ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توقف برزیل برابر اکوادور در کوپا آمه ریکا


تیم ملی فوتبال برزیل شروعی ناامید کننده در کوپا آمه‌ریکا داشت و در نخستین گام با تساوی یک بر یک بربر اکوادور متوقف شد.

خبرگزاری ایسنا: در ادامه مرحله گروهی از رقابت های کوپا آمه‌ریکا یک دیدار برگزار شد که در آن برزیل که یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی است برابر اکوادور به میدان رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد تا این تیم هم شروعی ناامید کننده داشته باشد.

در دیگر دیدار این گروه پرو موفق شد با یک گل هایتی را شکست دهد تا در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

در ادامه رقابت های کوپا آمه ریکا بامداد دوشنبه دو دیدار برگزار خواهد شد که در حساس ترین بازی مکزیک به مصاف اروگوئه خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
اهدای جایزه بهترین های کوپا آمه ریکا ۲۰۱۵

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی شیلی و اکوادور در کوپا آمه‌ریکا


در ادامه ر‌قابت‌های فوتبال کوپا آمه‌ریکا و در گروه اول این رقابت‌ها، دو دیدار برگزار شد و طی آنها اکوادور و شیلی به برتری دست یافتند.

خبرگزاری ایسنا: رقابت‌های کوپا آمه ریکا در گروه A ادامه یافت و طی آن دو دیدار از مرحله گروهی این رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از این دیدار‌ها، اکوادور توانست با نتیجه‌ 2 بر یک از سد مکزیک بگذرد.

در این دیدار بولانیوس در دقیقه 26 و اینر والنسیا در دقیقه 57 برای اکوادور و رائول خیمنز در دقیقه 64 (از نقطه پنا‌لتی‌) برای مکزیک گلزنی کردند.

دیدار دو تیم درحالی که ظاهراً برای اکوادور بسیار مهم‌تر بود، با برتری این تیم آغاز شد و در دقیقه 26 بازی، میلر بولانیوس موفق شد با یک ضربه داخل محوطه جریمه، دروازه مکزیک را باز کند. در نیمه دوم نیز، این اینر والنسیا، مهاجم وستهم انگلستان بود که کار را در همان 15 دقیقه ابتدایی نیمه تمام کرد و موفق شد با پاس میلر بولانیوس زننده گل اول اکوادور، از داخل محوطه جریمه با یک ضربه دقیق اختلاف را به دو گل برساند.

در ادامه نیز هرچند رائول خیمنز، موفق شد از روی نقطه پنالتی اختلاف را به حداقل برساند، اما این نتیجه برای صعود مکزیک کافی نبود و در نهایت با پایان بازی با نتیجه 2 بر یک به سود اکوادور، زرد پوشان در جام باقی ماندند و آزتک‌ها حذف شدند.

در دیگر دیدار این رقابت‌ها شاگردان سمپائولی موفق شدند در یک دیدار یک طرفه، با پنج گل بولیوی را شکست دهند. دو تیم بولیوی و شیلی در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که پیشتر، با شکست مکزیک در برابر اکوادور، صعود مستقیم هر دو تیم به مرحله یک هشتم نهایی تثبیت شده بود اما با این حال، تیم میزبان با 5 گل به برتری رسید تا دو تیم به مرحله بعد راه یابند.

چالرز آرانگونز در دقایق 3 و 66، سانچس در دقیقه 37، گری مدل در دقیقه 79 و رونالد رالدز در دقیقه 88 برای شیلی گلزنی کردند.

با انجام این ر‌قابت‌ها تیم شیلی با انجام 3 بازی، 2 برد و یک مساوی 7 امتیازی و در صدر گروه قرار گرفته است و به مرحله بعدی این ر‌قابت‌ها صعود کرد.

تیم فوتبال بولیوی نیز از 3 بازی با یک برد و یک مساوی و یک باخت چهار امتیازی است و به مرحله بعد این رقابت‌ها صعود کرد.

اکوادور نیز با یک برد و دو باخت سه امتیازی است و تیم ملی مکزیک نیز با دو مساوی و یک باخت با دو امتیاز در قعر جدول حضور دارد.

در ادمه ر‌قابت‌های کوپا آمه ریکا و در گروه دوم امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، اروگوئه به مصاف پاراگوئه می‌رود.