ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمسخر مورینیو پس از اخراج در شبکه‌های اجتماعی/ اتوبوس پارک شده، له شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

از اتوبوسی که در حال پارک، پنچر شد تا دامن‌گیر شدن آه پزشک چلسی، سوژه شبکه‌های اجتماعی درباره اخراج ژوزه مورینیو شد.

هنوز چند ساعت از اعلام رسمی اخراج ژوزه مورینیو از چلسی نگذشته بود که سیل تمسخر او در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد.

 گری لینکر، ستاره سابق تیم‌ملی انگلیس و مجری فعلی برنامه محبوب «MATCH OF THE DAY» بلافاصله پس از انتشار خبر اخراج مورینیو در حساب کاربری خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی به طعنه تنها یک کلمه نوشت: اوا کارنیرو!

 کارنیرو، پزشک زن چلسی بود که درگیری مورینیو با او در اولین بازی فصل، منجر به اخراج جنجال برانگیزش و شروع حاشیه‌های چلسی در فصل جاری شد.

پرنس چارلز، پسر ارشد ملکه انگلیس با همان شوخ‌طبعی خاص خود نوشت: دوران دوم مورینیو در چلسی؛ سال اول: خرید اتوبوس، سال دوم: پارک اتوبوس و سال سوم: له کردن بازیکنان زیر اتوبوس!

 تصویر حیرت زده شخصی گمنام در حال صحبت با گوشی تلفن همراه با عبارت«حالت شما پس از شنیدن خبر اخراج مورینیو و جانشین شدن خوآنده راموس» همراه شده  است!

راجرز، سرمربی سابق لیورپول که با شکست از چلسی مورینیو، جام را از دست داد در لباس شوالیه، خوشحال از اخراج آقای خاص به تصویر کشیده شده  و علاوه بر بازگذاری ویدئوهایی که در آن مورینیو به خبر اخراج خود قبل از اتفاق اخیر می‌خندد، در یک فریم، چهره شاد ونگر، کارنیرو و رانیری دیده می‌شود.

تصویر به دست گرفتن صورت لوئیس فن‌خال، سرمربی منچستریونایتد توسط مورینیو پس از یکی از رویارویی اخیر دو مربی با چنین عبارتی از سوی سرمربی اخراج چلسی خطاب به فن‌خال مزین شده است: من که رفتم اما تو اخراج بعدی هستی!

 

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه مورینیو در مورد پارک کردن اتوبوس جلو دروازه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو مقابل منچسترسیتی اتوبوس پارک می‎کند؟



اخبار,اخبار ورزشی,رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلستان


اخبار ورزشی - مورینیو مقابل منچسترسیتی اتوبوس پارک می‎کند؟

آخرین دیدار هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلستان دوشنبه شب بین تیم‎های منچسترسیتی و چلسی برگزار می‎شود و اکنون سوال اینجاست که آیا "ژوزه مورینیو" با دفاع بسته به مصاف همتای شیلیایی خود می‎رود یا نه.

به گزارش مهر، منچسترسیتی تا پیش از این در 11 بازی خانگی مقابل حریفان خود در ورزشگاه اتحاد به برتری رسیده و 42 گل به ثمر رسانده است. پیروزی 6 بر 3 مقابل آرسنال، صدرنشین رقابتهای لیگ برتر انگلستان، از جمله همین دیدارهاست.

بی بی سی در تحلیل خود در خصوص این بازی نوشته که مورینیو مقابل تیم سیتی اتوبوس پارک می‎کند و دل به ضدحمله‎ها خوش می‎کند.  آنها این کار را مقابل آرسنال و منچستریونایتد انجام دادند. چلسی در حالی در این بازی حاضر می‌شود که در هر دو بازی گذشته خود به نتیجه‎ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرده و تساوی در این بازی هم می‌تواند برای آبی پوشان لندنی خوب باشد.

چلسی در بازی با تیم‎های منچستریونایتد و آرسنال، میانه میدان حریفان را از کار انداخت و نتیجه هم گرفت. اگرچه چلسی باید در بازی با سیتی مراقب باشد چراکه سیتی در عرض هم خوب بازی می‎کند و مدافعان این تیم هم می‎توانند خطرناک باشند. "الکساندر کولاروف" و "پابلو زابالتا" سلاح کلیدی سیتی هستند و خوب جلو می‎کشند بنابراین چلسی اگر میانه زمین را از کار بیندازد باید فکری به حال کناره‎ها کند.

مساله دیگری که در مورد من سیتی می‎توان گفت این است که اگر تیمی اقدام به بازی تهاجمی کند در ضد حملات دروازه اش به خطر می‎افتد. رامیرس، هافبک آبی‌ها، پاهای بلندی برای تعقیب یحیی توره دارد با این حال سیتی گزینه های دیگری را هم در اختیار دارد. "داوید سیلوا" هم از جمله بازیکنان کلیدی سیتی به شمار می‎آید و روی توپ های توی عمق خطرناک است. سوال اینجاست که چه کسی می‎خواهد او را بگیرد؟
اخبار ورزشی -  مهر