ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جان تری در اندیشه همبازی شدن با دژاگه


سرمربی ایتالیایی العربی به دنبال متقاعد کردن جان تری برای حضور در این تیم قطری است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میرر، قرارداد جان تری با چلسی در تابستان سال جاری به پایان خواهد رسید. کاپیتان آبی‌پوشان لندنی، فصل قبل مهره‌ای تاثیر گذار در ترکیب اصلی تیمش بود و توانست عنوان قهرمانی در لیگ جزیره را به دست آورد اما او در فصل جاری عملکرد ضعیفی داشته است و ژوزه مورینیو هم اعتماد خود به این بازیکن را از دست داده است.

روزنامه دیلی میرر انگلیس اعلام کرد جان تری قرارداد خود را با چلسی تمدید نخواهد کرد و در تابستان سال جاری به دنبال پیوستن به تیمی دیگر خواهد بود.

روزنامه عربی «ارم نیوز» نوشت باشگاه العربی قطر که هدایت آن را جیانفرانکو زولا به عهده دارد، به جذب تری ابراز علاقه کرده است. زولا پیش از این در چلسی با تری هم‌بازی بوده و رابطه خوبی با او دارد و به همین خاطر تلاش می‌کند تا برای تقویت خط دفاعی‌اش، کاپیتان با تجربه چلسی را جذب کند.

چه بسا زولا بتواند کاپیتان چلسی را متقاعد کند به لیگ ستارگان قطر بیاید چرا که الان در این لیگ بازیکنان سرشناسی بازی می‌کنند که مهم‌ترین آنها ژاوی هرناندس، کاپیتان پیشین بارسلونا است که برای السد بازی می‌کند. در صورت پیوستن تری به العربی، او همبازی اشکان دژاگه، ستاره ایرانی این تیم خواهد شد.

العربی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر تا حدودی خوب ظاهر شده است و در رده چهام جدول رده بندی جای دارد.


ویدیو مرتبط :
.:: وقتی فکر و اندیشه انسان فلز بی جان را جان می بخشد ::.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جان تری در اندیشه بازگشت به تیم ملی!


کاپیتان 33 ساله تیم فوتبال چلسی در نظر دارد به تیم ملی انگلستان بازگردد.

خبرگزاری مهر: کاپیتان 33 ساله تیم فوتبال چلسی در نظر دارد به تیم ملی انگلستان بازگردد.

 تیم فوتبال انگلستان در ماه مارس در دیداری دوستانه با دانمارک رو به رو می‎شود و "جان تری" علاقمند است تا در این بازی حضور داشته باشد.

کاپیتان چلسی در ماه سپتامبر سال 2012 و پس از اینکه اتحادیه فوتبال انگلستان وی را متهم کرد به "آنتون فردیناند"، مدافع کویینزپارک رنجرز، توهین نژادپرستانه کرده، به فوتبال ملی خود پایان داد.

"روی هاجسون" در ماه نوامبر  بازگشت جان تری به تیم ملی انگستان را رد کرده است. البته در حال حاضر "فیل جونز" و "کریس اسمالینگ" گزینه های خوبی برای خط دفاعی انگلستان به شمار می آیند اما هر دو گاه و بیگاه مصدوم می شوند. "گری کیهیل" و "فیل جگیلکا" هم گزینه های حضور در دفاع هستند و اکنون باید دید هاجسون چه تصمیمی در خصوص بازگشت جان تری خواهد گرفت.