ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جاسم کرار بعد از کربلا به مشهد آمد(+عکس)



اخبار ورزشی - جاسم کراربعدازکربلابه مشهدآمد(+عکس)

عکسی که می بینید شب گذشته روی صفحه اینستاگرام کرار منتشر شده بود عکسی از زیارت کربلا. او یک شنبه بعدازظهر به تمرین استقلال بازگشت و این در حالی بود که امیرقلعه نویی از تاخیر او ناراحت به نظر می رسید.

کرار جاسم امروز به اردوی استقلال در مشهد اضافه شد. بازیکنی که آبی ها چندروزی به دنبالش بودند و او به ایران نمی آمد. بازیکن ناراضی استقلال که گفته می شد به دلیل شرایط مالی با استقلال مشکل دارد دلیل جالبی برای ادامه مرخصی داشت. او روز که از ایران رفت اعلام کرد به دلیل ثبت نام فرزندش دیرتر به ایران بازخواهدگشت. با این همه عکس های منتشرشده روی اینستاگرام کرارجاسم نشان می دهد که دو روز را به شکار و یک روز را به زیارت گذرانده.

 

اخبار,اخبار ورزشی , جاسم کرار

 
عکسی که می بینید شب گذشته روی صفحه اینستاگرام کرار منتشر شده بود عکسی از زیارت کربلا. او یک شنبه بعدازظهر به تمرین استقلال بازگشت و این در حالی بود که امیرقلعه  نویی از تاخیر او ناراحت به نظر می رسید.

اخبار ورزشی - عصرایران

 


ویدیو مرتبط :
عکس جنجالی کرار جاسم با کُلت کمری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماشین جاسم کرار در حیات خانه اش گرفتار شد / عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,جاسم کرار

هافبک عراقی استقلال تصویری را به مربیانش نشان داد تا توجیهی باشد برای دیر آمدنش سر تمرین.

جاسم کرار دیروز دیرتر از همیشه به محل تمرین استقلال رسید. او برای این دیر آمدن دلیل داشت و به مربیان خود گفت: «قبل از آمدن به تمرین یک اتفاق برایم رخ داد. وقتی آماده آمدن می‌شدم یک ماشین جلوی پارکینگ پارک کرده بود و بسیار طول کشید تا راننده ماشین بیاید.»

کرار عکس این اتفاق را به آنها نشان داد تا حرفش را باور کنند. البته وی با قرار دادن عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: «این اتفاق باعث شد دیر به تمرین برسم، امان از آدم‌های بی‌فکر.»

 

اخبار,اخبار ورزشی ,جاسم کرار

 اخبار ورزشی - جام نیوز