ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جهانبخش: بازی در زمین گوام سخت است


مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گوام گفت: چمن مصنوعی و هوای شرجی، این دو موضوع کار هر تیم آسیایی را در گوام سخت می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا جهانبخش در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال درباره بازگشتش به تیم ملی اظهار داشت: در مسابقات جام ملت‌های آسیا با مصدومیتی روبه‌رو شدم و بعد از آن به خاطر مصدومیتی دیگر و شرایطی که به وجود آمد دیگر نتوانستم در تیم ملی بازی کنم و دیدارهای بزرگی را هم از دست دادم اما اکنون خوشحالم که دوباره به تیم ملی برگشته‌ام. دوست داشتم این اتفاق زودتر بیفتد اما خدا را شکر اکنون دوباره در تیم ملی هستم و این افتخار را دارم که مجددا پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.

وی درباره جوانگرایی انجام شده در تیم ملی و بازخورد این موضوع گفت: در همان زمان برگزاری جام ملتهای آسیا هم کادر فنی اعلام کرد که هدفش پوست اندازی تیم ملی و کاهش میانگین سنی بازیکنان است و حالا می‌بینید این اتفاق رخ داده و این امتیازی بسیار مثبت برای تیم ملی است. تیم ملی در شرایط فعلی تلفیقی از بازیکنان جوان و بازیکنان با تجربه است. بازیکنان جوان می‌توانند از انگیزه با تجربه‌ها استفاده کنند و بازیکنان با تجربه هم از انگیزه بازیکنان جوان انگیزه می‌گیرند و این موضوع در نهایت به سود تیم ملی است.

جهانبخش با اشاره به انگیزه اش برای حضور در تیم ملی یادآور شد: مطمئنا انگیزه بسیار زیادی دارم که بتوانم دوباره در تیم ملی به کشورم خدمت کنم. شاید جمله‌ای کلیشه‌ای باشد اما آرزوی همه بازیکنان بازی برای تیم ملی کشورشان است و من صددرصد انگیزه دارم تا بتوانم برای تیم ملی بازی کنم. انگیزه من برای بازی ملی خیلی زیاد است و این را برای خودم افتخار می‌دانم که بتوانم برای تیم ملی بازی کنم.

وی با اشاره به بازی تیم ملی برابر ترکمنستان گفت: جدا از پیروزی تیم ملی در این بازی فکر می‌کنم مهمترین موضوع حضور خوب هواداران در ورزشگاه بود. طبقه اول ورزشگاه آزادی در آن روز پر شد و این می‌تواند خبر خوبی برای فوتبال ما باشد. خوشحالم با بردی که کسب کردیم، آنها را دست پر به خانه‌هایشان باز گرداندیم. تیم ملی برابر ترکمنستان نمایش با اقتداری ارائه کرد و موقعیتهای زیادی برای گلزنی داشتیم و این نمایش برای هواداران راضی کننده بود.

بازیکن تیم ملی در پایان درباره رویارویی با گوام خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از دیدار برابر ترکمنستان در یک سفر طولانی به گوام پرواز کردیم. اکنون دو، سه روز است که در اینجا حضور داریم و تلاش می‌کنیم با شرایط تطبیق پیدا کنیم. بدترین نکته ای که اینجا با آن روبه‌رو هستیم وضعیت زمین است. هیچ کدام از ما بازیکنان در چنین زمینهایی بازی نکرده ایم. چمن مصنوعی بودن این زمین یک طرف، کیفیت بد آن طرف دیگر. شرجی بودن هوا هم که کار را سخت‌تر می‌کند اما با این همه تمام تلاشمان را برای کسب نتیجه دلخواه انجام خواهیم داد.


ویدیو مرتبط :
گل کمال الدین کامیابی نیا به گوام (گوام 0 - 2 ایران)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حیدری: بازی با گوام سخت است


هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد که این تیم مقابل گوام کار سختی خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم: خسرو حیدری پیش از آغاز تمرین تیم ملی در خصوص شرایط اردو گفت: چند روزی است که تمرینات را انجام داده‌ایم و لژیونرها نیز یکی یکی به ما اضافه می‌شوند تا بتوانیم دو بازی مقابل ترکمنستان و گوام را با شرایط خوبی پشت سر بگذاریم. 6 امتیاز این دو بازی می‌خواهیم چون اکنون عمان با 3 امتیاز نسبت به ما در صدر جدول قرار دارد و باید صدر جدول را پس بگیریم هر چند آنها یک بازی از ما بیشتر انجام داده‌اند.

وی درباره اینکه پرویز مظلومی اعلام کرده بازیکنان ایران حتی اگر شب قبل از بازی با گوام و ترکمستان دور هم جمع شوند می‌توانند به پیروزی برسند و نیازی به برگزاری اردوی 10 روزه نیست گفت: هر کسی نظر خودش را دارد و مظلومی نیز نظر خودش را گفته اما ما برای هر بازی اردویی را تشکیل می‌دهیم و دور هم جمع می‌شویم تا به هماهنگی برسیم. امیدواریم شرایطی به‌ وجود بیاید و تعاملی بین باشگاه‌ها و تیم ملی ایجاد شود که هم تیم ملی و هم باشگاه‌ها از این شرایط سود ببرند.

هافبک تیم ملی درباره دیدار مقابل ترکمنستان خاطرنشان کرد: در بازی اول دور مقدمات جام جهانی به مصاف ترکمنستان رفتیم و نتوانستیم این تیم را شکست دهیم. البته در آنجا زمین چمن مناسبی وجود نداشت و فکر می‌کنم در ورزشگاه آزادی و با کمک هواداران بتوانیم یک پیروزی خوب را مقابل ترکمنستان به دست بیاوریم.

حیدری درباره اینکه تیم ملی مقابل گوام هم کار سختی خواهد داشت و علاوه بر مشکلات سفر در زمین چمن مصنوعی بازی کند گفت: تاکنون هیچ تیمی در گوام نتوانسته برنده شود حتی تیم خوب عمان هم مقابل این تیم مساوی کرد و امیدوارم ویزای بازیکنان ما هم برسد تا بتوانیم با تیم کامل به گوام برویم. در زمین چمن مصنوعی نیز گوامی‌ها عادت دارند بازی کنند اما تیم‌های دیگر عادت ندارند و مطمئنا کار سختی خواهد بود.

وی با بیان اینکه کارلوس کی‌روش در حال حاضر به بازیکنان جوان میدان می‌دهد و آیا این مسئله باعث نمی‌شود جایگاه این بازیکن در تیم ملی از دست برود گفت: بعد از جام ملت‌ها کی‌روش شروع به تغییرات در تیم ملی کرد و 4،5 بازیکن با تجربه نیز از تیم رفته‌اند و سایر بازیکنان جوان هستند اما فرقی ندارد که چه کسی در تیم ملی بازی کند و مهم نتیجه گرفتن ایران و صعود به جام جهانی است.