ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جالب ترین مدل موی جام ملت های آسیا +عکس



جالب ترین مدل موی جام ملت ها متعلق به علیرضا حقیقی نبود! این عنوان به یک بازیکن اماراتی رسید.

به گزارش جام جم ورزشی ، عمر عبدالرحمان ستاره تیم ملی فوتبال امارات از نظر بسیاری از کارشناسان برترین بازیکن جام ملت ها بود. او نه تنها از لحاظ فنی توانایی های زیادی داشت بلکه از نظر ظاهری نیز توجهات زیادی را به خود جلب کرد و دلیلش چیزی نبود جز مدل موهای جالب او. مدل موهای او شباهت زیادی به مدل موهای داوید لوئیز بازیکن تیم ملی فوتبال امارات دارد.

 

اخبار,اخبارورزشی, موهای جالب


  اخبار ورزشی  -  جام  جم 


ویدیو مرتبط :
ویدئو جالب نماد جام ملت های آسیا(ومبات)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از مدل موی جدید علیرضا حقیقی در جام ملت ها / عکس



اخبار,اخبار ورزشی , دروازه بان تیم ملی فوتبال

 

اخبار ورزشی - پس از درخشش از لحاظ مدل مو در جام جهانی؛
رونمایی از مدل موی جدید علیرضا حقیقی در جام ملت ها / عکس

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان که با مدل مویش در جام جهانی 2014 خبرساز شده بود اینبار می خواهد در جام ملت های 2015 استرالیا خبرساز شود!

 علیرضا حقیقی در جام جهانی 2014 در میان خوش قیاقه های جام قرار داشت و تحلیلگر مشهور دنیای فوتبال در پایان بازی ایران و آرژانتین سوال کرد که باید از وی پرسید که چگونه موهای او در طول این بازی تکان نخورد و سر جایش ایستاد.

این بازیکن حالا در جام ملت های آسیا 2015 هم با یک مدل موی خاص به میدان می آید. او از این مدل موی خود در شبکه اجتماعی پرده برداری کرده است.

علیرضا حقیقی از سوی سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان یکی از پنج دروازه بان برتر جام ملت های آسیا معرفی شده است.

اخبار,اخبار ورزشی , دروازه بان تیم ملی فوتبال

اخبار ورزشی - جام نیوز