ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توصیه یاغی قدیمی به کاپیتان پرسپولیس؛ اشتباه مرا تکرار نکن



 اخبار,اخبار ورزشی,استقلال


 اخبار ورزشی - توصیه یاغی قدیمی به کاپیتان پرسپولیس؛ اشتباه مرا تکرار نکن

کاپیتان سابق پرسپولیس نسبت به خبر احتمال استقلالی شدن کاپیتان فصل گذشته این تیم واکنش نشان داد.

بازیکنان زیادی از پرسپولیس به طور مستقیم راهی استقلال شدند و بالعکس اما تعداد کمی از آنها برای هواداران دو تیم عذاب آور بود.

در سال های اخیر پس از انتقال پر سر و صدای مهدی هاشمی نسب به استقلال، پیوستن علی انصاریان به آبی ها یکی از غیرقابل باورترین اتفاقات برای هواداران پرسپولیس به شمار می رفت چراکه انصاریان به اسطوره و نماد تعصب قرمزها تبدیل شده و بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز بر بازو می بست اما ناگهان سر از استقلال در آورد.

اکنون و پس از گذشت چندین سال یکی دیگر از کاپیتان های پرسپولیس قصد پیوستن به تیم رقیب را دارد و طرفداران این تیم را یاد انتقال انصاریان انداخته است.

 جالب اینجاست که انصاریان به نوری تسویه کرده اشتباه وی را تکرار نکند و به استقلال نرود.

 اخبار ورزشی - نامه
 


ویدیو مرتبط :
شیرین کاری ستاره یاغی پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

به بیرانوند گفتم اشتباه نکن و به پرسپولیس برو



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,میرزاپور

من خیلی با او صحبت کردم و گفتم که حتما به یکی از این دو تیم برو، من در اوج دوران بازی ام به این تیم ها نرفتم و در واقع اشتباه کردم ولی به او گفتم برو که خودت را نشان بدهی. ابراهیم میرزاپور به بیرانوند گفتم اشتباه نکن و به پرسپولیس برو

 علی دایی در گفتگویی از وجود اختلاف بین بازیکنان در تیم ملی سال 2006 خبر داده است، ماجرایی که برانکو آن را تکذیب کرد ولی علی دایی در ادامه گفت که برانکو از برخی چیزها خبر نداشته و برخی بازیکنان با علی آبادی رییس وقت سازمان تربیت بدنی جلسه برگزار می کردند. در همین رابطه گفتگوی انجام شده با میرزاپور را می خوانید.
 
خبری از شما نیست، فعالیتی در زمینه مربی گری ندارید؟
خیر مربی نیستم، نیم فصل اول در پاس همدان بودم ولی به دلیل مشکلاتی که داشتم نتوانستم در این تیم بمانم و در چند روز اخیر هم در جام جهانی هنرمندان بودم که قهرمان شدیم.
 
پس رفته بودید کنار مارادونا.
بله، البته مارادونای تقلبی چون خودش هم باورش شده بود که مارادوناست.

تصمیم ندارید آکادمی دروازه بانی بزنید؟
من دوست دارم اول مدرک بگیرم بعد آکادمی بزنم، درست است که گلر تیم ملی بودم و تجربه زیادی دارم ولی ترجیح می دهم اول مدارکم را تکمیل کنم و به علم روز آشنا شوم سپس وارد کار مربی گری شوم.

 صحبت های علی دایی درباره وجود اختلاف در تیم ملی 2006 را خوانده اید؟
خیر ولی به هرحال در آن تیم اختلاف وجود داشت، مثل هر تیم دیگر و هر خانواده ای که در آن ها اختلاف وجود دارد. همین تیم در جام ملت های آسیا سوم شد و در مقدماتی جام جهانی هم موفق شد یک بازی قبل از پایان مسابقات، صعود کند. این اختلافات در تیم طبیعی بود.

 ولی دایی گفته که برخی بازیکنان با علی آبادی جلسه برگزار می کردند.
من چنین چیزی را نه دیده ام و نه شنیده ام، نقطه تاریک آن دوره اختلاف فدراسیون و سازمان تربیت بدنی بود، بازیکنان هم می دانستند بعد از جام جهانی دادکان نیست و طبیعتا برانکو هم نخواهد بود، بنابراین شرایط ما در جام جهانی با شرایط مان در جام ملت ها متفاوت بود و اختلافاتی وجود داشت. یکی از دلایل نتیجه نگرفتن تیم هم در جام جهانی همین اختلافات بود.

 بازی ذوب آهن و سپاهان را در لیگ قهرمانان آسیا دیدید؟
نیمه دوم بازی ذوب آهن را دیدم، واقعا خوشحال شدم که تیم ملی کشورمان توانست حریفان خود را شکست بدهد. ذوب آهن کادر منضبظ و خوبی دارد که توانسته اند به این تیم شخصیت بدهند. سپاهانی ها هم تیم خوبی هستند که موقعیت های زیادی را به وجود می آورند ولی نمی توانند از آن ها استفاده کنند.

 لوبانف گلر پرسپولیس را چطور دیدید؟
راستش را بخواهید چیز خاصی از او ندیدم، ایشان گلر اول ازبکستان است و طبیعتا باید خیلی بهتر از این باشد ولی من شرایط ایده آلی را در او ندیدم.

 همشهری تان هم جدیدا شیطنت می کند.
علی (بیرانوند)؟

بله.
(با خنده) علی گلر خوبی است من با او صحبت کردم و گفتم وارد حاشیه نشو.

در نیم فصل هم می خواست پرسپولیسی شود.
من خیلی با او صحبت کردم و گفتم که حتما به یکی از این دو تیم برو، من در اوج دوران بازی ام به این تیم ها نرفتم و در واقع اشتباه کردم ولی به او گفتم برو که خودت را نشان بدهی.

استقلالی بود ولی الان خیلی شدید پرسپولیسی شده است.

به هرحال رنگ است دیگر، عوض می شود.

 

اخبار ورزشی - بانک ورزش