ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جزئیات تازه از دعواهای دربی این بار در تونل رختکن/صادقی می خواست عالیشاه را خفه کند!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

دعواهای دربی یک یا دو تصویر نبودند و با فروکش کردن نسبی تب اتفاقات تبریز هر روز پرده جدیدی از دعواهای دربی رو می شود.

به گزارش خبرآنلاین ته فصل ناکام دو تیم استقلال و پرسپولیس با بزن بزن بازیکنان شان سر 3 امتیاز به پایان رسید. کری های مسخره بین هواداران دو تیم حالا دیگر بهانه ای برای جنگ میان بازیکنان توی زمین شده است. دعواهایی که از واکنش عجیب سوشا مکانی برای استقلالی ها آغاز شد. او رو به جمعیت عدد 6 را نشان داد و این جرقه ای بود برای دعوایی بزرگ . حنیف عمران زاده و سوشا همان وسط زمین به جان هم افتادند و هر لحظه بر تعداد آنهایی که بزن بزن می کردند افزوده می شد.

تصاویر نشان می دهد از خرسندنیا تا علی علیپور 19 ساله ، هر کدام یا مشتی زدند و یا خوردند. جدیدترین تصاویر اما از درون رختکن است. در تونل منتهی به رختکن که امید عالیشاه و امیرحسین صادقی با هم درگیر شدند و صادقی می خواسته عالیشاه را خفه کند.

کمیته انضباطی بزودی باید برای این دعواها تصمیمی جدی بگیرد.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
حمله کردن امیرحسین صادقی به امید عالیشاه بعد باخت دربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عالیشاه: صادقی داشت خفه‌ام می‌کرد


امید عالیشاه به دلیل اتفاقات دربی تهران یک جلسه محروم شد.

خبرورزشی: امید عالیشاه دیشب در شرایطی که به شدت از تأخیر در پرواز تیم‌شان به سوی ریاض ناراحت بود و با شنیدن خبر محرومیت یک جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی کاملاً به لحاظ روانی به‌هم ریخت در واکنش به محرومیتش به خبرورزشی گفت: از آقایان کمیته انضباطی خواهش می‌کنم مرا قانع کنند که چه کاری انجام دادم که باید با محرومیت مواجه شوم؟ امیرحسین صادقی در تونل ورزشگاه داشت مرا خفه می‌كرد و گلوی مرا به شدت فشار می‌داد اما من هیچ واكنشی نشان ندادم.

بازیكن پرسپولیس تأكید می‌كند: مسئولان كمیته انضباطی بعد از محروم كردن صادقی خواستند بگویند كه ما مساوات را رعایت كردیم به همین دلیل من را هم پس از محروم كردن صادقی با محرومیت مواجه كرده‌اند. عالیشاه ادامه داد: اگر حرف مسئولان انضباطی درآوردن پیراهنم بوده كه من در مصاحبه‌ام هم گفتم به خاطر هواداران‌مان پیراهنم را از تن خارج كردم نه موضوع دیگر و نباید از این موضوع تعابیر دیگری شود.