ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جدال زیدان با مهدوی کیا / عکس



 

 

 

جدال زیدان با مهدوی کیا / عکس

 

هواداران دوباره مهدی را صدا می‌کنند، بازیکن محبوب آن‌ها فراموش نشدنی است.

به گزارش جام نیوز به نقل از سایت گل، دیدار دوستانه و خیریه یاران رونالدو و زیدان با تیم هامبورگ با نتیجه 5-4 به نفع ستارگان جهان پایان یافت. این بازی سه شنبه شب در استادیوم ایمتک آره نا هامبورگ و با حضور 24300 تماشاگر برگزار شد. مهدی مهدوی کیا بازیکن سابق تیم هامبورگ که برای حضور در این بازی به آلمان سفر کرده است، با پیراهن شماره 7 در ترکیب اصلی تیم هامبورگ مقابل تیم یاران رونالدو و زیدان به میدان رفت. کیا که در دوران 8 ساله حضورش در این تیم به ستاره محبوب هامبورگ تبدیل شده بود، با استقبال گرم تماشاگران در استادیوم ایمتک آره نا مواجه شد. او در دقیقه 8 سازنده گل اول هامبورگ بود و سانتر تماشای او با ضربه چکشی ملادن پتریچ به گل اول بازی تبدیل شد.

سایت هامبورگ که به طور زنده اتفاقات بازی را گزارش می‌کند نوشت: هواداران دوباره مهدی را صدا می‌کنند، بازیکن محبوب آن‌ها فراموش نشدنی است.

 

جدال زیدان با مهدوی کیا / عکس

 

مهدی مهدوی کیا در 45 دقیقه اول در ترکیب هامبورگ حضور داشت و در بین دو نیمه تعویض شد.

گل‌های تیم هامبورگ را ملادن پتریچ(8) زی روبرتو(18)توماس رینکون(63) هیونگ مین سون(89) به ثمر رساندند و برای تیم ستارگان جهان نیزدروگبا(22) رونالدو(27) خوان کاپدوویا(39) سالگادو(59) فیگو(72) گلزنی کردند.


ویدیو مرتبط :
زین الدین زیدان بازیکن فراموش نشدنی مثل مهدی مهدوی کیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لحظه پرسپولیسی شدن مهدوی کیا ؛ عکس



 

 

مهدی مهدوی کیا با حضور در هیات فوتبال تهران، قراردادی 6 ماهه با پرسپولیس بست.

 

لحظه پرسپولیسی شدن مهدوی کیا ؛ عکس

 

به گزارش جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، مهدی مهدوی کیا پس از کش و قوس های فراوان امروز آخرین قرارداد فوتبالی اش را به عنوان بازیکن و برای مدت 6 ماه با پرسپولیس ثبت کرد و پای دفتر قراردادهای لیگ برتر، اثر انگشت زد.