ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جنجال بزرگ پرسپولیس در راه است؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پرسپولیسی ها همین هفته در بیانیه ای حرف از تبانی در لیگ برتر زدند.

علیرضا فغانی در بازگشت به لیگ برتر، تصمیمی گرفت که بی شک با اعتراض شدید پرسپولیسی ها روبرو می شود. او در دقیقه 89 بازی امشب قرمزها مقابل ذوب آهن، یک پنالتی بسیار مشکوک را گرفت. در صحنه ای که به نظر می رسید توپ ناخواسته به دست چپ بنگر خورده، فغانی دست روی نقطه پنالتی گذاشت.

 

این اتفاق درست در شرایطی افتاد که طاهری مدیرعامل پرسپولیس در کنار افشارزاده مدیرعامل استقلال جزو معترض های اصلی به اشتباهات داوری بود. آنها اعتقاد داشتند داور در بازی سپاهان و پرسپولیس هم علیه آنها سوت زده است. بی شک این شکست وضعیت را ملتهب تر خواهد کرد و پرسپولیسی ها به سادگی از اتفاقات بازی ذوب آهن و پرسپولیس نخواهند گذشت. سوالی که پیش می آید این است؛ آیا جنجال بزرگی در راه است؟! آیا پرسپولیسی ها این بار با شدت بیشتری به داوری ها اعتراض می کنند؟

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
جنجال امیرحسین جهانشاهی در پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال بزرگ پرسپولیس در پایان فصل!



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - جنجال بزرگ پرسپولیس در پایان فصل!

طرفداران پرسپولیس باید منتظر جنجالی بزرگ در پایان فصل جاری باشند.

 پرسپولیس این روزها درگیر مشکلات زیادی است، از بدهی های سنگین و ماشین های بی سند و شایعات مربوط به بازداشت سعید شیرینی گرفته تا درگیری هایی دایی و پروین و مصاحبه های عجیب مایلی کهن در خصوص ارقام دریافتی بازیکنان و کادر فنی تیم.


در چنین شرایطی بازیکنان که چند باز نیز اعتصاب کردند، فعلا سکوت اختیار کرده و تاکید کردند که به خاطر سه بازی باقیمانده ترجیح می دهند صحبتی در این خصوص نکنند.


بازیکنان اما در محافل خصوصی اعلام کرده اند فعلا سکوت می کنند تا در صورت ناکامی احتمالی در سه بازی اخیر و از دست رفتن قهرمانی، از سوی هواداران متهم به کم کاری و حاشیه سازی نشوند اما پس از اتمام لیگ ناگفته های زیادی را بر زبان خواهند آورد.

با توجه به اتفاقات اخیر پیش بینی می شود در صورت قهرمان نشدن قرمزها، پرسپولیس با بحرانی به مراتب بزرگتر از بحران فعلی مواجه شود.

اخبار ورزشی - نامه