ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم های فوتبال وردربرمن وبوخوم جریمه شدند



 

 

تیم های فوتبال وردربرمن وبوخوم جریمه شدند

 

فدراسیون فوتبال آلمان باشگاه وردربرمن را به خاطر ' رفتار غیرورزشی' تماشاگران و پرتاب ترقه در دور نخست جام حذفی این کشور 40 هزار یورو جریمه کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد، هواداران برمن پیش و درجریان بازی با تیم هایدنهایم در جریان جام حذفی ترقه پرتاب کردند.

تیم دسته دومی بوخوم هم به همین دلیل که هوادارانش در جریان دیدار پلی آف با بورسیا موشن گلادباخ برای صعود به دسته یک ترقه پرتاب کردند سه هزار یورو جریمه شد.

فدراسیون فوتبال آلمان می گوید هواداران بوخوم اشیای دیگری را نیز در دقیقه 61 بازی به سمت پرچم کرنر پرتاب کردند.


ویدیو مرتبط :
چالش دیدنی گلزنی از نقطه کرنر تیم وردربرمن | HD

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیفا تیم ملی فوتبال را جریمه کرد



فیفا تیم ملی فوتبال, جریمه تیم ملی فوتبال

فیفا تیم ملی فوتبال را جریمه کرد

دبیرکل فدراسیون فوتبال از تذکر کتبی فیفا به سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و محرومیت سوشا مکانی به خاطر تخلفاتی که پس از دیدار با کره‌جنوبی در آخرین بازی مرحله انتخابی جام جهانی 2014 برزیل انجام دادند، خبر داد.

 پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر کره‌جنوبی در هفته پایانی مرحله نهایی رقابتهای فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 برزیل، کارلوس کی‌روش سرمربی و سوشا مکانی دروازه‌بان تیم ملی ایران تخلفاتی را انجام دادند که فدراسیون جهانی فوتبال با آنها رسیدگی کرد.

مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره احکام صادره شده از سوی کمیته انضباطی فیفا در خصوص کارلوس کی‌روش و سوشا مکانی گفت: با توجه به وکلای خارجی که فدراسیون فوتبال بر اساس موارد موجود در پرونده کمیته انضباطی استفاده کرد و همچنین همکاری و تلاش خوب امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال با این وکلا، رای کمیته انضباطی در خصوص این دو اعلام شد.

وی اضافه کرد: بر اساس رای کمیته انضباطی فیفا درباره دیدار کره‌جنوبی و ایران که در ورزشگاه مونسوی اولسان برگزار شد، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی با تذکر کتبی مواجه شد.

سوشا مکانی هم به یک جلسه محرومیت و پرداخت جریمه نقدی محکوم شد. تیم ملی ایران هم به خاطر تاخیر در ورود به زمین در نیمه دوم به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد./خبرگزاری مهر