ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمایل چندانی به تمدید با جباری نداریم / فتح اله زاده:500 هزار دلار برای نکونام می دهیم



تمایل چندانی به تمدید با جباری نداریم / فتح اله زاده:500 هزار دلار برای نکونام می دهیم

باشگاه استقلال، تمایل چندانی برای به خدمت گرفتن جباری ندارد و در صورتی كه جواد نكونام به تیم استقلال بپیوندد ، از در اختیار گرفتن خلعتبری نیز منصرف خواهیم شد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 به گفته مدیر عامل باشگاه استقلال، این تیم همچنان به دنبال استخدام جواد نکونام هافبک ملی پوش اوساسونایت .البته  فقط در صورتی كه باشگاه اوساسونای اسپانیا با دریافت 500 هزار دلار، رضایت نامه ' جواد نكونام ' را صادر كند!

 

به گزارش گل ، علی فتح اله زاده 'كه برای بازدیداز تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران به تركیه سفركرده است ، روز سه شنبه به ایرنا افزود:وضعیت پیوستن نكونام به تیم استقلال در دو سه روز آینده مشخص خواهد شد. وی افزود : در گفت وگو با نكونام عنوان كرده ام كه اگر باشگاه اوساسونا برای صادركردن رضایت نامه ، 2.5 میلیون دلار درخواست كرده است ، بهتر است او فصل آینده نیز در این تیم به بازی بپردازد. باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن نكونام حاضر به پرداخت 500 هزار دلار به این باشگاه اسپانیایی است.

 

فتح الله زاده در باره وضعیت ' مجتبی جباری و محمدرضا خلعتبری ' برای حضور در تیم فوتبال این باشگاه اظهارداشت : باشگاه استقلال، تمایل چندانی برای به خدمت گرفتن جباری ندارد و در صورتی كه جواد نكونام به تیم استقلال بپیوندد ، از در اختیار گرفتن خلعتبری نیز منصرف خواهیم شد.

 

وی در باره كاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران در فصل آینده اظهار داشت : كاپیتان اول تیم استقلال ، ' پژمان منتظری ' است ، من بامنتظری دراین باره گفت وگو و عنوان كردم كه كاپیتان اول تیم استقلال اوست و اگر او نخواهد، بازوبند كاپیتانی را به ' مهدی رحمتی ' نخواهیم داد كه او در پاسخ اعلام كرد كه با توجه به اینكه ' مهدی رحمتی ' دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران است، برای افزایش روحیه و انگیزه وی با كاپیتانی رحمتی موافق است.

 

وی درپاسخ به چگونگی یارگیری تیم فوتبال پرسپولیس تهران دراین فصل اظهار داشت : باشگاه پرسپولیس در این فصل بازیكنان خوبی را به خدمت گرفته است و امیدوارم هر چه زودتر بین این بازیكنان و مربی جدید ان هماهنگی لازم ایجاد شود. با توجه به بازیكنانی كه پرسپولیس در این فصل به خدمت گرفته است ، این تیم یكی از مدعیان قهرمانی در فصل آینده لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران به شمار می رود.

وی در پاسخ به وضعیت تیم تراكتورسازی تبریز و تشكیل اردوی آمادگی این تیم در تركیه اظهارداشت : تراكتور سازی تبریز تیم دوم من بشمار می رود و امیدوارم این تیم نیز در فصل آینده به نتایج خوبی دست یابد./سایت گل


ویدیو مرتبط :
دلار باز هم مرز 3 هزار و 500 را شکست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده: نکونام را از دست نمی‌دهیم/ شاید جادوگر به ملوان برسد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بگذارید قلعه‌نویی کارش را انجام دهد

فتح‌الله‌زاده: نکونام را از دست نمی‌دهیم/با استعفای کفاشیان مخالفم

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد اجازه جدایی جواد نکونام را نمی‌دهد.

علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه گفته می شود قرار است امروز لیست مازاد اعلام شود، اظهار داشت: هنوز امیر قلعه نویی لیست مازاد خود را به ما نداده است و قرار شده امشب در جلسه ای با هم در مورد نیازهای تیم صحبت کنیم.

وی در خصوص حضور بازیکن اهل بولیوی در تهران گفت: قرار است این هافبک فردا به تهران بیاید. منتظر هستیم که نتیجه تست پزشکی زاییچ هم مشخص شود و در صورتی که مشکلی نداشته باشد باید با او سر مسائل مالی توافق کنیم. ما برای بستن تیم دو هفته زمان داریم و چون در لیگ قهرمانان آسیا با حریفان قدری همگروه هستیم باید در نقل و انتقالات قوی تر عمل کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که نظرش در مورد انتقادهایی که به جذب حسن اشجاری شده، گفت: وقتی سرمربی تیم بازیکنی را می خواهد من به عنوان مدیرعامل باید لیست او را پر کنم. حتما اشجاری به سیستم مورد نظر قلعه نویی می خورد که خواستارش شده است. بهتر است بگذاریم امیر قعه نویی کارش را انجام دهد و به او فرصت دهیم تیم خود را ببندد.

فتح الله زاده در خصوص اینکه گفته می شود جواد نکونام از النصر امارات پیشنهاد دارد و می خواهد از استقلال جدا شود، گفت: ما برای جذب نکونام کلی زجر کشیدیم و او را از دست نمی دهیم. در لیگ قهرمانان آسیا به او نیاز داریم. او را بدهیم چه کسی را بگیریم؟ او حتی اگر خودش هم بخواهد نمی گذاریم برود و مخالفت می کنیم. نکونام از تیم های مختلف عربی پیشنهاد رسمی دارد اما او را از دست نمی دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه به زودی قرارداد لیام ردی با استقلال فسخ می شود در خصوص اینکه چه کسی را جای او جذب می کنند، عنوان کرد: هنوز قلعه نویی درخواستی برای جذب دروازه بان به ما نداده است.

فتح الله زاده در خصوص شایعه استعفای کفاشیان گفت: من بعید می دانم که کفاشیان استعفا دهد و ضمن اینکه شاید او از برخی اتفاق ها ناراحت می شود. برخوردهایی که در ایران انجام می شود تخریبی است و روحیه آدم ها را از بین می برد. من خودم نشانی را خوب یا بد گرفتم اما ببینید چه برخوردهایی با من شد. حتی به مدرک تحصیلی من هم گیر می دهند و این رفتارها خوب نیست. من موافق استعفای کفاشیان نیستم و معتقدم که باید در کارها اصلاحاتی انجام شود.

در روزهای استراحت سرخپوشانکریمی به طور ویژه تمرین کرد/ شاید جادوگر به ملوان برسد

علی کریمی با تمرینات ویژه‌ای که انجام داده شاید به بازی جام حذفی مقابل ملوان برسد.

به گزارش فارس، پس از بازی مقابل تراکتورسازی تمرینات پرسپولیس 4 روز تعطیل شد تا سرخپوشان استراحت کنند اما علی کریمی که با مصدویت کشاله پا دست و پنجه نرم می‌کند در این تعطیلات تمرینات ویژه‌ای را زیر نظر علیپور پزشک پرسپولیس دنبال کرد.

وی در تمرینات خود کار با توپ و تمرینات ویژه بدنسازی را داشت و با توجه به تست‌هایی که از این بازیکن گرفته شده، احساس درد در کشاله نداشته است.

کریمی در تعطیلات روزانه یک و گاهی دو جلسه تمرین را در دستور کار خود داشت و با این شرایط به احتمال فراوان در بازی مقابل ملوان در چارچوب جام حذفی به میدان خواهد رفت. البته کریمی قرار است هفته جاری در تمرینات پرفشار این تیم تست شود تا درباره او تصمیم نهایی را بگیرند./فارس