ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم ملی جودو جمعه راهی روسیه می‌شود



 

 

 

تیم ملی جودو جمعه راهی روسیه می‌شود

 

برای حضور در مسابقات گرنداسلم

تیم ملی جودو جمعه راهی روسیه می‌شود

تیم ملی جودو ایران جمعه هفته جاری برای حضور در مسابقات گرنداسلم روسیه راهی این كشور می‌شود.

از آنجا كه پیش از اعزام به مسابقات باید فشار تمرین كاهش یابد، برنامه تیم ملی جودو تغییر كرد.
تیم ملی جودو كه پس از بازگشت از مسابقات مادرید اسپانیا تمرینات پرفشاری را در دو نوبت صبح و بعدازظهر دنبال می كرد، از امروز تمرینات خود را به یك جلسه در روز كاهش داد.
محمدرضا حاجی یوسف زاده سرمربی تیم ملی در پایان تمرین صبح روز گذشته، این موضوع را به اطلاع جودوكاران رساند.
به گفته وی جودوكاران حاضر در اردوی تیم ملی در مسیر پیشرفت قرار گرفته اند و باید هفته ای 16 تا 18 جلسه تمرین كنند؛ اما از آنجا كه مسابقات مهمی در پیش است، باید از فشار تمرینات كاسته شود.
تیم ملی 12 و 13 تیرماه در مسابقات گرنداسلم روسیه، یكی از رویدادهایی كه بیشترین امتیاز را برای سهمیه المپیك دارد، شركت خواهد كرد.


ویدیو مرتبط :
تمرینات نفس گیر تیم ملی جودو روسیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی والیبال امروز راهی روسیه شد


تیم ملی والیبال ایران امروز برای برگزاری دو مسابقه با روسیه، قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن و لیگ جهانی ۲۰۱۳ راهی کازان روسیه شد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی ایران در هفته پنجم لیگ جهانی والیبال حریف قدرتمند روس را پیش رو دارد و برای برگزاری دو مسابقه خارج از خانه به این کشور سفر خواهد کرد. کاروان تیم ملی والیبال ایران با 14 بازیکن ساعت 8 صبح امروز از هتل مرکوری چنستوهوا کشور لهستان راهی ورشو و سپس از آنجا ساعت 12 و 40 دقیقه راهی مسکو شد.

ملی‌پوشان ایران ساعت 18 و 40 دقیقه از مسکو راهی کازان روسیه می‌شوند تا در مدت حضور خود در هتل برج کورستون شهر کازان روسیه مستقر شوند.

تیم ملی والیبال ایران روزهای شنبه و یکشنبه 23 و 24 خردادماه در سالن سی وی سنت پترزبورگ کازان به مصاف قهرمان المپیک می‌رود. نمایندگان ایران بعد از دو مسابقه با روسیه به تهران باز خواهند گشت تا در شش مسابقه خانگی به مصاف حریفان خود بروند.

سامان فائزی که با مصدومیت مچ پا روبرو شد از لهستان راهی ایران می شود تا درمان و تمرینات خود را در تهران پیگیری کند.