ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توضیحات سیاسی درباره کمک به باشگاه استقلال، دلیل بازداشتش و برکناری برانکو



اخبار,اخبار ورزشی,اخبارحمیدرضاسیاسی

مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس گفت: «به خاطر دیدار با رئال مادرید و مسائل پرسپولیس زندانی شدم. به باشگاه استقلال هیچ کمکی نکردم. برکناری برانکو شایعه است.»

حمیدرضا سیاسی پس از آزادی از زندان مهمان تلفنی برنامه 90 بود و به سوالات عادل فردوسی پور پاسخ داد.

 

سیاسی در پاسخ به سمتش در باشگاه گفت: «من استعفای خودم را شب گذشته به هیأت مدیره دادم و برای بررسی در دست اقدام است و تا زمانی که اعضای هیأت مدیره قبول نکنند مدیرعامل هستم. نژادفلاح تا به حال قائم باشگاه بوده و من تشکر می‌کنم و امیدوارم از تجارب ایشان استفاده کنیم. من در حال حاضر هستم و مسائل باشگاه را پیگیری خواهم کرد.»

 

سیاسی درباره اینکه شما اظهارنظر کرده بودید که برانکو آخرین حضورش را روی نیمکت پرسپولیس پشت‌سر خواهد گذاشت، گفت: «من فکر نمی‌کنم ایشان بروند هیچ صحبتی در این باره که برانکو آخرین حضورش در پرسپولیس بوده است را انجام نداده‌ام و ایشان مربی بزرگی است و هنوز کاری انجام نداده‌اند که من بخواهم براساس آن تصمیم‌گیری کنم.»

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با کناره‌گیری هدایتی چه کسی پول باشگاه را پرداخت می‌کند، گفت: «تا زمانی که من هستم هزینه‌های باشگاه پرداخت خواهد شد و مبالغی که قرار است به آقای برانکو پرداخت شود تا زمانی که حضور دارم تقبل می‌کنم و پس از من هم باشگاه براساس روال خود تصمیم‌گیری خواهد کرد.»

 

وی به جلسه خود با حمید درخشان و حسین عبدی اشاره کرد و گفت: «جلسه‌ای را با آقای درخشان و عبدی در باشگاه داشتم و درخشان در این جلسه درباره طلبش صحبت کرد.»

 

سیاسی درباره سفر عبدی به قطر هم گفت: «من اصلاً در جریان سفر عبدی به قطر نیستم و در این باره هیچ اطلاعی ندارم.»

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که در مقطعی که شما حضور نداشتید آقای خادم آمدند و گفتند که شما به سه باشگاه کمک کرده‌اید، گفت: «در مورد استقلال تنها کمک من این بود که یک اسپانسر به آقای خادم معرفی کردم و من مستقیماً هیچ کمکی به باشگاه استقلال نکرده‌ام و شرکتی که معرفی کردم یک شرکت معتبر ساختمانی بوده است.»

 

سیاسی درباره اینکه وضعیت اتاق آقای نژادفلاح در باشگاه پرسپولیس چه می‌شود و آیا ایشان سر کار بیایند کجا باید بروند، گفت: «نه اتاقی به نام من بوده و نه اتاقی به نام نژادفلاح و اتاق خاصی هم وجود نداشته ایشان می‌توانند در باشگاه حضور داشته باشند و قدم‌شان روی چشم است.»

 

وی درباره حضور عبدی در کادر فنی پرسپولیس نیز گفت: «‌در این رابطه کمیته فنی باشگاه باید تصمیم‌گیری کند و پاسخگو باشد. در جلسه با آقای عبدی درباره کادر فنی اصلاً صحبت نکردیم و تنها قرار شد ایشان یک گزارشی تهیه کنند و درباره کادر فنی در زمانی که من حضور نداشتم به من ارائه کند.»

 

سیاسی در ادامه افزود: «من پس از اینکه از بازداشت آزاد شدم و چه در زمان بازداشت به فکر تیم بودم و برای اینکه تشنج را کم کنم بلافاصله استعفایم را به هیأت مدیره دادم.»

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استعفای شما به هیأت مدیره صوری بوده است، گفت: «‌استعفای من اصلاً صوری نبوده و من اصلاً تمایلی به ادامه کار نداشتم و ندارم. حضور مدیرعامل جدید بستگی به رأی اعتماد هیأت مدیره دارد و تا زمانی که با استعفای من موافقت نشود من در پست خودم هستم.»

 

سیاسی افزود: «من در حدود 127 روز از عمر خودم را خرج پرسپولیس کردم و عملاً مسئول اول تیم هستم و قائم مقام پس از من است و آقای نژادفلاح هم که قائم مقام باشگاه هستند و بنده در پست خودم هستم.»

 

وی درباره صحبت ‌های عابدینی که گفته بود فردی که سوءپیشینه داشته باشد نمی‌تواند مدیرعامل باشد، گفت: «بنده سوءپیشینه ندارم و تا به حال هیچ حکمی برایم صادر نشده است موارد اتهامی من انتقال منابع مال غیر بود که مربوط به پرسپولیس است و همچنین اقدام علیه امنیت ملی مربوط به سفرم بود.»

 

سیاسی درباره اینکه آیا شما از زندان با یحیی گل‌محمدی تماس داشتید گفت: «من اصلاً با کسی تماسی نداشتم و فقط با خانواده‌ام تماس گرفته‌ام.»

 

وی درباره برکناری برانکو اظهار داشت:‌ «قصدی در این باره نداشته‌ام و هیچ اظهارنظری هم ندارم چون قرارداد ایشان را ندیدم من اصلاً در جریان آن نیستم.»

 

سیاسی در پایان تاکید کرد: «در مورد نظر هیئت مدیره نمی توانم نظری بدهم اما با نظر مجمع آمدم و با نظر مجمع هم کناره‌گیری می کنم.»

 

 

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
شنیدنی : جریان برکناری مهندس مشایی از زبان خودش + توضیحات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح باشگاه پرسپولیس درباره کمک 7 میلیاردی سیاسی به استقلال و پس گرفتن پول دایی



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

 

اخبار ورزشی - خواجه وند؛
توضیح باشگاه پرسپولیس درباره کمک 7 میلیاردی سیاسی به استقلال و پس گرفتن پول دایی

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت که قرار نیست پول پرداخت شده به علی دایی از وی پس گرفته شود.

مهدی خواجه وند درباره جلسه روز گذشته‌اش با وکیل حسین ماهینی و مشکل ایجاد شده بین این بازیکن و باشگاه اظهار داشت: «روز گذشته وکیل ماهینی توضیحاتی را ارائه کرد. ادعا این بود که این بازیکن بابت فصل جدید پول گرفته است ولی آنها تاکید داشتند که این پول بابت طلب فصل قبل بوده است. طبق اعلام امور مالی باشگاه، پولی که ماهینی این فصل گرفته، مربوط به همین فصل بوده است.»

وی با تاکید بر اینکه روی میزان مبلغ دریافتی هیچ مشکلی نیست، گفت: «در اصل مبلغ پرداختی به ماهینی که بیش از 400 میلیون تومان است مشکلی وجود ندارد. آنها معتقد بودند این پول برای فصل گذشته بوده است. ضمن اینکه وکیل ماهینی گفت برای این فصل هم با توجه به اتفاقات پیش آمده پولی نمی‌خواهیم.»

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود ممکن است این باشگاه پول پراخت شده به علی دایی را پس بگیرد، تصریح کرد: «من چنین چیزی نشنیده‌ام و البته این قصد را هم نداریم. پول پرداختی به دایی به صورت توافقی انجام شده و خارج از این فضایی است که شما می‌گویید.»

"آیا کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس پیام صادقیان و رضا حقیقی را بخشیده و این بازیکنان را جریمه نکرده است"؟ خواجه وند در پاسخ به این سئوال، تاکید کرد: «کمیته انضباطی هنوز هیچ تصمیمی نگرفته است. آخرین جلسه روز شنبه گذشته برگزار شد و باید اعضا پرونده را مجددا بخوانند. ممکن است مجددا جلسه کمیته انضباطی تشکیل شود.»

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به وضعیت انتخاب اسپانسر جدید، یادآور شد: «فعلا که آقای سیاسی (رئیس هیات مدیره باشگاه) امور مالی را مدیریت می‌کند ولی ما در فکر اسپانسر هم بوده و در مرحله پیش توافق هستیم ولی تا وقتی قراردادی امضا نشود هیچ چیز قطعی نیست.»

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه سیاسی یکی از خریداران باشگاه خواهد بود، تاکید کرد: «سیاسی علاقه زیادی به پرسپولیس دارد ولی من هنوز چیزی در این باره نشنیده‌ام و ندیده‌ام که قصدی برای خرید باشگاه داشته باشد. وی در حال حاضر اصرار دارد باشگاه به بهترین شکل ممکن اداره شود.»

خواجه وند درباره اینکه چطور سیاسی با وجود علاقه زیاد به پرسپولیس، طبق ادعای ماهینی 7 میلیارد تومان به استقلال کمک کرده است، گفت: «اینکه فردی 7 میلیارد تومان به باشگاه دیگر کمک کند و اسمی هم از آن نیامده باشد، باید آدم جالبی باشد!»

وی با تاکید بر اینکه چنین چیزی ندیده و نشنیده است، ادامه داد: «به هر حال اینکه به یک تیم دیگر میلیاردی کمک کنید بدون اینکه اسم و نامی از شما در رسانه‌ها مطرح شود، کار بزرگی است!»

خواجه وند در پایان گفت: «سیاسی در حال حاضر و در نبود اسپانسر کمک‌های زیاد و خارج از انتظاری به پرسپولیس داشته است.»
اخبار ورزشی - مهر