ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توقف سپاهان و سایپا در لیگ برتر / واکنش کرانچار به مساوی های پی درپی سپاهان



اخبار ورزشی - آغاز هفته هجدهم لیگ برتر
توقف سپاهان مقابل گسترش فولاد و سایپا برابر استقلال خوزستان

تیم‌های فوتبال سپاهان و سایپا در آغاز هفته هجدهم لیگ برتر متوقف شدند.

به گزارش ایسنا، در آغاز هفته هجدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر عصر امروز (پنج‌شنبه) دو دیدار در ساعت 15 برگزار شد که در آن تیم سپاهان در اصفهان مقابل گسترش فولاد تبریز با تساوی بدون گل متوقف شد.

در این مسابقه امیر نظامی‌پور، فردین عابدی و مصطفی اکرامی از تیم گسترش فولاد کارت زرد دریافت کردند.

با این نتیجه سپاهان 27 امتیازی و گسترش فولاد 19 امتیاز شد. سپاهان در رده ششم و گسترش فولاد در رده یازدهم جدول لیگ باقی ماندند.

همچنین در دیگر بازی امروز هم دو تیم سایپا و استقلال خوزستان در کرج به تساوی یک بر یک رسیدند.

گل‌های این مسابقه را اسحاق سبحانی در دقیقه 25 برای سایپا و محمد طیبی در دقیقه 77 برای استقلال به ثمر رساندند. سبحانی در دقیقه 78 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

با تساوی امتیازهای سایپا به عدد 25 و استقلال به 22 رسید. جایگاه دو تیم به ترتیب در رده‌های هشتم و دهم جدول تغییری نکرد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار ورزشی - کرانچار: در آینده باز هم به جوانگرایی روی می‌آوریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ضمن ابراز رضایت از نحوه بازی بازیکنان جوان تیمش گفت: قصد داریم در بازی‌های آینده نیز از بازیکنان جوان که جویای نام هستند، بیش از گذشته استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، زلاتکو کرانچار پس از تساوی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری اظهار کرد: مشکل گلزنی همچون بازی‌های گذشته به دنبال تیم ما می‌آید. با اینکه از نحوه بازی باریکنان راضی هستیم اما نتیجه‌ها باب میل ما نبوده است. گرچه بازیکنان گرایش به زدن گل داشتند اما بدشانسی اجازه نداد که این گل زده شود.

وی درباره به کارگیری هادی عقیلی مدافع در خط حمله و استفاده از ارسال‌های بلند تصریح کرد: پس از اینکه تمامی تاکتیک‌های ممکن را مورد ارزیابی قرار داده و از آنها استفاده کردیم، نهایتا در 15 دقیقه پایانی هادی عقیلی را به جمع مهاجمان ملحق کردیم تا به این وسیله بتوانیم به گل برسیم اما به دلیل نبود تمرکز کافی نشد که به گسترش فولاد گل بزنیم. همچنین هادی عقیلی خود توانست دو موقعیت گل خلق کند که البته آنها هم منجر به گل نشدند.

وی درباره استفاده از بازیکنان جوان نظیر امین جهان‌عالیان، مهدی شریفی و علی کریمی خاطرنشان کرد: از دو مسابقه قبل تاکنون دقایق زیادی را به جوانان داده‌ایم. علی کریمی در این میدان تقریبا فیکس بود و وقتی که جهان‌عالیان و شریفی نیز به میدان آمدند، عملکرد مطلوبی داشته است. به طور کلی بازیکنان جوان سپاهان به دلیل جویای نام بودن، می‌توانند برای سپاهان مثمرثمر باشند. در بازی برابر تراکتورسازی تبریز در هفته آینده نیز به جوانان تکیه خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره قضاوت یدالله جهانبازی در این دیدار گفت: دو صحنه وجود داشت که بازیکنان سپاهان در محوطه جریمه گسترش فولاد سرنگون شدند و این طور که به من اطلاع دادند، اعتراض آنها صحیح بوده است اما در مجموع قضاوت مشکل زیادی نداشت. امیدواریم در بازی‌های آینده نیز بازیکنان سپاهان با طراوت لازم و احساس مسئولیت بیشتر بتوانند نتیجه مورد نظر را کسب کنند. مسابقه ما با تراکتورسازی تبریز نیز بسیار حساس و مهم خواهد بود و باید با تلاش زیاد نتیجه لازم را کسب کنیم.

کرانچار در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه نظر شما در مورد کم شدن هواداران چیست، گفت: در این بازی و بازی هفته گذشته برابر استقلال تهران بدی آب و هوا باعث شد تعداد هواداران کمتر شود. البته معتقدم که گل نزدن اخیر تیم سپاهان و نتایج تساوی باعث شده است که تعداد هواداران ما کمتر شود. البته هواداران بدانند که بازیکنان سپاهان برابر فولاد و استقلال تهران کاملا با تعصب و با احساس مسئولیت زیادی بازی کردند و فقط نبود تمرکز حواس باعث شد که نتوانیم پیروز میدان باشیم.

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
هفته پانزدهم لیگ برتر / سپاهان 2 - 2 سایپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان هفته سوم لیگ برتر فوتبال / صدرنشینی فجر ,برتری پرگل داماش,توقف سپاهان



هفته سوم لیگ برتر فوتبال

صدرنشینی فجر ,برتری پرگل داماش,توقف سپاهان

در 5 دیدار همزمان هفته سوم، داماش برابر پیکان جشنواره گل به راه انداخت، فولاد و فجر بردند و سپاهان و نفت تهران متوقف شدند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هفته سوم لیگ برتر فوتبال امشب (سه‌شنبه) با برگزاری 5 دیدار به صورت همزمان از ساعت 22 پیگیری شد. دیدار تراکتورسازی تبریز و مس کرمان نیز قرار بود از ساعت 22 آغاز شود که به علت قطع برق ورزشگاه یادگار امام تبریز در دقیقه 2 حدود 40 دقیقه متوقف و پس از آن دوباره آغاز شد. این دیدار تا دقیقه 56 با نتیجه تساوی بدون گل دنبال می‌شود.

نتایج مسابقات همزمان امشب به شرح زیر است:

داماش گیلان 5 - پیکان 3

گل‌ها: علیرضا جهانبخش دقایق 24 و 63، افشین چاووشی دقیقه 28، امین متوسل‌زاده دقیقه 50 و حسین ابراهیمی دقیقه 52 برای داماش و محمدرضا طهماسبی دقیقه 7 و دقیقه 94(پنالتی) و رضا معقولی دقیقه 69 برای پیکان

فجرسپاسی 2 - نفت آبادان صفر

گل‌ها: سیدمحمدرضا حسینی دقیقه 76 و محمدمهدی نظری دقیقه 82

نفت تهران صفر - آلومینیوم هرمزگان صفر

فولاد خوزستان 2 - سایپا صفر

گل‌ها: مهدی نوری دقیقه 50 از روی نقطه پنالتی و آرش افشین دقیقه 70

سپاهان اصفهان 2 - راه‌آهن 2

گل‌ها: مجتبی شیری دقایق 11 و 69 برای راه‌آهن و رادومیر جلاویچ دقیقه 32 و حسین پاشایی (گل به خودی) دقیقه 82 برای سپاهان

در آخرین دیدار این هفته نیز دو تیم استقلال و ذوب‌آهن از ساعت 22:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی تا دقیقه 60 با تساوی بدون گل دنبال می‌شود.

با این نتایج فجرسپاسی با 9 امتیار در صدر جدول قرار گرفت. این تیم هفته گذشته هم صدرنشین بود./ورزش3

در آخرین دیدار هفته تیم تراکتورسازی تبریز با نتیجه دو بر یک تیم مس کرمان را در تبریز شکست داد.