ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توفان در ورزش اصفهان : باجناق بزرگ از سپاهان رفت ، باجناق کوچک به ذوب آهن آمد



توفان در ورزش اصفهان : باجناق بزرگ از سپاهان رفت ، باجناق کوچک به ذوب آهن آمد

یک شب پس از برکناری محمدرضا رحیمی از سپاهان ، باجناق او سعید آذری ، بار دیگر هدایت ذوب آهن را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرآنلاین ؛ تحولات در دولت قبل از هر چیز آثارش در ورزش را در تیم های ورزشی گذاشت .

 

محمدرضا رحیمی مدیرعامل موفق سپاهان بعد از 2 سال خوب با این تیم ناچار به جدایی شد چون به این نتیجه رسیده بود که باید حکم برکناری کرانچار را بزند. کسی که برای تیم اصفهانی دو جام گرفته و قرارداد امسالش 780 هزار دلار بوده است.

 

او می خواست با کنار گذاشتن کرانچار محرم نویدکیا را به هدایت این تیم بگذارد اما هیات مدیره تیم پای او نایستادند و با رفتن رحیمی در شرایطی که گفته می شود باری دیگر دکتر محمود اسلامیان به وزارت صنعت و معدن بر می گردد و همین حالا هم چهره ای ورزشی یعنی مهدی کرباسیان مدیریت ایمیدرو را در دست دارد ، سبب شده تا شرایط مدیریتی تیم های صنعتی اصفهان حسابی دستخوش تغییرات باشد.

 

رحیمی که می خواست در تیمش انقلاب فنی کند ذوب در تغییرات مدیریتی شد و جایش را فعلا به ترابیان به عنوان سرپرست امور مدیریتی تیم داده است تا بزودی از میان خلیلیان و ساکت یکی جای او را بگیرد.


تنها یک شب بعد از عزل رحیمی در دیگر تیم اصفهانی هم مدیریتش دستخوش تغییر شد. سعید آذری مدیر موفق دهه 80 ذوب آهن که قهرمان وزنه برداری آسیا بوده است و دوره موفق ورزش ذوب آهن با او رقم خورده است خیلی بی سر و صدا جای خسرو ابراهیمی را گرفت. آذری که باجناق کوچک محمدرضا رحیمی است./خبرآنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
گفتگو با مردم اصفهان بعد از بازی ذوب آهن- سپاهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال در آزادی میزبان سپاهان شد/ پرسپولیس میهمان ذوب‌آهن در اصفهان



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

استقلال در آزادی میزبان سپاهان شد/ پرسپولیس میهمان ذوب‌آهن در اصفهان

قرعه‌کشی مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی در حالی برگزار شد که استقلال و ذوب‌آهن اصفهان به عنوان میزبان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم قرعه‌کشی مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور عصر امروز چهارشنبه در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد که تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان به ترتیب میزبان تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس شدند.

در این مراسم، ابتدا قرعه‌کشی تعیین میزبان دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد که تیم ذوب‌آهن به عنوان میزبان این مسابقه انتخاب شد، انتخابی که با اعتراض سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس همراه شد. برنده این بازی در نیمه نهایی به مصاف تیم داماش می‌رود.

سپس مراسم قرعه‌کشی تعیین میزبان دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان اصفهان انجام شد که در نهایت استقلال تهران مدافع عنوان قهرمانی این رقابتها، به عنوان میزبان این دیدار انتخاب شد.

مصطفی شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تائید این اخبار اظهار داشت: زمان برگزاری این دیدارها متعاقبا اعلام می‌شود که قطعا بعد از هفته بیست و هفتم خواهد بود./مهر