ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم فوتبال المپیک صدرنشینی را تقدیم عربستان کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 تیم فوتبال المپیک صدرنشینی را تقدیم عربستان کرد/ دروازه ایران بعد از 340 دقیقه باز شد

تیم فوتبال المپیک ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت های انتخابی المپیک 2016 برزیل مغلوب عربستان سعودی شد تا صدرنشینی و صعود بدون مشکل را به این تیم تقدیم کند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال امید ایران عصر امروز (سه شنبه) در چهارمین و آخرین مسابقه خود در رقابت های انتخابی المپیک 2016 ریو در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی تهران به مصاف عربستان رفت و دو بر یک مغلوب این تیم شد تا صعود خود به مرحله بعدی را به اما و اگر کشاندند.

برای تیم عربستان در این دیدار عبدالفتاح هافبک هجومی این تیم در دقیقه 69 و القندی در دقیقه 80 گلزنی کردند و صعود تیمشان به مرحله بعدی این رقابت ها را رقم زدند.

گل تیم ایران را الیامی مدافع عربستان در دقیقه 84 به اشتباه درون دروازه خودی جای داد.

بدین ترتیب تیم فوتبال المپیک عربستان با این پیروزی 10 امتیازی شد و به طور مستقیم به مرحله بعدی رقابت های انتخابی المپیک که دی ماه در قطر برگزار می شود، راه پیدا کرد.

بازیکنان تیم ایران که برای صعود از این گروه تنها به یک امتیاز این بازی احتیاج داشتند در نیمه نخست زیاد خود را به آب و آتش نزدند.

یاران علیرضا جهانبخش که امروز کاپیتانی تیم فوتبال المپیک را برعهده دارد در این نیمه با به حرکت درآوردن توپ بر روی زمین و استفاده از فضای پشت دفاع تیم عربستان به دروازه این تیم نزدیک شدند اما در گلزنی موفق نبودند.

مهم ترین اتفاق این دیدار در نیمه نخست در دقیقه سوم رقم خورد و ضربه سردار آزمون در این دقیقه به دیرک افقی دروازه رقیب برخورد کرد و به بیرون رفت.

بازیکنان عربستان نیز در دقیقه 32 در محوطه جریمه ایران صاحب موقعیت گلزنی شدند اما نتوانستند به گل برسند.

در دقایق نخست نیمه دوم یاران علیرضا جهانبخش توپ و میدان را در اختیار داشتند اما کماکان در زدن ضربه های آخر بی دقت بودند و نتوانستند به گل برسند.

در ادامه سرمربی تیم عربستان دست به تعویض زد و با این تغییرات توپ و میدان را در اختیار گرفت. در ادامه شاگردان خاکپور که در جریان این رقابت ها گلی را دریافت نکرده بودند در دقیقه 69 دروازه شان باز شد در این دقیقه بازیکنان عربستان پشت محوطه جریمه ایران صاحب توپ شدند و با چند پاسکاری این توپ به عبدالفتاح رسید و او با شوتی زیبا دروازه ایران را گشود.

در ادامه و با اشتباه مدافع میانی تیم المپیک ایران توپ به دیگر مهاجم تیم المپیک عربستان رسید و این بازیکن در دقیقه 80 نیز بار دیگر دروازه محمد اخباری را باز کرد.

تیم فوتبال المپیک ایران که 340 دقیقه دروازه خود را بسته نگاه داشته بود، در مدت 10 دقیقه دو گل دریافت کرد و امیدش را برای صعود مستقیم از دست داد.

بازیکنان ایران که صعود مستقیم به مرحله بعدی را از دست داده بودند، فشار خود را بر روی دروازه عربستان افزایش دادند و در دقیقه 84 مدافع تازه به میدان عربستان به اشتباه دروازه خودی را گشود اما این گل مانع از صعود تیمش نشد چرا که بازی در پایان با همان نتیجه 2 بر یک تمام شد و عربستان به طورمستقیم به مرحله بعدی این رقابت ها راه پیدا کرد.

برای تیم المپیک ایران در این نیمه محمدرضا اخباری، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، وحید حیدریه، مهدی ترابی، علی کریمی، احمد نورالهی، میلاد محمدی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و ارسلان مطهری بازی کردند.


به احتمال زیاد تیم ملی امید در بین 5 تیم دوم گروه به مرحله دوم صعود خواهد کرد.


محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به همراه علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال از تماشاگران ویژه این مسابقه بودند.

اخبار ورزشی - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
امکانات بسیار کم تیم فوتبال پارا المپیک ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان برکنار شد



 

 

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان برکنار شد

"اریک گرتس" پس از شکست تیمش برابر ذوب آهن ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از سمت سرمربیگری تیم الهلال عربستان برکنار شد.

مسئولان باشگاه الهلال عربستان چهارشنبه شب و لحظاتی پس از شکست یک بر صفر خانگی این تیم برابر ذوب آهن در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض، سرمربی بلژیکی خود را برکنار کردند.

اریک گرتس در دو دیدار رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه مشابه یک بر صفر (در مجموع 2 بر صفر) مغلوب شاگردان منصور ابراهیم‌زاده شد و از رسیدن به فینال بازماند.