستور العمل تهيه را فراموش مي کنند.